GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 27 października 2018

1958. Ados pomadka do ust z olejkiem arganowym

Witajcie!

Dziś czas na czerwone usta.

Będę mówić o Ados pomadka do ust z olejkiem arganowym, jaką dostałam do testów od BlogMedia.

Słowo od producenta: "Pozostawia trwały kolor na wiele godzin jednocześnie działając nawilżająco i regenerująco. Mieniące się perły nadają ustom intensywny, piękny blask. Gama 15 perłowych i matowych kolorów."

Produkt w okazałości:



Mój odcień:



Skład:



W okazałości:



Na dłoni:



Na ustach:



Zacznę od tego, że uwielbiam czerwone usta.

Jest to odwieczny symbol kobiecości i sexapilu, który nigdy nie przeminie.

Z punktu widzenia praktycznego, częściej jednak sięgam po pomadki matowe, niźli takie nawilżające w sztyfcie.

Wiem bowiem, że pomadka matowa przetrwa wszystko, a pomadka nawilżająca - cóż -  niekoniecznie wszystko...

Dlatego specyfik z Ados jest co prawda bardzo miło napigmentowany i soczysty w swym odcieniu, ale jeśli chodzi o trwałość, to niestety takowa nie powala...

Picie czy jedzenie sprawią, że pomadeczka ucieknie z usteczek...
Ale nic to, przecież zawsze makijaż warg można poprawić.

Zwłaszcza, że produkt jest tak kremowy i tak aksamitny, że podczas aplikacji macie wrażenie, że przesuwanie po wargach jakiś zwój 100% jedwabiu.

Zatem kwestia nietrwałości spływa na dalszy plan.

Mazidło jest tanie, wydajne i łatwo dostępne.

Produkt kosztuje ok. 10 zł, ma 4,2 g pojemności i można ją dostać w sklepach z kosmetykami Ados.

Miałyście?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Olejek arganowy to duży plus tej pomadki, ale nie jest to mój kolor. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajna, ale kolor kompletnie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt,czerwona pomadka to kobiecość i seksapil. Pozdrawiam w pogodną sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt, ja wolę trwałe pomadki , które wżerają się w usta, właściwie ta też może taka być po użyciu fixera artdeco

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w identycznym kolorze ale z naturalnej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnej pomadki z tej firmy. Cena bardzo ciekawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień zdecydowanie elektryzuje:D
    fajna ta pomadka, ładny odcień!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny kolor. Lubię takie, a o tej firmie nie słyszałam jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko z olejem arganowym polecam, dużo kosmetyków posiadam zwłaszcza do cery i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio mi się podoba. Ale na paznokciach masz coś fajnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej akurat pomadki, ale czerwieni mówię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, ale jeszcze nie używałam. Jestem fanką matowych pomadek i to właśnie po nie najczęściej sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, również wole matowe, jednakże odcień bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor, szkoda że pomadka nie jest trwalsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie szkoda nawet tych kilku zł... chyba że potraktuje się ten produkt jako pomadkę ochronną, która ma lekki kolorek w bonusie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę firmy, więc u mnie tak łatwo dostępne nie są :P

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wygląda na ustach. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor, super się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru