GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 9 września 2018

1910. Zmiany, zmiany, c.d.

Witajcie!

W związku z tym, że obecnie mam bardzo dużo rzeczy na głowie, zapomniałam pochwalić się Wam rzeczą niezwykle istotną dla mnie.

Otóż już niebawem zmieniam miejsce zamieszkania.

Nie będę się tu wdawała w szczegóły, kiedy i gdzie owa zmiana nastąpi, bo są jeszcze pewne kwestie do dopracowania.

Niemniej jednak, jest już "bliżej" niż "dalej".

Mam nadzieję, że zmiana miejsca bytowania nie wpływie na częstotliwość pisaniny mej, bo Leon tworzyć musi, gdyż bez pisania się dusi.
Póki co tworzę więc namiętnie posty na zapas, robiąc milion zdjęć mazidełkom różnej maści.

A że pogoda wrześniowa obfituje w dobre światło do foteczek, to nic tylko pisać dalej!

Jak już będę na nowym miejscu, to od razu jak tylko wypakujemy klamoty, zaczynamy poszukiwania dobrego, Internetowego łącza, aby kontakt ze światem wirtualnym i Blogerem był zapewniony.

A co u Was się dzieje?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Zawsze bardzo lubiłam przeprowadzać się 😊 Taka zmiana to fajna zmiana. Powodzenia! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zmieniłam mieszkanie 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w przeprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, mam nadzieję, że nowe miejsce zamieszkania będzie sprzyjało Twojej twórczości

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawe zmiany! :) Takie zmiany dają zawsze twórczego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w przeprowadzce i wielu miłych wspomnień w nowym miejscu zamieszkania :D No i dobrego łącza internetowego haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 😊always change good I belive in a life miracle 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Good luck for all those changes!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama niedawno się przeprowadzałam i wiem ile jest z tym zachodu

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, u mnie zmiany zaczną się pod koniec jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na taką wrześniową pogodę idealnym rozwiązaniem są lampy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jak co, ale uwielbiam zmiany he he :D
    Życzę dużo spokoju i pozytywnej energii w nowym miejscu zamieszkania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie życzę powodzenia na nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby zmiany wyszły tak jak sobie planujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzyma kciuki żeby wszystko się udało :) my póki co zostajemy do grudnia w Holandii :) ojj chciałabym pisać posty na zapas ale na prawdę nie wyrabiam :DPozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zmiany w życiu są potrzebne, powodzenia! :)
    Jestem ciekawa, gdzie Ciebie wywieje :D
    U mnie chyba po staremu ;) Nic się nowego nie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w nowym miejscu ;) U mnie też ostatnio było sporo zmian.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w przeprowadzce :) Ja właśnie wróciłam do domu, więc ciesze się tym choć pracy mi nie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życie znacząco Ci przyspieszyło w ostatnich czasach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, no to widzę że takie konkretne zmiany...i dobrze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio też się przeprowadziłam i żałuję że nie pisałam nic na zapas

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru