GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 marca 2016

1003. Gdzie ta wiosna się ja pytam?

Witajcie!

I oto marzec nam nastał.

Z reguły czas słoneczny i przekorny, na równi stawiający słońce i deszcz.
Ale tego co zobaczyłam dziś na oknem, się kompletnie nie spodziewałam...

Ale że śnieg?

I to jeszcze jaki!
Całe osiedle w zaspach obłożone...

Patrzcie tylko:


Po ciepłym weekendzie - prawie 15 stopni - myślałam, że ten biały puszek odleciał hen w niepamięć dziejów.
A tu proszę taka niespodzianka...

Wcale mi się nie uśmiecha moczenie butów i przebieranie nogami w takiej ciapie.

A u Was jaka aura za oknem?

Kathy i Leon

77 komentarzy:

  1. U mnie tak samo! I mało tego - nadal sypie...

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie ponuro, paskudnie. Gdzie to słońce?
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie taka sama pogoda od wczoraj...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to samo. Też się spodziewałam wiosny! A tu takie cos

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie błoto, błoto, błoto:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie od wczoraj wieczora deszcz i śnieg ciągle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie to samo!!! Ale ja się cieszę jest pięknie a co najlepsze pada nadal :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie rano padał deszcz, a teraz też zaczęło sypać. Paskudna pogoda :/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie taka aura jak u Ciebie.... W niedzielę wiosna piękna, słoneczna, a od wczoraj zima... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście słonko, ufff! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak u mnie też zima sypnęło porządnie śniegiem

    OdpowiedzUsuń
  13. już chyba wolałabym śnieg :< u mnie pada deszcz , jest zimno , szaro buro :<

    blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie od wczoraj pada śnieg. A już myślałam że odśnieżanie samochodu mam już za sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie od wczoraj pada deszcz, a wieczorem ma sypać śnieg ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. In Odessa weather is dull now: wet and grey. I would prefer snow :)
    Followed your blog)
    Keep in touch :)

    Welcome to Mango Juice fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehhh... u mnie też paskudnie :( jest jeszcze więcej śniegu niż u Ciebie.. wczoraj cały dzień sypało. Do końca tygodnia jestem w domku na l4 i liczę, że do tego czasu śnieg stopnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę Ci zazdroszczę - wolałabym już śnieg niż deszcz :D Pada u mnie od wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  19. też czekam na tą wiosnę! to w Lublinie cały czas szaro - zero słońca, aż depresji można dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  20. U Nas pada śnieg od wczoraj:) Ja chcę już wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie to samo tylko, że bez śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety pogoda potrafi nas skutecznie zaskoczyć ;) ale już marzec więc do wiosny coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No u mnie niestety to samo. :/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie o dziwo jest jeszcze więcej śniegu

    OdpowiedzUsuń
  25. o fuuujj, ze dzisiaj tak?? ;/ lubie swoje Pomorze za to, ze tu sneizy tylko 2 tyg w roku, chyba ze jest zima stulecia, ale za to pada cale lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kalina! Całe życie na mnie tak mówią :D

      Usuń
    2. Hej Kalina! Całe życie na mnie tak mówią :D

      Usuń
  26. ja już wiosnę czułam, było tak sympatycznie. zdecydowanie nie lubię śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dokładnie to samo! Wcale się nie zdziwię jak na święta też będzie śnieg :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz piękne włosy. Wcięło to wiosnę. Pamiętaj, że w marcu jak w garncu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś u mnie śnieg z deszczem;/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie non stop pada deszcz. Mam nadzieję, że w końcu będzie wiosna...
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masakra z tym sniegiem :(

    OdpowiedzUsuń
  32. odleciał w niepamięć - dobre określenie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie pada deszcz, ale pozdrawiam Cię słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha u mnie też od groma śniegu już od wczoraj wieczora, również się mocno zdziwiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie to samo, napieprza śnieg i jeszcze jakiś gnom mnie kałużą oblał jak samochodem jechał :( chcę wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  36. W Krakowie wprawdzie śniegu nie ma. Ale jest bardzo szaro, ponuro, plucha, deszcz i zimno. Nie chce się nosa wyściubiać z domu bez potrzeby, a tu już marzec. Oby już ta wiosna do nas zawitała. Tęsknię za słonkiem. Pozdrowienia najserdeczniejsze od starej blogowej znajomej. Powróciłam po dłuższej nieobecności i stęskniłam się nie tylko za wiosną, ale też za Tobą. Buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pogoda jest okropna! Tęsknię za słońcem! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Rano padał śnieżek, teraz już po śnieżku i w sumie tak od dłuższego czasu. Nie pamiętam już jak wygląda słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie za oknem niestety wygląda tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śnieg, śnieg, śnieg...niespodziewanie! Okropnie, przeraźliwie zimno. Chyba zatęskniłam za słońcem

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie bardzo cieplutko dzisiaj było nawet ze słoneczkiem choć wczoraj wieczorem i przez całą noc padało.

    Ooo jak biało,powiem Ci ze ja chętnie bym ten śnieg przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też się pytam, gdzie jesteś wiosno?:(
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli tak Ci to przeszkadza, to podziel się tym śniegiem. *,*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dziś miałam pierwszy dzień w pracy. Myślę "ruszymy w teren", a tu sruuu, 5 cm śniegu na rano :/

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie deszcz od rana, chociaż podejrzewam, ze był cały weekend (nie wiem, nie było mnie w domu na weekend).
    Jutro jadę na zawody, więc przydałby sie śnieg :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie rano było śnieżnie, a po południu już chlapowato. :P

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie za oknem podobny krajobraz, a nawet nieco bardziej zimowy (niestety).

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzisiejsza pogoda też "cudna" :P

    OdpowiedzUsuń
  49. U nas tak śnieg napadał w zeszłym tygodniu, ale zaraz się stopił i mam nadzieję, że już nie wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. A u mnie nie ma już dróg. Są tylko kałuże.

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie pogoda wprost paskudna! A droga? Jechało się strrrrrrasznie! Ja chcę prawdziwej wiosnyyyy!!! Tęsknię za nią! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Deszcz, zimno, niefajnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja kiedy zobaczyłam śnieg za oknem to myślałam, że się poplacze.
    Z niecierpliwoscia czekam na wiosnę za Oknem :)
    Zapraszam do siebie
    Www.neessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda gadać co do tej pogody ... już powinno słoneczko wychodzić,a tu co za oknem ?:(

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie też tak :( Jak trzeba uważac zeby sie nie przewrocic :(

    OdpowiedzUsuń
  56. też z niecierpliwością wyczekuję wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj ja też w szafie porządki wiosenne a potem lukam w okno iii snieg :(

    OdpowiedzUsuń
  58. No właśnie :( Śnieżyca, paskudnie szaro - buro, a ja czekam na słońce. Ja chcę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie też naśnieżyło
    :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Jaaa nigdy nie widziałam tyłu komentarzy na raz o pogodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. I nie chcę Cię straszyć, ale jeszcze ten biały puch wróci....

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru