GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 29 września 2018

1930. Dewi Compact Powder puder matujący

Witajcie!

Dziś porozmawiamy sobie o pudrze.

Będzie to Dewi Compact Powder puder matujący.

Słowo od producenta: "Delikatny, mocno prasowany puder do twarzy w trzech kolorach. Matuje i zapewnia wielogodzinną trwałość makijażu."

Produkt w opakowaniu:




Skład:



Na palcu:



Na twarzy:



Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką Dewi...

...i na pewno ostatnia.

Puder ów okazał się takim bublem, że najchętniej bym wymazała pamięć o nim.

Czemu?

Ano temu, że produkt ten nie dość, że matowił cerę tylko na jakieś ok. pół godziny to jeszcze niemiłosiernie "walił" tanimi perfumami z bazarku.
Aż nie można było się na niczym innych skupić, gdyż przez cały czas noszenia kosmetyku na twarzy, zapach iście perfumeryjny był bardzo intensywny i mocno wyczuwalny.

Chciałoby się rzec do producenta, że puder to nie perfumy, ale kto by mnie tam posłuchał...

A szkoda, bo puder sam w sobie kolor miał całkiem dobry dla tzw. bladych twarzy.
Poza tym ładnie współgrał z podkładem  niejako wtapiając się weń.
Do tego nie podrażnił ani nie uczulił - mimo, że tego - oprócz zapachu - najgorzej się obawiałam.

Co jednak mi po tym, skoro nietrwałość i zbyt intensywny zapach są wadami nie do przeskoczenia nawet dla tak doświadczonego zawodnika makijażowego jak ja?

Dlatego też produktowi temu mówię zdecydowane NIE.

Specyfik kosztuje ok. 10 zł, ma 4,5 g pojemności i można go dostać w Intermarche.

Miałyście?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. nie kupuję pudru w markecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marki nie znam i nie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna z moich sióstr nie kupiłaby pudru w markecie... nie ryzykowąłaby :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem trochę nudna i stawiam na sprawdzone produkty, nie lubię eksperymentować. Ale dobrze wiedzieć czego unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It hasn't surprised me: its composition it's no really good.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po opakowaniu widać że tani bubel, a po twojej recenzji to totalnie wiadomo czego unikać łukiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę, ale z tego co widzę, to i dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurteczka, szkoda, że taki gagatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często kupuję kosmetyki w marketach i dyskontach, bo niejednokrotnie znalazłam tam perełki (np. keratynowa odżywka do włosów cien z lidla) dlatego dziękuję za ostrzeżenie, nie kupię tego pudru na pewno! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę, ale bardzo nie lubię aż tak pachnących kosmetyków i do tego tak brzydko :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ten intensywny zapach też na bank by przeszkadzał ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuj, taki zapach na twarzy to wykończyć może człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  13. też czasem kupuję cos w markecie z kosmetykow hihi, zawsze szybciej ;)
    szkoda że się nie sprawdzil, wlasie na zdjeciu ma fajny kolorek :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i mieć nie zamierzam....taki bubelek...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I've never heard this product 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go. na Twojej twarzy wygląda fajnie, ale skoro nie matowi i do tego brzydko pachnie to nie będę nawet myśleć o zakupie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru