GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 2 września 2018

1903. Perfecta AZJAtica azjatycki rytuał młodości krem-olejek na dzień i na noc

Witajcie!

Dziś sobie twarz pokremujemy.

Będę mówić o Perfecta AZJAtica azjatycki rytuał młodości krem-olejek na dzień i na noc.

Słowo do producenta: "Krem-Olejek o jedwabistej konsystencji stworzony w oparciu o azjatycki rytuał młodości… Daje skórze natychmiastowe uczucie nawilżenia i wygładzenia. Polecany do pielęgnacji skóry wymagającej regeneracji i silnego nawilżenia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż i przedłuża jego trwałość.

Perfecta AZJAtica to nowatorska linia kosmetyków oparta na azjatyckim podejściu do sztuki pielęgnacji. Gwarantuje zachowanie młodości dzięki długotrwałemu, wieloetapowemu nawilżeniu skóry. Perfecta AZJAtica to nowoczesne, lekkie konsystencje kosmetyków, które stosowane warstwowo, jeden na drugi, tworzą kompletny azjatycki rytuał młodości.
   Azjatycki rytuał młodości
  1. Krok 1-Lotion-Primer na dzień i na noc - silnie nawilżenie i detox
  2. Krok 2 -Esencja na dzień i na noc - silnie nawilżenie i wypełnienie zmarszczek
  3. Krok 3-Krem pod oczy i na powieki na dzień i na noc - silne nawilżenie oraz redukcja cieni i worków pod oczami
  4. Krok 4 -Krem na dzień i na noc - Lekki Krem silne nawilżenie i odmłodzenie lub Krem-Olejek silnie nawilżenie i regeneracja.

  1. Yuzu Extract - bogaty w ceramidy ekstrakt z popularnego azjatyckiego cytrusa, nawilża zmniejszając przeznaskórkową utratę wody TEWL oraz wzmacnia działanie barierowe i ochronne skóry. Regeneruje, odbudowuje i wygładza nierówności na jej powierzchni.
  2. Alga Azjatycka – dostarcza skórze substancji aktywnych w postaci aminokwasów, cukrów i soli mineralnych pomagając zachować właściwy poziom nawilżenia. Tworzy warstwę ochronną na skórze, chroniąc ją przed wysuszeniem.
  3. Antipollution Agent - otrzymywany w procesie fermentacji roślinnej polisacharyd, tworzy na powierzchni skóry ochronny film - efekt "drugiej skóry" - ochraniając ją przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami, jak drobne pyły zawieszone PM2,5 wchodzące w skład smogu."


Produkt w okazałości:



Od producenta:





Skład:



W pojemniczku:






Po otwarciu:



Na dłoni:


Zacznę od tego, że to już ostatni produkt z serii Perfecta AZJAtica, jaki miałam przyjemność testować od Dax Cosmetics.

I żałuję, że więcej cudaków z tej serii nie wpadło mi w ręce.
Bo to naprawdę godne uwagi mazidła.

Za co je lubię?

Przede wszystkim za nawilżenie i ukojenie skóry, tak bardzo mi potrzebne w ciągu dnia.
Ostatnie upały dały mi się poważnie w kość więc potrzebowałam pilnie czegoś, co postawi moją skórę na nogi, nie zapychając jej przy okazji.

Krem-olejek z Perfecty, niczym rycerz na białym koniu, pospieszył mi więc na ratunek.

Zregenerował, ukoił, nawilżył i ujędrnił mi naskórek na twarzy i szyi tak, że znów czułam się piękna i napełniona energią witalną.

Krem szybko się wchłaniał, ładnie przyjmował na siebie bazę i podkład, nie rolując ich w ciągu dnia.

Dodatkowo produkt mnie nie zapchał ani nie uczulił.
Jest wydajny, pięknie pachnący i niezwykle kuszący w działaniu.

Produkt kosztuje ok. 30 zł, ma 50 ml pojemności i można go dostać na stronie z kosmetykami Perfecta.

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko u mnie dziś namiastka azjatyckiej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę i lubię ich kosmetyki. Nie miałam tego kremu, ale nie mówię mu nie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może się zaopatrzę w ten krem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ale nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam próbkę jakiegoś kremu z tej serii, ale po jednym użyciu ciężko powiedzieć, czy się skuszę, choć podoba mi się zapach, bo jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ze się sprawdza, ta linia jest mega popularna i często na nią trafiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś widziałęm te kosmetyki juŻ

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze tej linii, ale teraz z chęcią się z nią zapoznam.
    Zaczynam obserwować i będę zaglądać :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem-olejek - ciekawe ;) Pierwsze słyszę o takiej kombinacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale krem już mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy mozna go uzywwac tylko jako baze pod makijaz czy bez makijazu rowniez?

    OdpowiedzUsuń
  12. O tej porze roku zawsze nasza skóra na twarz daje nam popalić :/ Taki kosmetyk by ją trochę ukoił pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam. Mimo to podoba się mi opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. z perfectą moja cera tak nie za bardzo się lubi

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno juz nie miałam nic z tej firmy, ale skoro zachwalasz...to trzeba się skusić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I find Asian products to be so good. I would not hesitate to use this one. Kisses!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru