GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 26 października 2018

1957. Na piątek!

Witajcie!

Dziś czas na coś dobrego.

Oto co na mnie czeka:



Jak wiecie - lub nie - jestem miłośniczką frutek.

Uwielbiam solidną porcję takich cienko usmażonych kartofli, dobrze posolonych i to najlepiej z sosem czosnkowym do tego.

A jeśli do picia jest jeszcze jakieś dobre piwko to już w ogóle brzmi idealnie.

I wcale nie uważam, że fast foody są be i nie można ich spożywać.
Oczywiście, że można!
Tylko w rozsądnej ilości i nie za często.

Wszystko jest bowiem dla ludzi i trzeba z tego korzystać.

A Wy co dziś jeść będziecie?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Ja jestem od kilku dni na diecie, więc koniec z podobnym jedzenie, ale Tobie życzę smacznego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj zrobiłam sobie frytki, bo też bardzo lubię.Mam doskonałe ziemniaki od sąsiadów i chciałam sprawdzić jakie wyjdą frytki. Wyszła frytkowa poezja! Dawno takich frytek nie jadłam! I w ogóle frytek. Ale -jak piszesz- wszystko jest dla ludzi- i od czasu do czasu można takie coś zjeść! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. frytki-moja wielka słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fryty! Podsunęłaś mi pomysł na obiad ;) Chociaż miała być zapiekanka ryżowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam frytki i czasami je jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam frytki a już wieki ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no zdecydowanie wszystko ( no prawie) dla ludzi - bardzo lubię frytki( ostanio zwłaszcza z batatów) ale ja ich nie solę za to nie umiem obyc się bez ketchupu :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Frytki są z ziemniaków, ziemniak to warzywo, warzywa są zdrowe, frytki są zdrowe :D Tak sobie często tłumaczę. Też bardzo lubię fast foody i jak nie chce mi się gotować, to wkładam torbę frytek do pieca lub zamawiam pizzę i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. You have explained it really well, I love them but I eat them rarely.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na te frytki, chyba sama muszę iść sobie usmażyć, mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię :) Apetytu mi narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ziemniaki w każdej postaci, dziś miałam pieczone 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam ochotę na coś słodkiego, a nic słodkiego w domu nie ma!!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam frytki ! I od czasu do czasu pozwalam sobie na jakiegoś fast-fooda. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, takie rzeczy w piątkowy wieczór?!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zjadłam dzisiaj muffiny...czekoladowe takie. Sama popełniłam w kuchni;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Yo también amo las papas, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak - fast foody też są dla ludzi! To czy danie przygotowuje się szybko czy wolno nie wpływa na jego smak, wystarczy mieć dobry produkt. Ważne jednak, aby nasza dieta była zróżnicowana i aby pojawiały się w niej nie tylko ciężkie dania 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie frytki od czasu do czasu, narobiłaś mi smaka ^^

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru