GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 marca 2016

1022. Przesyłka od Handsome-Men.pl!

Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Mianowicie kilka dni temu otrzymałam taką oto wesołą pakę.
Ów dar to efekt współpracy ze sklepem fryzjerskim Handsome-men.pl

Oto co  do mnie zawitało:

od lewej od góry: Goldwell InnerEffect RePower odżywka do spłukiwania do włosów farbowanych; Goldwell InnerEffect RePower szampon do włosów farbowanych; Montibello Hds Volumen Spray spray do włosów zwiększający objętość; Goldwell InnerEffect RePower odżywka w spray do włosów farbowanych; Montibello Treat Total Repair szampon odbudowujący do włosów zniszczonych.od lewej od dołu: Montibello Treat Total Repair maska odbudowująca do włosów zniszczonych; KMS California Ad Volume Spray spray do włosów zwiększający objętość

A teraz produkty w okazałości bliższej nieco.

Najpierw duo odżywka i szampon do włosów farbowanych z Goldwell InnerEffect RePower:



I spray z tejże firmy:


Potem z kolei zestaw trzech ziomów dodających objętości z KMS California:


Pan szampon z Montibello Treat Total Repair:


I maska z tejże firmy:




Oraz uroczy Montibello Hds Volumen Spray:




Powiem Wam, że jestem niezmiernie rada z powyższego zestawu mazideł włosowych.

Oprócz bowiem chęci przetestowania słynnych produktów, znanych z renomowanych salonów fryzjerskich, pojawia się także kwestia typowo naturalna, bowiem większość specyfików kudłowych pokończyła mi się i potrzebowałam "na gwałt" nowego arsenału.

Jak na razie na pierwszy ogień, biorę się za testowanie duetu do włosów z firmy Montibel-lo, czyli maski i szamponu, przeznaczonych do włosów suchych i zniszczonych.
Do tegoż zestawu dorzucę także obczajenie sprayu nadającego objętość.

Wyniku owych eksperymentów poznacie niebawem.

Dziękuję jeszcze raz firmie Handsome-men.pl za wspaniałą przesyłkę!

A Wy co ostatnio otrzymaliście?

Kathy i Leon

59 komentarzy:

  1. oj, ale rozpieścisz swoje włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I takie paczki to Ja rozumiem :) U mnie też trochę ostatnio przybyło. Niedługo będzie o tym post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz czekamy na testy. Wspaniała paka, a w niej same obiecujące produkty. Zobaczymy czy Ci przypadną do gustu. Mam nadzieję, że tak i podzielisz się z nami swoimi obserwacjami odnośnie tych kosmetyków. Ja nie jestem długo w blogosferze, aby takie paki otrzymywać, ale kto wie... może kiedyś ;) Póki co bazuje na swoich kosmetycznych nowościach. Pozdrowionka, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubię kosmę fryzjerską<3 <3 <3 miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam,że ten sklep przystojniaków przysyła :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio dostałam krem z mlekiem kozim. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, super nowości. :)

    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buteleczki. :)
    Ale nie znam żadnego z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem, co to za produkty, nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dawno nic nie dostałam :p ciekawa jestem tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super przesyłka, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał ale extra paka, uwielbiam kosmetyki montibello pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz je widzę :P. Czekam na efekty testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zazdroszczę! Przydałoby się trochę takich kosmetyków do moich niesfornych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jestem ciekawa testów bo sama farbuję włosy, a oprócz tego często prostuję, więc też się niszczą trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Duzo ciekawych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokaźnych rozmiarów ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzę tą firmę kosmetyczną, jednak nie miałam nic z tych kosmetyków. Na pewno wszystko Ci się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmy dobrze mi znane. Myślę, że będziesz zadowolona z większości z tych produktów. Czekamy niecierpliwie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Owocnej współpracy zyczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego testowania tych cudeniek :) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydałyby mi się takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajna paka;) Daj znać jak się sprawdzą;) Miłego użytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna paczka :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ulala ale Leona włosy będą rozpieszczone:)
    Przyjadę na SPA z moimi włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw! Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Próbuj i napisz o efektach. * U mnie też deszcz za oknem :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też chcę takie paczki;p
    Ja dostałam paczkę od cioci z Włoch :)
    Kiedy będzie podsumowanie wybielania zębów węglem? No chyba, że to przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam doskonalę tę markę, moja przyjaciółka na niej pracuje w salonie a i mi się czasem oberwią jakieś resztki czy mini-opakowania :)
    serię Treat w dwóch wariantach mam całą i bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemnego testowania z dobrym efektem użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post dear! Kisses!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie bym wypróbowała te kosmetyki ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super przesyłka, ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe jak spisze się maska :) Ja też obs :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanych testów zatem życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie podarunki tylko do pozazdroszczenia:) Ja póki co sama sobie sponsoruję;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam kosmetyki montibello i jestem z nich zadowolona :)
    Świetna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tej marki, ale wyglada na taka jaką mozna znaleźć w salonie fryzjerskim ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi sie podoba zestaw " trzech ziomów" :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam na opinie o produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o teh firmie nie słyszałam. u mnie ostatnio pustki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. No to milego testowania zycze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bym chętnie przetestowała Hds Spray Volumen na moich kręconych włosach, aby je podnieść u nasady. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru