GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 stycznia 2019

2044. Nabla Diva Crime Lipstick matowa trwała pomadka do ust

Witajcie!

Dziś sobie podumamy o pomadkach.

Będę mówić o Nabla Diva Crime Lipstick, czyli o matowych, trwałych pomadkach do ust.

Słowo od producenta: "Mocno napigmentowana, matowa pomadka dla efektownych i aksamitnych ust. Idealnie się rozprowadza, perfekcyjnie kryje i jest długotrwała. Bogata formuła sprawia, że błyskawicznie odżywia i maksymalnie nawilża usta. 

Zawiera japoński olej Kamelia, dla doskonałego nawilżenia i antyoksydacyjnych korzyści 

Nie zawiera silikonu, olejów mineralnych, parabenów, ftalanów, EDTA"


Produkty w okazałości:



Moje odcienie:




W okazałości:



Na dłoni:



Na ustach Ombre Rose:



Na ustach Closer:



Zacznę od tego, że pomadki Nabli korciły mnie już od dłuższego czasu.

Patrzyłam na nie ukradkiem, przekonując siebie, że nie są mi potrzebne tak drogie mazidła.

Jednak kobieta zmienną jest i oczywiście, gdy tylko trafiłam na licytację na Allegro, gdzie za dwie pomadki Nabli było 70 zł - już z wysyłką - wiedziałam, że muszę je mieć.

I tak oto stałam się szczęśliwą posiadaczką obu odcieni.

Nie muszę mówić, że zakochałam się w nich od pierwszego maźnięcia?

Te kolory są po prostu idealne, jakby stworzone dla mnie.
Ich masełkowa, milusia konsystencja otula wargi moje jak delikatny puch kwiatowy.

Pomadki nakładają się po prostu same; ich aplikacja jest banalnie prosta i szybka.
Na ustach wytrzymują ok. 3-4 godzin, wymagając delikatnych poprawek - szczególnie podczas picia, gdy to "zjadają" się równomiernie.

Nie są to więc najbardziej trwałe pomadki na świecie, ale za tę ich cudowną konsystencję mogę się nimi maziać od rana do wieczora.

Produkty nie wysuszyły, ani nie podkreśliły mi suchych skórek.

Są wydajne, o pięknych odcieniach, choć nie dla każdego portfela.
Ja na pewno jeszcze kiedyś skuszę się na inne odcienie pomadek z Nabli, ale to jak będę mieć jakąś extra premię.

Produkt kosztuje ok. 70 zł, ma 4,2 g i można go dostać w Internecie.

Miałyście?

Kathy Leonia


34 komentarze:

  1. Pięknie wyglądają, uwielbiam efekt mat na ustach 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabla is a fantastic brand. I love the eyeshadows!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nablę znam tylko z blogów, sama nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że z wyższą ceną idzie zadowolenie . Pasuje ci , miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory fajne ale ja nie przepadam za matowymi pomadkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. przy takiej cenie wymagałabym aby były trwałe

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają na ustach . Tylko dla mnie to satynowe pomadki nie matowe . Tez zastanawiam się kiedys czy sobie nie kupić . Po Twojej recenzji wiem ze warto .

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena trochę wysoka, ale kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Closer wpadł mi w oko, śliczny odcień do dziennego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tych pomadkach jednak żadnej nie miałam jeszcze, kolor nie mój jednak może formułą by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory, za dobre pomadki warto zapłacić więcej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolory ☺
    ja raczej się nie skuszę -nie przepadam za malowaniem ust☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby ok, ale jakoś nie ma dla mnie efektu wow. Pomadki jak pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam, ale mam ochotę i bardzo ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolory,lubię matowe pomadki,ale jeszcze nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no, cena trochę mnie zszokowała, ale kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne odcienie - bardzo uniwersalne:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Very nice lipstick colour!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorki, bardzo ładnie się prezentują, ale faktycznie drogie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki :) Muszę się w końcu skusić na coś od Nabli ale cena mnie odstrasza trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądają na ręce, na ustach ciężko ocenić, bo zdjęcia są trochę niewyraźne, ale najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru