GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 stycznia 2019

2046. Eveline Slim Extreme 4D Professional maska antycellulitowa modelująca

Witajcie!

Dziś się odchudzimy.

Będę mówić o  Eveline Slim Extreme 4D Professional masce antycellulitowej modelującej, jaką otrzymałam w ramach giftów z konferencji Meet Beauty  IV (Klik! i Klik!).

Słowo od producenta: "HD BODYFIT nazywany „rzeźbiarzem” kształtów usuwa nadmiar płynów i toksyny nagromadzone w komórkach, zwalczając wszystkie typy cellulitu i ujędrniając skórę. 

PRO-SVELTYL zapobiega magazynowaniu tłuszczu w tkankach oraz zmniejsza rozmiary komórek tłuszczowych, spektakularnie wysmukla sylw etkę i silnie ujędrnia skórę. 

ALGI MORSKIE Corallina Officinalis przyspieszają regenerację komórek oraz zapobiegają wiotczeniu skóry. 

PHYTOSONIC działa na komórki tłuszczowe z siłą ultradźwięków. Znacząco zmniejsza grubość tkanki tłuszczowej nawet w tak problematycznych okolicach jak uda, pośladki i brzuch. 

WITAMINA B3 stymuluje syntezę kolagenu i ceramidów w skórze, przywracając skórze gładkość i elastyczność. 

WYCIĄG Z CENTELLA ASIATICA, w połączeniu z chłodzącym MENTOLEM, poprawia mikrokrążenie, pomaga łagodzić obrzęki.

Jak używać?


Stosuj jako zabieg body wrapping:

- Wykonaj dokładny peeling wybranym produktem z serii SLIM EXTREME
- Nanieś cienką warstwę maski na wybrane obszary ciała (uda, pośladki, brzuch, biodra)
- Owiń ciało folią, zaczynając od dołu. Dla wzmocnienia efektu okryj ciało ręcznikiem.
- Pozostaw na 15 minut, zdejmij folię, wmasuj pozostałości. Nie musisz spłukiwać!
- Kolejne zabiegi wykonuj co 3-5 dni, stopniowo wydłużając czas trwania do 45 minut. 
- W przerwach między cyklami nakładaj maskę bez folii, jak typowy balsam antycellulitowy."

Produkt w okazałości:




Od producenta:





Skład:


   Centella Asiatica Leaf Extract, Globularia Cordifolia Callus Culture Extract,
   Zingiber Zerumbet Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate,
  Glaucium Flavium Leaf Extract, Nelumbo Nucifera Leaf Extract, Polyacrylamide, Menthol, Sodium     Polyacrylate, C13-14 Isoparaffin, 
  Tocopheryl Acetate, Butylene Glycol, C10-18 Triglycerides, 
  Laureth-7,phenoxyethanol, DMDM       Hydantoin, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, 
  Coco-Glucoside, Sodium Benzoate, Sodium Citrate, Caprylyl Glycol,
   Citric Acid, Tocopherol, Glaucine, Sodium Sulfate, Euglena Gracilis Extract,

   CI 19140, CI 42090

Konsystencja:



Na dłoni:





Zacznę od tego, że rzadko sięgam po kosmetyki Eveline.
Nie lubuję się z nimi zbytnio, gdyż średnio się u mnie sprawdzają.

I to zarówno kolorówka, jak i pielęgnacja.

Podobna "średniość" wystąpiła również w przypadku powyższej maski antycellulitowej.

Nie wierzę bowiem w produkty, które mają nas cudownie i błyskawicznie odchudzić.
Maska, którą się nakremujemy i cellulit nam wykurzy?
No nie bardzo...
To dieta i ćwiczenia są kluczem do szczupłej sylwetki i braku problemu zasadniczego, o którym mowa, czyli pomarańczowej skórki.

Może byłam stronnicza i podchodziłam do tego mazidła z uprzedzeniem, ale inaczej się nie dało.

Na potrzeby jednak tego testu zacisnęłam zęby i - ignorując komentarze Narzeczonego, że wyglądam uroczo  - sumiennie testowałam kilka razy, zgodnie z zaleceniami producenta powyższą maziaję, dzielnie wieczorami owijając się folią i leżąc bez ruchu od 15 do 45 minut.

Nie dość, że się upaćkałam cała kremem, zafoliowałałam nieruchomo i w trakcie myślałam tylko o tym, kiedy to zdejmę, ewidentnie świadczy o tym, że mi się takowa procedura nie podobała. 

I teraz najważniejsze, czyli efekty... praktycznie zerowe.

Jak się domyślacie, mój cellulit radośnie sobie tkwił tam, gdzie był i nic z niego nie ubyło.
Moje miniboczki również dobrze się miały i nie ciekły gdzie pieprz rośnie.

Jedyne co zauważyłam w trakcie testowania powyższej maski to fakt, iż moje ciało było bardzo dobrze nawilżone.
Nie  musiałam stosować potem dodatkowego kremowania w trakcie dnia, bo skóra tego nie potrzebowała.

Dodatkowo, produkt ładnie pachniał, szybko się wchłaniał i nie podrażnił mnie.

Nie robił jednak tego, co powinien - czyt. odchudzał - a to w sumie było głównym założeniem specyfiku.

Zatem nie wrócę do niego ponownie, bo nie warto.

Produkt kosztuje ok. 24 zł, ma 300 ml pojemności i można go dostać na stronie producenta: Klik!

Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie wierzę w takie cudowne zabiegi. Dieta i ruch to najlepsza recepta . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Finding a good product of this kind it's difficult.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Eveline to ja jedynie kolorówkę lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę w moc kosmetyków antycellulitowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie znam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że ostrzegasz przed takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takich kosmetyków nie używam ;) Nigdy nie byłam typem sportowca, a i diety ostatnio nie mogę utrzymać, więc stosowanie takich produktów nie ma u mnie sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam Eveline, co prawda nie masek, ale tych produktów w tubkach często przed siłownią, tyle że ja po prostu nie mam cellulitu, jako właśnie typ sportowy od kilkunastu już lat, więc nie wiem za bardzo czy to dzięki eveline czy raczej siłowni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja nie wierzę w takie kosmetyki cud. Jeśli sami o siebie nie zadbamy w postaci ruchu, dobrego odżywiania, odpowiedniej ilości snu i relaksu, to żaden kosmetyk nie pomoże. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się z nią nie polubiłam - wolę ich tradycyjne produkty do ciała w tubkach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje spostrzeżenia są cenne. Osobiście nie wierze w takie cud kosmetyki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. eveline kiedyś miała dobre kosmetyki ujędrniające, jednak żaden nie jest w stanie nas odchudzić, Ty tego nie potrzebujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś też nie wierzę w takie cudowne odchudzanie za pomocą kremu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Też go mam, ale nie chce mi się zawijać. Czekam na natchnienie, aby przeprowadzić rzetelne testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tylko nawilżał, liczyłam przynajmniej na ujędrnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muy bonito todo!!! Espero verte pronto por mi blog!!!
    Feliz año, bonita!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, ja lubię leżeć zawinięta w folię, więc może wypróbuję. ;)
    Zwłaszcza, żę ich kosmetyki pielęgnacyjne nawet mi odpowiadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten kosmetyk, ale z tym zawijaniem było tyle zachodu że odpuśćilam i postawiłam na Night Lipo Shock Therapy Eveline ☺
    Efekty widzę, choć jestem skłonna uwierzyć w to że te efekty to bardziej działanie tego że zaczęłam ćwiczyć niż samego serum 😊
    Serum mi jednak nie szkodzi więc stosuje ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  19. I have never seen this product before.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, że nie wierzę w żadne kosmetyki, które same z siebie mają nam zlikwidować cellulit. Dieta + ćwiczenia z dodatkiem kosmetyków - to owszem może dać efekt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wierzę w działanie takich produktów.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru