GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 stycznia 2019

2026. Leon ma 6 lat!

Witajcie!

Dziś ten oto blog kończy sześć lat.


Zleciało - jak zwykle - szybko.
Ani się obejrzałam, a tu już kolejny rok blogowania za mną.

Co mogę zatem rzec o roku minionym?

Ano, działo się wiele.

Nawiązałam mnóstwo współprac, zarówno kosmetycznych, jak i ubraniowych.
Pisałam na zlecenie artykuły i recenzje dla portali i serwisów internetowych.
Brałam udział w konferencjach.

Czas teraz na małe liczbowe podsumowanie:

Napisałam 2026 notek, co daje 0,92 notki dziennie.
Jest ze mną 1 566 obserwatorów, co daje 0,71 obserwatora dziennie.
Zostawiliście ponad 100 000 komentarzy, co daje 45 komentarze dziennie.
Odwiedziliście mnie 1 900 000 razy, co daje 867 wizyt dziennie.

Dziękuję wszystkim Czytelnikom biernym i czynnym za trwanie ze mną i wspieranie mnie.
To jest piękne, że obcy ludzie piszą do mnie, że czytając moje notki czują się tak, jakbym była ich dobrą koleżanką, kumpelą z sąsiedztwa.

Blogowanie daje mi spełnienie pisarskie, niezwykłą satysfakcję i radość.
Wiem, że to coś, co kocham, wielbię i szanuję.

Miło mi, że chcecie w tym uczestniczyć razem ze mną.

A Wy który rok już blogujecie?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę jeszcze najmniej tylu lat blogowania 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rocznica! Świetne statystyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Ładnie! Życzę kolejnych wielu lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak długiego stażu i pokaźnych statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rocznica, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak okrągłej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stażu :D Obyś nadal czerpała radosć z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No gratuluję! Piękne statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie tak się czuję, gdy czytam tego bloga i zostawiam Ci komentarz :). Jakbyś była dobrą znajomą z sąsiedztwa! Gratuluję statystyk, stażu i wytrwałości. Tego ostatniego życzę więcej przez kolejne lata blogowania ;).
    Ja też blogowanie pokochałam i mnie ono uszczęśliwia.
    Cieszę się również, gdy odwiedzają mnie ci sami czytelnicy, a wśród nich znajdujesz się i Ty. Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu, mi w tym roku stuknie8 lat :)
    Życzę wielu kolejnych lat z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No gratuluję tylulat i przyrostów. Wszystkiego dobrego w 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Ja działam na instagramie gdzie serdecznie zapraszam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję . Życzę dalszych owocnych i kreatywnych lat w blogosferze. Ja piąty rok i też nie wiem kiedy to zleciało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje kochana, piękne wyniki. Niech blog dalej tak cudnie się rozwija. No i żeś nie obca, a fajna blogowa koleżanka!!!! Proszę to zapamiętać. :) Niech ten rok będzie dla Ciebie wymarzonym. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak szybko zleciało :). Gratulacje i kolejnych udanych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również miło tutaj zaglądać, bo piszesz luźno, fajnie i trafia do każdego a przede wszystkim nie owijasz w bawełnę tylko szczerze piszesz! 6 lat to bardzo długo, i życzę ci aby było tak cały czas! Byś nigdy nie zrezygnowała z blogowania! GRATULUJĘ BUZIAKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to gratuluję i życzę kolejnych sukcesów i współprac ☺
    Moje blog we wrześniu będzie miał 3 lata ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci tak świetnego wyniku, mi ostatnio stuknęło 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat, sto lat! Pisania oczywiście. :)
    Ja zawsze o Tobie mówię "moja blogowa koleżanka". :)))
    Mi niedługo stuknie 10 lat. No, może nie tak niedługo, za 10 miesięcy. ;p
    Ale Ty też masz więcej lat blogowania za sobą, pamiętam jak zaczynałam, to Ty już miałas na koncie sporo. Tylko na innym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Kolejnych lat pełnych inspiracji i lekkiego pióra :) My mamy już 7 latek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulejszyn ☺️✌️ U mnie stuknie dycha w tym roku. O ile dotrwam 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje - mi w tym roku stuknie 10-lecie bloga :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! W takim razie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga - mnóstwo inspiracji i jeszcze więcej satysfakcji!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Tyle pięknych lat blogowania! Mnie już leci siódmy roczek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie, mi chyba w maju stuknie 6 lat :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru