GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 14 października 2018

1945. Gotujemy w weekend, cz. 73 zupa brokułowa

Witajcie!

Dziś czas na zupkę brokułową, pyszną i zdrową.

Oto jak wyszła:



Tu z dodatkami:




Składniki:

1 duży brokuł
bulion (2 kostki rosołowe gotowane na ok. 1,5-2 litry wody)
2 ząbki rozgniecionego na tarce czosnku
1 duża cebula
łyżka masła
łyżka oleju
przyprawy: sól, pieprz, zioła prowansalskie, ostra papryka

Dodatki:

ser żółty
grzanki z chleba pokrojone na kosteczkę

Czynności:

1. Brokuła myjemy, dzielimy na części i gotujemy na miękko ok. 25 minut w 1,5-2 litrach osolonej wodzie (jeśli chcemy zupkę bardziej kremową, to wody dajemy mniej). Gdy się ugotuje, wyjmujemy go na talerz, a do wody pozostałej po gotowaniu wrzucamy dwie kostki rosołowe i je rozpuszczamy.
2. Na patelni smażymy cebulę i masło, aż się zeszklą i wrzucamy całość do garnka z bulionem, gdzie dorzucamy także naszego ugotowanego brokuła.
3. Całość w garnku blendujemy na kremową konsystencję.
4. Podajemy gorące z grzankami chleba i serem żółtym.
5. Gapimy się z ukontentowaniem
6. Żremy! 

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

35 komentarzy:

  1. ja gotuję wcześniej 2 skrzydełka, 1 cebulę, 1 małą marchewkę, ziele angielskie, listek laurowy i masz w 30 minut zdrowy bulion, a zupa jest dużo lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam brokuły w każdej postaci, a zupę chyba najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczna! A jeszcze dodatki w postaci grzanek i sera- bardzo lubię!Jak najbardziej popieram delektowanie się taką zupką przed zjedzeniem( też tak robię) Pozdrawiam w niedzielny, słoneczny dzionek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajny przepis zwłaszcza 2 ostatnie punkty :D Zupka ciekawa, tylko u mnie ja ją bym jadła bo nikt nie lubi za bardzo brokuła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że takiej zupy jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kremowymi zupami, ale te składniki - masełko, cebulka i ser... mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam brokuły, ale takiej zupy jeszcze nie jadłam, muszę spróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co jak co ale zupy nigdy mi nie wychodziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam brokuły, ale takiej zupy nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś koleżanka z pracy przyniosła taką zupę. :) Bardzo lubię.
    Ja dziś - korzystając z pogody, mam grilla na obiad. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Now that's more cold, it's time for recipes like this one.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam brokuły i zupy z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię brokuły natomiast zupy takiej jeszcze nie próbowałam muszę koniecznie spróbować wygląda pysznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zupę brokułową, choć ja osobiście robię ją w wersji kremu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy przepis aż kusi by wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię zapachu, jaki wydaje z siebie brokuł podczas gotowania. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie rozmrażam brokuła, zaraz zrobię sobie taką zupkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiamy zupy! Brokułowa jest mega! Fajny przepis ☺️

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesień to czas zup, a brokułowa jest zawsze dobra :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ zjadłabym sobie taką super zupę ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru