GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 7 września 2018

1908. Na piątek!

Witajcie!

Dziś piątku pora.

Oto co mnie czeka:



Powyższa smakowitość to sałatka.

Bardzo prosta i szybka - a jakże.

Składa się ona z:

pół puszki tuńczyka w oleju słonecznikowym,
pół puszki kukurydzy,
garści ziaren słonecznika,
garści ugotowanego ryżu brązowego,
przypraw: chili, pieprz, zioła prowansalskie

W związku z postanowieniem zdrowszego odżywiania się, kończę z fast foodami i jedzeniem na mieście.
Zaczynam gotować sama i muszę rzec, że jest to wielka frajda!

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Zdrowe odżywianie jest fantastyczne, a i przygotowywanie własnoręcznie posiłków jest fajną zabawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam na mieście... uhh to było bardzo dawno temu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka mmm :) Bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja dawno nie jadłam na mieście :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo na pewno warto zdrowo się odżywać a i taniej wychodzi kiedy się samemu gotuje :) co ja będę dzisiaj jeść jeszcze nie mam pojęcia. na razie zjadłam płatki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie będą naleśniki z twarogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię podobna sałatkę i bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam uwielbiam różnego rodzaju sałatki :) Pozdrawiam i miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tuńczyka w sałatce :D i zawsze kładę go z boku talerza żeby się nie wmieszał :D niemniej jedzonko pycha!

    OdpowiedzUsuń
  11. robię coś podobnego ale z białym ryżem i majonezem/ jogurtem dla połączenia składników.

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłaś mi smaka. Zjem dziś podobnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też staram się przygotowywać posiłki sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego akurat bym nie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo kochana. Będziesz zdrowsza pod każdym względem. :) Bardzo ciekawa sałatka, wszytko, co lubię. :))) Ja już zjadłam omleta z warzywami, a na obiad mam zupę z Malezji. Miłego dzionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tuńczyk kojarzy mi się z karmą dla kotów ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam mniam smakowita sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze przygotowuję sobie sama posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Narobiłaś mi smaku na sałatkę z tuńczykiem. Ale ja sobie zrobię taką: gotowana fasola, tuńczyk w oliwie, pomidor, ogórek kiszony, czerwona cebula, jajko na twardo, przyprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie lubię gotować :P Ale ostatnio robiłam sałatkę: sałata, tofu, kukurydza i sos ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I do agree with you that cooking is much fun and better. This salad looks yummy and it is healthy too. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jadam tylko w pracy i domu na mieście nie, a na tuńczyka mam smak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie sałatki. Są pyszne i szybkie ☺

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru