GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 września 2018

1926. Yoskine Young Kao Skin Lifehack Kona lotion do twarzy

Witajcie!

Dziś czas na mat.

Będę mówić o  Yoskine Young Kao Skin Lifehack Kona lotion do twarzy.

Słowo od producenta: "Yoskine Young Kao (Kao po japońsku znaczy twarz) to wyjątkowa linia kosmetyków do pielęgnacji cery z niedoskonałościami, także ze zmianami trądzikowymi i zaskórnikami. Japońska technologia detoksykacji skóry IN-YO Technology połączona z specjalistycznymi składnikami aktywnymi, gwarantuje idealną gładkość cery oraz jej zdrowy wygląd bez skazy. 

ANTYBAKTERYJNY – MATUJĄCY – REDUKTOR PORÓW Super lekki lotion na dzień, który zapewnia natychmiastowe zmatowienie cery i zwężenie porów. Dzięki pudrowym kuleczkom PHOTO-BLUR pozostawia skórę perfekcyjnie gładką. Zawiera WYCIĄG Z HUBY AGAROWEJ I MANGO."
Mazidło w okazałości:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:




Zacznę od tego, że lotion Yoskine przybył do mnie w samą porę.

Skończyła mi się bowiem baza pod makijaż (bodajże to były tzw. perełki Bielendy).

Zatem, gdy tylko w paczce od Dax Cosmetics zobaczyłam lotion matujący i wygładzający cerę, od razu się ucieszyłam i zaczęłam go stosować jako bazę pod makijaż.

I wierzcie mi, że to mazidło to geniusz.
Cud i miód świata kosmetycznego.

Moja cera bowiem nigdy nie była tak ujednolicona, wygładzona i zmatowiona!

Nie mogłam się dosłownie przestać gładzić po buzi, gdy pierwszy raz użyłam powyższego specjału.
Ów efekt WOW trwa do dziś, gdy tylko nałożę lotion jako bazę pod makijaż.

Produkt ten jest istnym wybawieniem dla każdej z nas, gdyż naniesiony potem podkład wygląda idealnie przez ponad 8-9 godzin.
Zero błysku, zero widocznych porów.

Cera jak z photoshopa.
Nic tylko iść na jakiś luksusowy pokaz makijażowy.

Warto wspomnieć, że mazidło mnie nie uczuliło, nie zapchało.
Szybko się wchłaniało, ładnie pachniało.

Polecam koniecznie wypróbować, bo dla mnie to hit.

Yoskine Young Kao Skin Lifehack Kona lotion do twarzy kosztuje ok. 37 zł, ma 150 ml pojemności i można go dostać na stronie Douglas.

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Nie miałam tego produktu ale twoja recenzja jest bardzo zachęcająca! Cena też nie jest kosmiczna, więc myślę że wezmę ten kosmetyk pod uwagę :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy jest to produkt dla mnie, ale działanie i efekt ma bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak zachwalasz? Sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się nie zawiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się spisał u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że tak fajnie się sprawdza. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że jesteś zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale sporo czytałam już o tych kosmetykach. fajnie, że tak świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chyba trzeba mu się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, the product looks interesting!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ich produkty ;) nawet jeżeli jest aż tak dobre to i tak go nie kupię z tego względu że teraz zrobiłam spore zakupy na targach z kosmetykami naturalnymi

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zapycha...no to muszę spróbować!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować, na pewno u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi te kosmetyki przyominają Hada Labo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci się na końcu zrymowało :)
    Ja też nie miałam jeszcze ale po to latam po blogu żeby coś fajnego poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tego, ale po opisie sądzę, że nada się dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki , może wypróbuję, każda z nas chce mieć naturalnie twarz jak z okładki magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze tego lotionu, ale by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam. Ale zachęciłaś mnie do rozejrzenia się za nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet niedrogi jak na taką rewelację.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym osobiście przetestować ten produkt! :) Lubię takie formuły.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale opis zachęca :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru