GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 stycznia 2019

2040. So Chic! Love Matt Licquid Lipstick matowa pomadka w płynie

Witajcie!

Dziś czas na mat na ustach.

Będę mówić o So Chic! Love Matt Licquid Lipstick płynnej pomadce, jaką otrzymałam w ramach giftów z konferencji Meet Beauty  IV (Klik! i Klik!).

Słowo od producenta: "LOVE MATT Liquid Lipstick to pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. 

Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu stopniowi pigmentacji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.


Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby makijaż ust pozostał nieskazitelny.
Formuła Long Lasting sprawia, że możesz bezkarnie kraść całusy!!!
Przyjemny i delikatny zapach."

Produkt w okazałości:




Od producenta:





Aplikator:





Na dłoni:





Na ustach:





Zacznę od tego, że kosmetyki So Chic! - zwłaszcza produkty do ust - średnio mi pasują.

Nie wiem, czy to jest kwestia formuły, czy składników, ale coś tu nie gra.

Produkt do ust, który miał być matowy i trwały - zgodnie z obietnicami producenta - i tkwiący w nienaruszonym stanie na ustach przez wiele godzin, znika tak szybko, jak się na ustach pojawił...

Wystarczy bowiem coś zjeść i wypić i już owej super trwałej pomadki nie ma.
Ba, powiem nawet więcej! 
Owa pomadka wcale nie zastyga na ustach, tylko ciągle jest lepka i wilgotna, jakby była zwykłą szminką czy błyszczykiem.

Coś tu ewidentnie nie wyszło Panie Producencie z Pana obietnic...

Może jednak dla równowagi jakieś plusy?

Cóż, kolor mazidła jest co prawda śliczny i bardzo napigmentowany; usta prezentują się w tym odcieniu niezwykle kusząco i ślicznie.
Aplikator również jest zacny, bo dzięki niemu pomadkę nakładamy szybko i precyzyjnie, bez obawy o wyjechanie za kontur warg naszych.

Mazidło nie uczuliło ani nie podrażniło mnie.
Nie podkreślało także suchych skórek.

Gdyby tylko z tą trwałością było lepiej, to naprawdę powyższa matowa pomadka z So Chic! byłaby przyjemnym specyfikiem do używania na co dzień. 

Ja jednak nie sięgnę do tejże pomadki ponownie, gdyż wolę trwały mat, który trwa, a nie ucieka w siną dal.

Produkt kosztuje ok. 20 zł, ma 5 ml pojemności i można go dostać na stronie z kosmetykami So Chic!: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

39 komentarzy:

  1. No tragicznie wygląda na ustach, a szkoda, bo kolor śliczny! Uwielbiam mat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ona nie bardzo podeszła. Odcień mam jakby śliwkowy ale na ustach nie wygląda efektownie. Delia bije ją na głowę po stokroć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam też śliwkową pomadkę z tej marki i mi nie odpowiada, lekko się bryli i nie wygląda TO ŁADNIE;/lepsza faktycznie jest Delia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj podkreśla suche skórki... i ze zdjęcia wynika, ze aplikator tez nie jest precyzyjny. Bubelek jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to nawet kolor nie ten.Ale pomadki w płynie -lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. marki nie znam, i raczej nie poznam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie nietrafione produkt. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też cenię sobie trwały efekt, także to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek ładny, ale jednak u mnie sam kosmetyk jest skreślony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Estetycznie wyglada na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek! Uwielbiam pomadki matowe :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor piękny.Ja od czerwca nie miałam pełnego makijażu bo czasu i okazji brak,ale mam wrażenia ze niedługo sie to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że trwałość jest kiepska, bo sam odcień bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy :) A pomadka raczej nie dla mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie bardzo ładne -no i tyle z plusów z mojej strony ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. miała tą pomadkę, początkowo byłam zadowolona ale z czasem co raz mniej mi odpowiadała

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam matowe pomadki z Golden Rose! Świetna sprawa, tylko to wysuszanie ust...

    OdpowiedzUsuń
  20. Na matowy nie wygląda. Szkoda, kolor ładny, tylko formuła jakaś nie taka...

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam kolor ładny, ale reszta słabiutka widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za pomadkami, a już zwłaszcza tymi nietrwałymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli nie jest trwała to już mnie nie interesują jej plusy. Dzięki za test , buziaki zasylam.

    OdpowiedzUsuń
  24. This color is amazing
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Very nice lipstick colour!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor, ale jak tak szybko znika to trochę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, ze wypada słabo. Kolor ma śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też nie byłabym zadowolona, konsystencja błyszczyku to nie dla mnie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że się nie sprawdziła, bo kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lindo color de pintalabios. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukasz matowej pomadki, która zostanie na ustach choćbyś przez cały dzień nie robiła nic poza jedzeniem i całowaniem się? Wibo. Większość kobiet nawet na nią nie patrzy bo przecież pomadka za dychę nie może być dobra - a jest najlepszą szminką EVER.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny kolor, szkoda że nietrwały:/ Masz super gładkie usta:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru