GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 19 września 2018

1920. Migawki z Festiwalu Muzyki Filmowej

Witajcie!

Dziś czas na małą fotorelację z opolskiego Festiwalu Muzyki Filmowej w Opolu.

Jakby kto nie wiedział, jest to koncert  z muzyką orkiestry i śpiewem gwiazd na żywo, wykonywany do wybranych filmów czy animacji.

Narzeczony był już na takim evencie w zeszłym roku w Poznaniu i bardzo mu się spodobało, dlatego też zabrał mnie na tegoroczny festiwal w Opolu.

Oto co się działo:


















Podsumowując, nie było źle.
Ale szału też nie było.

Wszędzie pełno Steczkowskiej i Kayah.

A gdzie się pytam fragmenty filmów z muzyki?
Ano nie było.

Zamiast tego puszczali jakieś wizualizacje na ekranie, co były niezbyt dopasowane do klimatu śpiewanych piosenek.

Do tego było zimno, padał deszcz, a miejsca w amfiteatrze opolskim były...niezadaszone.

Cóż, wiadomo, że na pogodę wpływu nie mamy, ale ewidentnie to przyczyniło się do faktu niezadowolenia i niesmaku.

Jedno wiem na pewno - do Opola na koncerty nie wrócimy.

A Wy byliście w tym mieście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Szkoda, że jesteś nieco rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też byłabym rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Opolu, a koncert z tego co piszesz, też nie bardzo w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę lansowania tych samych nazwisk :/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia, chyba miałaś dobrą miejscówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam na żywo czegoś takiego, ale ja chyba również byłabym nieco rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie chyba takie imprezy nie kręcą :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wybrałabym się raczej na tego typu festiwal.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za takimi imprezami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, chętnie wybrałąbym się na taką imprezę, a w Opolu jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam ani w Opolu, ani na festiwalu muzyki filmowej. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie za dużo byś chciała na raz? Masz muzykę, to Ci się jeszcze fragmentów filmów zachciało. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy tam nie byłam :) na takim festiwalu też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam w Opolu, ale chętnie bym się wybrała. Jestem ciekawa czy podobał Ci się głos Justyny Steczkowskiej na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam nie byłam, ale z wielką chęcią bym się wybrała, szkoda że na tobie aż takiego wielkiego wrażenia nie zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Opolu, jutro wybieram sie na festiwal ale filmowy;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have never been but i would love to attend. looks like a great festival.

    OdpowiedzUsuń
  19. W Opolu jeszcze nigdy nie byłam. Ale u mnie w mieście odbywa się Festiwal Filmowy Grand Prix Komeda, gdzie nagradzana jest muzyka filmowa, więc mam to wszystko na miejscu.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru