GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 23 marca 2016

1023. Wigsbuy Beautiful Long & Short Wavy Wigs Sales Online

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z postem włosowym.


Today comes a time for a hair.


Będzie to pogadanka na temat sklepu internetowego z akcesoriami włosowymi Wigsbuy.


It will be a talk about the online store with different hair accessories  - Wigsbuy.


Ów przybytek oferuje przede wszystkim peruki różnej maści i wzorów, a także tzw. doczepy włosowe.

Wszystkie produkty wykonane są z najwyższej jakości ludzkich włosów, odpowiednio wcześniej poddanych obróbce i oczyszczeniu.

That online shop offers wigs of various shades and patterns, as well as hair extensions. All products are made with the highest quality human hair , respectively, previously treated and purified.


Mały przegląd wśród najładniejszych moim zdaniem produktów sklepu Wigsbuy.


Small overview of the prettiest - in my opinion - products store Wigsbuy.


Najpierw przyjrzyjmy się Long Wavy Wigs:


Let's start with the Long Wavy Wigs:



Klik!


Klik!

Potem uwagę skupimy na Short Wavy Wigs:


Then we adore Short Wavy Wigs:



Klik!


Klik!


By następnie podziwiać beautiful wavy wigs:http://shop.wigsbuy.com/Custom-Wavy-Wigs-105731/ oraz Custom Hair Wigs: http://shop.wigsbuy.com/Custom-Wigs-101762/ Custom Wavy Wigs:

Now it is time for beautiful wavy wigs: http://shop.wigsbuy.com/Custom-Wavy-Wigs-105731/ oraz Custom Hair Wigs: http://shop.wigsbuy.com/Custom-Wigs-101762/Custom Wavy Wigs:



Klik!


Klik!

A także Lace Front Wavy Wigs:

Do not miss Lace Front Wavy Wigs:



Klik!



Klik!

Istny raj dla włosomaniaczek pragnących udoskonalić włosową naturę swą!

It is a paradise for all girls who are in love with hair staff!


Ja jestem oczarowana zawartością i bogactwem peruk oraz klipsów z możliwością przedłużenia włosów.

I mam chrapkę na przetestowanie jakiejś fryzury z powyższych fotografii.

I am charmed by the richness of content and wigs and clips with possibility of extension hair.

I have my eye on some hairstyles from these photographs.

A Wy nosiliście kiedyś peruki czy przedłużane włosy?


Have you ever carried wigs or hair extensions?


Kathy i włosowy Leon


57 komentarzy:

  1. Nie nosiłam i żywię głęboką nadzieje, ze nie bede musiała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym kiedyś wypróbowała takie klipsy, ciekawe jak bym wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie nie dla mnie:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to może jestem dziwaczką ale nigdy nie podobały mi się przedłużane włosy dla mnie to głupie, wolę swoje naturalne włosy:) Ale te długości na fotkach są piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gadżet, ale mnie na szczęście nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja peruke nosiłam raz, na studiach, w ramach zaliczenia przedmiotu wraz z koleżankami poniosła nas fantazja i się przebrałyścmy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. peruki wyglądają jak prawdziwe piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że nie będę musiała nigdy nosić peruki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki mam swoje włosy na głowie, to nie myślę o kupnie peruk :D Aczkolwiek kiedyś w podstawówce na jakimś przedstawieniu występowałam w peruce babci :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Marze o peruce zupełnie innej, niż moje kudły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uu jakie piekne włosy wszystkie mają;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy czegoś takiego nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrej jakości peruki. Z pewnością będzie to dobry wybór dla osób, które potrzebują jej ponieważ straciły swoje włosy lub dla tych, którzy chcą na chwilę odmienić swój wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że zaczęłaś i po engielsku pisać :) rozwijasz się! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nosiłam kiedyś przez pół roku włosy doczepione. Były z naturalnych włosów. Bardzo pięknie to wyglądało ale dłużej już nie dało się nosić jak 3 mce wiec dwa razy je doczepiałam . Koszt jednak tego zabiegu nie był tani.

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde chciałam zobaczyć na stronie ale coś mi przeglądarka szwankuje. ehhh....

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie noszę doczepianych włosów ani peruk ale jest to super opcja dla osób które często lubią zmiany. Kto wie? Może kiedyś przyjdzie na mnie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kupilismy droga peruke osobie po chemii, taka krecona mocno, bo takie byly naturalne wlosy, niestety po jakims czasie na gorze robi sie baranek, jak u starej barbie, trzeba wtedy isc do fryzjera i on tej peruce wyprostuje wlosy

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ! Obserwuję ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie nosiłam nigdy :D Powiedz jak się sprawdzają to może też się skuszę aby mieć na jakąś szaloną imprezę ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne fryzurki, aż ciężko wybrać najlepszą ech. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam zobaczyć jak wyglądałabym w czarnych włosach, ale kupowanie peruki tylko w tym celu wydaje się troche przesadzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są. Aż trudno byłoby się zdecydować na jedną. :)
    W każdym razie stronę sobie zapisałam, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie włożyłabym w życiu peruki na głowę, gdybym nie została zmuszona :D A co do przedłużania to też nie jestem fanką. Moja siostra się w to bawi i czasami naprawdę nieciekawie to wygląda, kiedy widać te doczepienia przy jakiejś upiętej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  25. To może być ciekawy eksperyment ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają ładnie, ale ja jeszcze na głowie nie miałam peruki. * Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To akurat nie dla mnie. Choć poprzymierzać peruki bym mogła. Ciekawe jak bym się prezentowała jako brunetka ;) A swoją drogą, mają całkiem ładne modelki. Aż kuszą, żeby spróbować ich produktów. Poklikałam, popatrzyłam. Nawet Beyonce się załapała ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To nie dla mnie, ale fotki super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogłabym przedłużyć sobie włosy, jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Great pics Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna opcja, jak ktoś chce poeksperymentować :)

    Pozdrawiam,
    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj nie, peruki to tylko na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam peruki ani doczepianych włosów. Kiedyś w sklepie fryzjerskim oglądałam pasemka na klipsy ale mojego odcienia włosów nie mieli :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie testowałam ani peruk ani pzredłuzanych wlosow, teraz by mi się to chyba pzryedało bo hormony "zabijają" moje wlosy...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo, zaczęłaś pisać po angielsku :d Skąd ten pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam perukę kolorową. Jeszcze z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  37. te dwie pierwsze są naprawdę ładne, ale nie wiem czy sama chciałabym nosić perukę albo doczepiane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie nosiłam nigdy peruki ani nie doczepiałam włosów i szczerze mówiąc jakoś mnie to nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wostatnim poście miałąm perukę, na co dzień nie noszę :) ta pierwsza jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne propozycje, szczególnie te blond!;)
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak nie wiem jak swoje włosy ułożyć a co dopiero myśleć o doczepianiu :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Spotkałam się juz z ta stroną :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Peruki nigdy nie miałam, ale obecnie przedłużam sobie czasami włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie przedłużałam nigdy włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Skusiłabym się na doczepki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ty mi lepiej powiedz czy ja coś pochrzaniłam, czy samo się tłumaczenie tekstu włączyło ;>

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wyobrażam sobie chodzenia w peruce, ale takie piękne włosy jak na pierwszych zdjęciu chciałabym mieć!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru