GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 31 marca 2016

1031. Recenzja: Phantasee BigEyes Charming soczewki kontaktowe zmieniające kolor oczu

Witajcie!

Dziś będzie oczna tematyka.


Zapodam Wam bowiem słów kilka o  Phantasee BigEyes Charming, czyli o soczewkach kontaktowych zmieniających kolor oczu.


Słowo od producenta: "Naturalnie bardziej wyraziste oczy!

Bardzo naturalnie ożywiające kolor oczu kolorowe soczewki kontaktowe Phantasee BigEyes Charming – najpopularniejsze odcienie, które udzielą spojrzeniu znacznie więcej energii i blasku.
  • Blue – niebieskie soczewki, to urok radosnego i figlarnego spojrzenia;
  • Green – spojrzenie magiczne i tajemnicze, to zielone soczewki kontaktowe;
  • Grey – przenikające spojrzenie tworzą szare soczewki kontaktowe;
  • Brown – brązowe soczewki wzbudzają sugestywność i zapewniają głębię oczu.

Wizualne wrażenie większych oczu tworzy 15mm średnica soczewki, dlatego oczy wyglądają szczególnie głębokie, a spojżenie - fascynujące.
Phantasee BigEyes Charming mogą być noszone zarówno ze względów estetycznych, gdy nie ma żadnej wady wzroku (moc -0.00), jak i dla korekcji wzroku, przy krótkowzroczności. 
Rekomendacja DomSoczweki.PL
Kolorowe soczewki kontaktowe posiadają warstwę farby, która często pokrywa część źrenicy. To może powodować pewien dyskomfort - ograniczenie pola widzenia, cienie i tp. To jest zupełnie normalne, gdy tylko zaczynasz nosić tego rodzaju soczewki kontaktowe. Z czasem, oczy muszą się przystosować, ale mogą i nieprzystosować. W tym przypadku, kolorowe soczewki kontaktowe nie powinny być noszone.
Pamiętaj, że kolor oczu w kolorowych soczewkach może wyglądać nieco inaczej niż na zdjęciu. Efekt końcowy zależy od ogólnej kombinacji kolorów oczu i soczewek. Jeśli zdecydujesz się zacząć nosić soczewki kontaktowe, należy zwrócić się do okulisty.
Soczewki Phantasee BigEyes Charming mogą być noszone tylko w trybie dziennym. Przed snem muszą być zdjęte, jeśli chcesz zachować dobre zdrowie oczu."

Skład: 2 soft contact lenses, 45% water, 55% Terpolymer immersed in sterile butiered saline solution



Produkt w opakowaniu:










W pojemniczkach:










Oko bez soczewki:





Oko z soczewką:







Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach współpracy od Domsoczewki.pl. Normalnie można je ucapić właśnie tam, gdzie 1 opakowanie - 2 sztuki soczewek - kosztuje ok. 30 zł.
  Zapach bez zapachu.
 Konsystencjaglutek na ślepka.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji złota z białym i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 2 sztuki.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie staczy na 3 miesiące używania soczewek w trybie dziennym.
Działanie:  zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z soczewkami zmieniającymi kolor. Wcześniej używałam glutków (Klik! i Klik!), które li poprawiały krótkowzroczny wzrok mój; nie miałam bowiem jakoś potrzeby zmiany koloru oczy moich. Nie mniej jednak, latka lecą, a wraz z nimi pojawiają się pewne pomysły. Otóż zatem któregoś dnia po winie mnie naszło, że chciałabym kupić sobie soczewki kolorowe. I wtem oto - dosłownie za kilka dni - dostałam możliwość przetestowania takowych ziomów od 
Domsoczewki.pl. Radości mej nie było końca! Ale najlepsze dopiero było przede mną. Pamiętam jak dziś pierwszą myśl po założeniu tych soczewek: ale genialne, wielkie, zielone oczy! I jak raz zaaplikowałam sobie te ślepka, tak - od mniej więcej miesiąca - chodzę w nich dzień w dzień. Jestem po prostu oczarowana. Spojrzenie me nabrało zielonej definicji, stało się głębokie, kuszące i takie kocie. Nie sposób policzyć, ile komplementów otrzymałam odnośnie "nowych" oczu. Dodam, że soczewki same w sobie łatwo się zakładają i wygodnie noszą. Nic nie piecze, nic nie swędzi, nic nie podrażnia. Jeśli do tego dodam niską cenę, łatwą dostępność w Internetach oraz komfort użytkowania - ach i och. Polecam wszystkim!
Ocena: 5/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.
Miałyście?

Kathy z Leonem

76 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam kolorowych soczewek, wystarczy mi, że się męczę z normalnymi ale oczka ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy masz ładne i bez soczewek, ale z zielenią ci też fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)
    Ten kolor naprawdę robi wrażenie. Też chciałabym takie mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. od dziecka mnie kusiły takie soczewki, ale za bardzo się boję cokolwiek sobie wkładać do oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam niebieskie. Ale intensywna ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje oczyska się prezentują. Widzę, że soczewki mają same plusy. Dla mnie chyba najważniejszy byłby komfort noszenia. Szczęśliwie póki co mój wzrok mnie rozpieszcza i okulary i soczewki nie są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale extra to wygląda, nie miałam nigdy ale zawsze chciałam zmienić kolor oczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam spróbować kolorowych soczewek, bo tych normalnych używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć takie soczewki, jednak i tak już jestem ślepa, więc sobie odpuściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też uzywam soczewek kolorowych niebieskich, albo zielonych, ale z innej firmy. Tej firmy nie znam :) ale fajnie poznać. Z tych soczewek które noszę jestem słabo zadowolona bo oczy mnie bolą już po 3-4h. może czas na zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za miły komentarz na blogu :) http://aleksisaliss.blogspot.com/
    również obserwuje :)
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie Ci w zielonych oczach;p Podobają mi się takie soczewki, ale nigdy nie używałam ich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie nosiłam, a w sumie jestem ciekawa błękitnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają!
    Mam nadzieję, że przeszłaś się z nimi do specjalisty, żeby rzucił okiem jak się układają na twoich oczach, żebyś sobie krzywdy nie zrobiła nosząc je na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, efekt jest zaje-sty! Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor! Żałuję, że ja nie mogę mieć soczewek :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja noszę zwykłe soczewki, te kolorowe byłabym się założyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę bardziej naturalne efekty, ale zawsze chciała spróbować właśnie zielonych :D

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj kusisz:) Aż zerknęłam na stronę by wybadać co i jak gdzie i za ile:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny efekt! rownież obs, primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale intensywna zieleń! Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka zieleń:) Ja mam naturalnie zielono-brązowe i kocham ten kolor:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te soczewki kolorowe zawsze robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałaś świetny kolor, zielony pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądają! Ja nigdy nie miałam soczewek i boje się spróbować ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. mocno zmienił się kolor oczu... nie wiem czy tak bym chciala

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale oczy <3 Zawsze mnie ciekawiły kolorowe soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam niebieskie i zielone. Ładnie wyglądają na oku, chociaż przy dużych różnichach kolory przebijają.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. O rety..jakoś do mnie to nie przemawia... :) wolę naturalny kolor.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale bajer ;) moze kiedys sie skusze na soczewki. Ale chyba zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na zmianę wyglądu oka, ale ja wolę Twój naturalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wygląda Twoje zielone oko. * Cierpliwości wkrótce coś nowego będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny kolor :D Ja tam nie jestem przekonana do soczewek, boję się, że źle włoże albo mi utknie czy coś :D chyba pozostanę przy noszeniu okularów :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się chyba bardziej podoba bez soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jednak nie przekonam się do soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad zmianą koloru oczu. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj to teraz lepiej uważać na taką kocicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolor piękny, muszę przyznać! Ale nie zdecydowałabym się nigdy na gmeranie w oku :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają świetnie. Wybrałaś kolor, który chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne te soczewki! Super kolor :)
    Mam ogromną prośbę, poklikałabyś u mnie w linki? Z góry dziękuje :)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. co do soczewek nie mój klimat, ale chcę wytatuować sobie gałki oczne :D obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy produkt! Jednak nie dla kogoś takiego jak ja, która nie może znieść widoku nawet kogoś na filmie zakładającego soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Swego czasu baaardzo chciałam kupić soczewki własnie zielone, obawiałam się jednak reakcji moich oczów i makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. efekt - niesamowity! Choć muszę się przyznać, że nigdy w życiu nie miałam żadnych soczewek. Także na początku pewnie byłoby to dla mnie problematyczne. Moja koleżanka już nie raz eksperymentowała z tego typu produktami i na żywo wygląda to fenomenalnie i czasem... zatrważająco. Zależy jaki efekt się chce uzyskać. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Znaczna zmiana w kolorze:) Też kiedyś miałam "głęboko zielone", z innej firmy i wiem, że wzbudzały zainteresowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nosze soczewki korekcyjne (teraz na razie nie, bo mi sie skonczyly :D)
    Jestem ciekawa jak by wygladaly takie soczewki na moich oczkach
    2 sztuki, czyli para na ile starcza? to nie są dniówki, nie?
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam szary kolor oczu :D wiec mi by pasowały niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny kolorek :) Muszę i swoje opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. od lat kuszą mnie takie soczewki, ale z racji braku wady wzroku zawsze odkładałam ten pomysł na później :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne takie coś, zawsze chciałam mieć niebieskie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale fajnie ! magiczna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna zieleń i wygląd taki "elfi", ale też trochę demoniczny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądają niesamowicie na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak cena to 30 zł za jedną soczewkę, opakowanie dwóch kosztuje 55 pln :)

      Usuń
  54. nie noszę, ale we wtorek idę do okulisty więc kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajnie wyglądają takie soczewki miałam okazje kiedyś mieć czarne i wyglądały super ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo piękne :) Też kiedyś nosiłam takie zielone :) Może jeszcze do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak na razie nosze okulary. Może kiedyś przekonam się do soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  58. O jakie fajne, sama bym się na takie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru