GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 4 marca 2016

1006. Na piątek!

Witajcie!

Dziś będzie kawowo i słodko.

Jak wiecie, jestem wielką fanką sezonowych kaw "na bogato" z Mcdonalda.
Lubowałam się już w wersji z malinami: Klik!

Teraz nastała pora, by skosztował czegoś z jabłkami.

Oto owe cudo podniebienia:







Ta kawa to fantazja smaku jabłkowego, wiórek z białej czekolady, bitej śmietany i cynamonu.
Ot istny raj dla każdego łasucha i kawosza!

Swoją porcję wypiłam w oka mgnieniu i długo z ukontentowaniem klepałam się po brzuchu.

Napój mnie zadowolił zarówno pod względem kofeiny jak i słodyczy.

Z pewnością kiedyś jeszcze go sobie łyknę.

A Wy próbowaliście powyższego cudaka?

Kathy i Leon

54 komentarze:

  1. Wolałabym chyba jednak tę malinową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a Ja akurat takich kaw na słodko za bardzo nie lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piję kaw. Żadnych. Ale powiem Ci, że takie piękności to bym z przyjemnością skosztowała. Pewnie mają z miliard kalorii, ale co tam, ważny jest smak. Lubię wszelakie pyszności z bitą śmietaną. Jabłka, bita śmietanka i wiórka z białej czekolady, a do tego cynamon? Nie może być lepiej :) Ale Ci dobrze. Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma zmiłuj, idę dzisiaj na takie cudo. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kawę, szczególnie z mlekiem i słodką. jestem jednak na diecie i piję nie słodzoną ale z odrobiną mleczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z takimi napojami,bo kalorii mają więcej niż obiad, a najeść się nimi ciężko. Wolę konkretne ciacho;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale bym się takiej napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rajuśku, co za wspaniałości! :D Człowiek nawet nie wie, że takie rzeczy w Macu są :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bosko, ale kawy nie lubię, więc nigdy nie skosztuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Do McDonalda nie chodzę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu kusisz pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  12. oby ta kawa poszła Ci w cycki:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi smaka, a ja chora jestem, nie dostanę teraz XD.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to nawet nie wiedziałam, że u nich takie cuda można złapać;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamciu mmmmmmm jak ja kocham takie kawusie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kawy uwielbiam, tą z jabłkiem i wiórkami białej czekolady z pewnością spróbuję! Nie znałam tych kaw sezonowych do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smacznie,nawet bardzo,jednak mnie kawa z maka nie zachęca zbytnio. Szczerze wolę kawiarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mi narobiłaś ochoty na słodką kawę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za kawą, ale te wyglądają bardzo apetycznie! ;)

    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu bardzo lubiłam kawę. Teraz mój żołądek odmawia współpracy z nią i pozbywa się jej zanim tak naprawdę zdąży do niego dolecieć w całości :/ Tym postem narobiłaś mi smaka, bo nigdy nie piłam takiej kawki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się na nią skusić podczas najbliższej wizyty w McDonaldzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kaloryczna pokusa :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kuś kaloriami na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie próbowałam, ale wygląda super! Lubię kawy w Macu, bo są smaczne i bardzo fantazyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie chyba nie ma takich cudów w Macu :(, ale zerknę może mają jakąś Irlandzką alternatywę :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dzisiaj królowała sama kawa, ale za to wczoraj miałam pyszny mus z białej czekolady;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ekstra! :O :) Chyba muszę zajrzeć do Maka .. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obecnie kawy pic nie moge ale wczesniej tez jej nie piłam, chyba ze smakowa o smaku Amaretto ;) wole zdecydowanie herbate :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze malinowej nie spróbowałam a ty już mnie następną kusisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie próbowałam bo zawsze decyduję się na lody ;P z Maca są najlepsze, mogłabym jeść codziennie ale się hamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba Cię uduszę za to kuszenie :) Będę musiała dzisiaj jechać do Maca - nie inaczej! Choć moim hitem do tej pory jest pomarańczowa kawa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z tego wszystkiego to najwyżej te jabłka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie kaw nie lubie, ale czekolada z McCafe jest pyszna (i ta wielka ilość bitej śmietanyyy)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. It looks delicious !! Kisses and have a lovely week :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post. :-) Bardzo lubię kawy z McDonalda. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie piję kawy, ale frytki i lody z Maca uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie probowalam, ale wyglada przepysznie! *____*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru