GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 10 września 2018

1911. Przesyłka z Dax Cosmetics!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło z Dax Cosmetics z linii Yoskine Young Kao:


I w szczególe.

Lotion matujący na dzień:




Krem udoskonalający na noc z kwasem migdałowym:



Cynamonowy mus-pianka do mycia twarzy:



Maseczka węglowa:



Muszę przyznać, że wszystkie te produkty od razu skradły me serducho.

Spójrzcie tylko na te urocze opakowania - czyż one nie są słodkie?

Lotion matujący na dzień i krem udoskonalający na noc z kwasem migdałowym poszły na pierwszy ogień testowania, jako baza pod makijaż i krem nocny u mnie i u mamy.

Narzeczonemu ofiarowałam z kolei cynamonowy mus-piankę do mycia twarzy oraz maseczkę węglową.

Dziękuję Dax Cosmetics za zacną przesyłkę!

A Wy coś dostaliście ciekawego?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty. Czekam na wyniki testów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie fajnie wyglądają, ciekawa jestem działania tego musu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nie widziałam. Czekam na testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne produkty, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, nie słyszałam wcześniej o tej linii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna przesyłka, czekam na recenzję z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo super, taka przesyłka by mnie ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy testowanie będzie udane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie wygląda bardzo fajnie bardzo ciekawe produkty :) do mnie też wkońcu dotarła paczka także miałam miły poranek :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące produkty- opakowania faktycznie wygladaja przeuroczo :-)
    Ostanio z produktów to Yope i Gaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam z podobnych produktów. Mus do mycia twarzy i pianka węglowa brzmią dla mnie jak nowość.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ciekawie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle urocze opakowania, jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :)
    Pierwsze co tu rzuciły mi się w oczy te urocze opakowania, jak widać nie tylko mi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają świetne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo bardzo lubię Daxa, a kosmetyki faktycznie zacne :) Koniecznie daj znać jak się będą sprawdzać :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne opakowania :). Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne mają opakowania. Ciekawe jak się sprawdzą :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie korzystałam z produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym zobaczyć Twojego narzeczonego w maseczce węglowej. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty, ciekawa szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej firmy miałam tylko krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Excelente informacion...tienen buena pinta
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne opakowania, ale jeszcze nigdzie nie rzuciły mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love those cute packaging...

    OdpowiedzUsuń
  27. Markę bardzo lubię ale tej serii kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem bardzo ciekawa tej cynamonowej pasty do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam już o nich, ale nie miałam. Ciekawie się zapowiadają 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowania produktów faktycznie urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach cynamonowa pianka do twarzy....rozmarzyłam się ;))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru