GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 20 października 2018

1951. Paznokcie na dziś, cz. 77

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak wyglądają:







Użyty produkt:



mój odcień to 27




Powyższy holocudak to lakier metaliczny z Ados.

Już pierwsza warstwa produktu pokryła płytkę paznokcia piękną, skrzącą się taflą.
A dwie warstwy dały efekt niezwykłej wielowymiarowości.

Oprócz świetnej pigmentacji, na uwagę zasługuje także niska cena oraz szybkość wysychania.
Dacie wiarę, że po ok. minucie od aplikacji mazidła, szpony były już suche?
Nie mogę zapomnieć o zacnym, lakierowym pędzelku, który bardzo dobrze lakier rozprowadza, przez co manicure nie wymaga potem poprawek np. mniejszym pędzelkiem czy wykałaczką.

Bajka i magia razem wzięte i wstrząśnięte!

Produkty do paznokci Ados, mimo że mało znane, są naprawdę świetnej jakości i kolejny raz dają dowód, że to co tanie, jest dobre i zasługuje na uwagę.

A Wy co dziś na szponach macie?

Kathy Leonia


30 komentarzy:

  1. ja mam odżywkę :) fajny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Nie wiem czy to wina lakieru, ale mam wrażenie, że zostawił jakieś małe grudki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor lakieru. Ja jeśli już maluję, to paznokcie u nóg. U rąk mam zwykle pazury przycięte przy samej skórze i nie pomalowane- nawyk z dawnych lat.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że marka jest tak słabo dostepna, bo maja fajne lakiery. Moje pazurki dzis odpoczywają 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam butelkową zieleń i dyniowy pomarańcz...tak hallowenowo trochę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, ja mam teraz pomarańczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero będę malować - jakiś pomarańczowy, czerwony, holograficzny Takie jesienne barwy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek, ja właśnie czekam aż moje wyschną ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Ja dzisiaj mam detoks paznokciowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :) Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze dziś rano miałam granat. Teraz odpoczywają w odżywce, a jutro pierwsze użycie nowego lakieru, kolor bardzo zbliżony do Twojego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, ja niestety robię sobie przerwę od wszelkich lakierów i hybryd bo moje paznokcie są w słabej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  13. That an amazing color.. I love it.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Firmy nie znam, ale taki kolor mógłby u mnie na pazurach wylądować :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie mam nic, ale kolorek fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru