GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 25 stycznia 2019

2047. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto co będę jeść:




Jakoś tak mnie naszło ostatnio na suszone owoce.

I muszę Wam powiedzieć, że są one równie uzależniające niż chipsy!

Jak już zacznę jeść te słodkie, suche przekąski, to nie mogę skończyć.

Na szczęście - w sumie - nie muszę się ograniczać odnośnie jedzenia suszonych owoców, gdyż moja partia była suszona naturalnie, domowo, bez dodatków typu siarczyny.

Zatem życząc Wam miłego piątku, sięgam po kolejną garść mojej zdrowej przekąski.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam suszone owoce, to prawda, że mega wciągają 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, smacznego! I tak, suszone owoce bardzo wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię owoce w tej postaci. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Suszone owoce są zdecydowanie lepszym rozwiązaniem niż chipsy albo popcorn. Ja lubię śliwki suszone, ale z nimi trzeba się pilnować bo mają od groma węglowodanów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też zawsze wciągają suszone owoce itp. uwielbiam rodzynki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię suszone owoce, najbardziej wiśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia robiła takie, były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Looking delicious 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić suszarkę do owoców, bo takie przekąski są przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkradłabym Ci parę. hihihi Ja mam dziś bigos z cukinii, będzie pysznie. :) Udanego piątku. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio się uzależniłam od suszonych fig i wiśni :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma jak zdrowe przekąski :-) U mnie dziś makaron s mozarella i sosem pomidorowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przekąska godna polecenia , też lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam suszone jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buen provecho guapa se ven deliciosos!!
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam suszone owoce a najbardziej śliwki i żurawinę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię suszone owoce i orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za suszonymi owocami, to nie moje smakołyki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię suszone owoce, ale preferuję banany, mango oraz papaję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie chipsy są cudowne :) jeszcze w dodatku z jabłka pycha

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za suszonymi owocami ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Suszki mnie wcale nie kuszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. oo zdrowe chipsy, też lubię suszone owoce

    OdpowiedzUsuń
  24. Hii, thats looks soo yummy :P
    ¡Beesos! :3

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru