GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 marca 2016

1015. Makijaż z paletki The Balm

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z moją makijażową fantazją dzienno-wieczorową, w oparciu o cienie z paletki The Balm.

Oto efekt:






Użyte kosmetyki:

a) baza pod cienie własnej roboty: Klik!; tusz do rzęs Loreal Telescopic Clean Definition Klik!; cienie z paletki The Balm

b) użyte cienie:


Powiem Wam nieskromnie, że jestem zadowolona z powyższego malunku swego.
Oko wygląda ładnie, elegancko, acz z zachowaną elegancką i szykiem.

Co do samych cieni, to jestem nimi zachwycona.
Świetnie się blendują i łączą kolorystycznie między sobą, nie osypując się przy tym.
Cienie z The Balm cechuje ponadto mistrzowska pigmentacja i kuszące, perłowe wykończenie.

Uwielbiam je!

I wiem, że będę często je użytkować w makijażowych tworach, by nadany dzięki temu władczy look  utrzymywał spokój i zapewniał harmonię wszystkim mym podwładnym w robociźnie.

A Wy co dziś na oczętach macie?

Kathy i Leon

79 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, ja dopiero będę coś tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam nic prócz cielistego cienia i tuszu...
    #badfaceday hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki, fajnie Ci wyszedł makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 4 dni nie mam nic, bo siedzę z nogą w gipsie :D
    Co Ty masz te rzęsiska takie długie to szok! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż, uwielbiam takie kolory:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paleta i naturalne kolory. Bardzo mi się podoba efekt końcowy! Obserwuję i będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne oczko :) moje jeszcze nic na sobie nie mają :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione zestawienie:) Uwielbiam jeszcze głęboką zieleń i fiolet, ale póki co brakuje ich w mojej palecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja malowanie można schować pod poduszkę dlatego zawsze podziwiam takie ładne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm koleżanko, jakie piekne OKO :) czarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są naprawdę przepiękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym była bardzo zadowolona z takiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Twoje oczko wygląda. * U nas też biało :((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasycznie i ładnie...Nie miałam jeszcze styczności z paletkami Balm

    OdpowiedzUsuń
  15. Subtelnie i elegancko :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam cieni The Balm, ale świetnie się prezentują u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fiu fiu,bardzo fajny :D U mnie dzisiaj tylko na rzęsach,żadnych cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś słabo te kolorki wyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie:) Bardzo mi się podoba Twój makijaż.
    Ja mam dzisiaj sińce wokół oczu od choróbska , które nie odpuszcza.
    Nawet moja biedna mama się przeraziła gdy mnie ujrzała:(

    OdpowiedzUsuń
  21. ja to dziś na oczętach mam makijaż jak nigdy wcześniej, bo byłam na próbnym ślubnym:D

    OdpowiedzUsuń
  22. naturalny :-) w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny makijazyk :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stworzyłaś świetny makijaż, Leonie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny makijaż;) ciekawa jestem tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdyby nie fakt, że mam dwie czekoladki od "Too faced" i będę je zużywała pewnie w nieskończoność to z chęcią bym sobie sprawiła tę paletę. Tym bardziej, że z "the balm" nie mam jeszcze nic :( Piękne oko i makijaż zacny! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż! :)
    Mam prośbę, jeśli znajdziesz czas poklikasz w linki? ;)
    http://melodzia.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż :)
    Sama chętnie sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fiu fiu Leonie takie oko przyzdobione to nie każdy może mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tą paletkę, ma przepiękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż oka, paletka ciekawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow cudowny makijaż:) uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny makijaż! Świetne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja mam na oczętach color tattoo :) a Twoje oczko wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny, podkreślający oko makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w ogole nie maluje oczu cieniami :-) Niestety nie potrafie i jestem zbyt leniwa :-D
    Twoj makijaz jest bardzo ladny <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kolory. Makijaż jest piękny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kolory. Makijaż jest piękny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. cienie z The Balm są super ;) oczko ładnie wygląda elegancko i delikatnie, samą lubię się malować w ten sposób :)) pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie sliczne oko *,* cudnie !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. That loos so amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna ta paletka, nie widziałam nigdy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowna paletka i makeup <3 zawsze chciałam jasny zielony cień :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie :) Tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo lubię sie tak malowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Makijaż wygląda bardzo stylowo i do pracy i na wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Makijaż delikatny, fajny na dzień według mnie.
    Ja dziś nosze lekkie ciepłe brązy z paletek Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Delikatnie, ale bardzo ładnie :) Tak lubię najbardziej! Popracowałabym tutaj tylko nad brwiami :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Niektóre odcienie tej paletki są ładne jedynie bym odrzuciła zieleń i ten niebieski :) jestem zwolenniczką bardziej nudziakowych odcieni :) ale i tą paletą bym wykonała pełny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię takie kolory :) ładnie wygląda oczko w nich ;)

    Również obserwuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie używam cieni, może jeszcze nie dorosłam ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru