GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 26 marca 2016

1026. Fryzura na dziś, gustowny podwijas

Witajcie!

Dziś będzie włosowo i elegancko.

Pokażę Wam kolejną fantazję na temat warkocza.

Oto efekt:













Czynności:

1. Uczesz włosy.
2. Zbierz kudły w wysoki kucyk na czubku głowy i zabezpiecz przezroczystą gumką.
3. U szczytu kucyka zrób palcami otwór i przewlecz na drugą stronę włosy tak, aby powstał zawijas.
4. Z wolno spływających włosów od początku zawijasa zapleć warkocz, dzieląc kudły na trzy pasma Prawe, Środkowe, Lewe - i przekładając odpowiednio L z P i Ś). 
5. Gdy dojdziesz do końca, zabezpiecz całość gumką przezroczystą.
6. Tak stworzony warkocz podwiń do środka fryzury, zabezpieczając ją w środku spinkami typu wsuwki.7. Dla ekstrawagancji dodaj sztuczny kwiatek z boku fryzury.
8. Utrwal całość lakierem do włosów.
9. Ciesz się i raduj, że Ci wyszło!

Taka fryzura trzyma się cały dzień.
Wygląda pięknie, cudownie i niezwykle szykownie.

Nadaje się na imprezę, do pracy jak i na wesele.

 Lubicie eksperymentować z warkoczami?

Kathy Leonia

68 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda :) Po świętach do szkoły, może sobie zrobię :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fryzura, niestety jestem beztalenciem do robienia takich uczesań. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka świąteczna fryzura:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!

    Chciałabym tak umieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym potrafiła to bym robiła przeróżne fryzury, ale mam do tego dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. może kiedyś zrobię sobie tai fryz:) a co!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny tutorial :) moze wykonam na swieta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysłowo. Też tak chce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na fryzurę! Kocham spięte włosy, jednak nie wyglądam w nich zbyt dobrze :( Miłego dnia I Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fryzurka! Szkoda, że mam jeszcze za krótkie włosy; (

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł. :)
    Zazdroszczę, że możesz sobie pozwolić na spięte włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fryzurka, jeśli bym tylko miała trochę dłuższe włosy, na pewno bym skorzystała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyszło, a moje włosy są jakoś ciągle za krótkie na takie fantazje :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem nieźle to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sposób w jaki piszesz <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest super. Przy grubych włosach to zawsze lepiej widać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda; )Uwielbiam takie fryzury

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wygląda u Ciebie;) Spróbuję, może i mi wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o takiego potrafię zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozkręcasz się z tymi fryzurkami ! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana mogę jeszcze raz prosić o poklikanie w 4 ostatnie linki ponieważ zostały one zmienione;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html#comment-form

    Buziaki i życzę Wesołych świat !;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnie dziś zwyczajnie rozpuszczone, proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robiłam taką fryzurę, tylko warkocz był poziomo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejna nieosiągalna dla mnie fryzura :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda super, ja niestety nie mam ani talentu ani cierpliwości do takich fryzur ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli chodzi o fryzury to jestem totalnym beztalenciem :D instrukcja dość łatwa (przynajmniej tak mi się wydaje) więc chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Eksperyment idealny na święta.

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna fryzura . Życzę słonecznych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow :) bardzo stylowe upięcie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Fryzura wspaniała, ale ja nie umiem sama takich cudów robić... Muszę mieć wyjaśnione krok po kroku wraz ze zdjęciami co i jak kombinować, ale i tak brakuje mi cierpliwości :C

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda elegancko i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym dodała jeszcze jeden punkt - 1. Znajdź kogoś kto zrobi Tobie taką fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra. Ja zawsze uwielbiałam warkocze, czekam aż mi włosy urosną. Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, super wygląda. Ja nie mam talentu do robienia fryzur. Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szykownie:)Spokojnych, Radosnych, Rodzinnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam fryzury z warkocza. Są śliczne, wytrzymałe i przede wszystkim nadają się na każdą okazję. Twój zawijas jest świetny! Będę musiała wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widziałam tą fryzurę na jakimś filmiku :) Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja droga wyszło Ci to pięknie i elegancko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fryzura prezentuje się super! Także obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna propozycja fryzury! Sama spróbuję ją jutro zrobić na wielkanocne śniadanie :)

    http://coffeewineinspirations.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo stylowo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na takich pięknych włoskach, jakie masz fryzura wygląda dostojnie i prezentuje się ekstra. Ja musiałabym jeszcze jednak poczekać aż włosięta osiągną odpowiednią długość. Póki co to ledwo w kitkę mogę upinać. Ale za to szybko schną. Wesołych Świąt Wielkanocnych! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. genialny pomysł na włosy! bardzo fajnie to wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  45. Często tak się czeszę kiedy nie mam pomysłu co zrobić z włosami.:)

    Pozdrawiam,
    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawie wygląda, ale znów - nie zrobiłabym czegoś takiego na swoich włosach :(
    Wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo elegancie upięcie:) Ja często upinam kłosa, bo lubię ten rodzaj splotu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglada :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Robiłam kiedyś coś podobnego na swoich włosach, tyle że bez warkocza. ;] Niemniej jednak fryzura bardzo mi się podoba.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  50. Kuuuuuuurde, a ja próbuję, próbuję i nie chce mi wyjść ten gustowny podwijas... :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyszło ślicznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wygląda.:) Nie ciągnęło od spodu od spinek?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru