GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 13 września 2018

1914. Lirene Arnica Oil ultra odmłodzenie przeciwzmarszczkowy krem z olejkiem

Witajcie!

Dziś sobie buzię pokremujemy.

Będę mówić o Lirene Arnica Oil ultra odmłodzenie przeciwzmarszczkowy krem z olejkiem.

Słowo od producenta: "Olejek z arniki + vit. PP, dzień noc, wygładza i odżywia cerę wrażliwą, łagodzi i redukuje zmarszczki.

Opis produktu:

Widoczne ultra-odmłodzenie. Krem wygładza zmarszczki oraz poprawia sprężystość i napięcie skóry. Kompozycja składników aktywnych skutecznie hamuje procesy starzenia, sprawiając, że twarz wygląda młodo, jest gładka i aksamitna w dotyku.Łagodzenie i ochrona. Zastosowane w kremie składniki są niezwykle delikatne dla wrażliwej skóry, działają kojąco i regenerująco, dodatkowo zabezpieczając przed podrażnieniami na skutek działania czynników zewnętrznych.Długotrwałe nawilżenie. Składniki o działaniu nawilżającym utrzymują odpowiedni poziom nawodnienia skóry i zwiększają jej elastyczność. Poprzez wzmocnienie warstwy lipidowej naskórka, zapobiegają przesuszeniu.

Olejek z arniki + vit. PPOlejek z arniki - naturalny olejek otrzymywany z kwiatów arniki, rosnącej w górskich rejonach Europy. Składnik bogaty we flawonoidy, będące cennymi przeciwutleniaczami, skutecznie opóźniającymi procesy starzenia. 

Wyciąg z arniki ma korzystne działanie dla cery podrażnionej, zaczerwienionej - uszczelnia rozszerzone naczynka krwionośne, działa łagodząco i regenerująco.

Witamina PP - witamina niezbędna do prawidłowego funkcjonowania skóry. Wpływa na produkcję kolagenu i stymuluje syntezę kwasu hialuronowego w skórze, zwiększając poziom nawilżenia i elastyczności, a przez to w widoczny sposób odmładzając skórę. Wzmacnia barierę lipidową oraz chroni skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych i podrażnieniami.

Efekty stosowania kremu:83% kojenie**100% wygładzenie*97% skóra miękka, aksamitna w dotyku**97% nawilżenie**

Test In Vivo - ocena po pierwszej aplikacji kremu.**Test In Vivo - ocena po 4 tygodniach stosowania.Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w Laboratorium Naukowym Lirene."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:





Skład:



W puzderku:




Konsystencja:



Na dłoni:



Zacznę od tego, że lubię kremy do twarzy z Lirene.

Jako jedna z niewielu marek drogeryjnych ma naprawdę dobre jakościowo składy, które działają zgodnie z przeznaczeniem, a nie zapychają.

Krem z arniki polubiłam więc bardzo od pierwszego użycia.

Za co?

Ano za świetną, kremową konsystencję, która cudownie szybko się wchłania, nawilżając i odżywiając moją skórę, bez efektu zapychania czy podrażnienia.

Krem jest dobrą bazą pod makijaż, który się nie roluje ani nie wałkuje.

Co do efektu wygładzenia zmarszczek, nie powiem, żebym zauważyła jakieś WOW, ale widać wyraźnie, że po ok. miesiącu stosowania mazidła, twarzy prezentuje się promiennie, młodo bez zmęczenia i cieni pod oczami.

Jeśli więc spotkacie ów kremik z Lirene gdzieś na drogeryjnych półkach to bierzcie w ciemno.
Nie pożałujecie!

Produkt kosztuje ok. 15 zł, ma 50 ml pojemności i można go dostać w drogeriach.

Miałyście?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. Hmm, może nada się na prezent dla babci... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko markę bo kosmetyków już nie. Nikt z mojej rodzinki nie używa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arnica is an interesting ingredient.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże inaczej ma się prezentować Twoja twarz, jak nie pięknie i młodo? Przecież nie można wygładzić zmarszczek tam, gdzie ich nie ma ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kremy do twarzy to raczej trzymam się tych sprawdzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kremy do twarzy Lirene. Miałam już ich dużo. Głównie do cery normalnej, mieszanej, tłustej

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie dla mnie przeciwzmarszczkowe kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki z arniką to coś dla mojej mamy ponieważ, uszczelnia i wzmacnia ona naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear! :)

    thanks for sharing♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też całkiem lubię kremy Lirene, choć ostatnio jakoś żaden nie trafił w moje łapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przekonałaś mnie do tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak za taką cenę- muszę kupić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo to pewnie kiedyś go wezmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że krem bazuje na parafinie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. zapowiada się ciekawie- lubię arnikę gdyż świetnie działa na sińce :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Lirene raz wypada lepiej a raz gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Lirene miałam tylko peeling. Kremów nigdy nie próbowałam, ale skoro dobrze działają bez zapychania, to muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze mam czas na takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego kremu z Lirene. W tej chwili mam jeden krem i jakoś nie chce się skończyć żebym mogła wypróbować coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie wierzę, że krem redukuje zmarszczki, ale efekty i tak przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam, zużyłam w wakacje. Zawsze w wakacje używam czegoś innego. Podobał mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego kremu chyba go nawet nie widziałam może dlatego że jeszcze nie zwracam uwagi na kremy przeciwzmarszczkowe :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety jest na parafinie, więc u mnie odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale nie mowie nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałam że nie używasz produktów z parafiną przynajmniej i tak u mnie pisałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja będę polecać ten krem mamie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru