GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 stycznia 2019

2038. Weleda Skin Food Body Butter masło do ciała

Witajcie!

Dziś czas na usta.


Będę mówić o maśle do ciała Weleda Skin Food Body Butter, jaki otrzymałam do testów od BlogMedia.


Słowo od producenta: "WELEDA SKIN FOOD Masło do ciała

Wskazania:
Weleda Skin Food Masło do ciała to kosmetyk przeznaczony do stosowania w celu pielęgnacji skóry ciała. 

Właściwości:
Weleda Skin Food Masło do ciała intensywnie nawilża, odżywia i doskonale się wchłania. Zawarte w kosmetyku łagodzące wyciągi roślinne z fiołka, nagietka lekarskiego i rumianku harmonizują skórę.. Organiczne masło Shea i olej kokosowy intensywnie ją odżywiają. Produkt długotrwale nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy, a aromatyczna lawenda i pomarańcza nadają mu subtelne nuty zapachowe. 

Stosowanie:
Weleda Skin Food Masło do ciała stosuj na oczyszczoną skórę ciała."

Mazidło w okazałości:




Od producenta:




Skład:



Otworek:




Na dłoni:



Zacznę od tego, że to już mój drugi kosmetyk z marki Weleda.
Pierwszy produkt jaki miałam, czyli balsam do ust: Klik! zachwycił mnie w 100%.

Jak się zatem spisało masło do ciała?

Ano równie fenomenalnie.

Kosmetyki Weleda mają bowiem tak cudowną konsystencję, tak kremowe wykończenie i tak przyjemną aplikację, że mogę ich używać od rana do wieczora.

Masełko do ciała od Weleda uprzyjemniało mi więc poranne i wieczorne chwile relaksu, gdy to po kąpieli, nawilżałam całe ciało, aby było miękkie i gładkie na długi czas.

Produkt szybko się wchłaniał, pięknie pachniał, pozostawiając moją skórę idealnie odżywioną oraz nawilżoną.
Zdradzę Wam w sekrecie, że stosowałam owe mazidło od stóp do głów, czasem nawet jako krem do twarzy.

Masło mnie nie podrażniło, ani nie uczuliło, ani nie brudziło ubrań.
Miałam wrażenie, że moja skóra wręcz "wypija" produkt tak szybko, jak ja wypijam pierwszą kawę na planie.

Jestem tym masełkiem zauroczona i zużyję go do ostatniego maźnięcia.
Polecam więc Wam serdecznie, bo to produkt, który - mimo, że nie jest najtańszy - działa cuda.

Specyfik kosztuje ok. 70 zł, ma 150 ml pojemności i można go dostać w Internetach.

Miałyście?

Kathy Leonia


https://zblogowani.pl/akcja/weleda-skin-food
Klik!

37 komentarzy:

  1. Weleda has a really good quality!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny kosmetyk który jest mi obcy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że cena jest o połowę niższa, czuję jednak , że i tak polubiłabym to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam i raczej mieć nie będę - cena go dyskwalifikuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło ma bardzo fajną konsystencję, ale na minus jest cena 😐

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię masełka do ciała,ale to jest dość drogie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Natestujesz się tych produktów! ;D I fajnie, mam nadzieję, że też kiedyś coś przetestuję. O marce słyszałam wiele pochlebnych opinii, fajnie, że masło szybko się wchłania, a nie pozostaje tłuste na skórze i nie wiadomo, czy się ruszyć, czy jeszcze posiedzieć ;). A cena... cóż, jeśli coś jest naprawdę dobre, to mnie ona nie dziwi.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię masła do ciała, ale cena jest przesadą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę drogie 😊
    Mnie ciekawi zapach
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, wieleda opanowała blogi kosmetyczne! O tym maśle do ciała czytałam same dobre opinie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również miałam otrzymać to masło, ale nie dotarło do mnie. Na szczęście w sumie średnio lubię masla, wolę lekkie musy, więc mi nie żal :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, nie znamy tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przy kazdej czytanej recenzji kusi coraz bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena może i wysoka, ale warta jego efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. That sounds very interesting!!
    I love that brand :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wypróbować na sobie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jest to masełko i bardzo fajnie się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać dobra marka, fajnie, że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lawenda i pomarańcza, no nie wiem... Cena zabójcza!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam firmy wiec i mazidla tez nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam marki, ale te masełko mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że ostatnio są mega popularne na blogach:) Osobiście nic nie miałam z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka popularność to efekt kampanii reklamowej niczego więcej. :D

      Usuń
  25. Nie znam tej marki. Piszesz że nie pozostawia tłustej warstwy ten preparat co dla mnie jest bardzo ważne. Zapach też przyjemny jak sądzę. Godne spróbowania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo ochów i achów niestety jest to produkt, na który ze względu na cenę nie mogę sobie pozwolić. A szkoda, bo opis brzmi bardzo obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zużyję balsamy, które jeszcze mam to chętnie wypróbuję ten produkt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru