GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 listopada 2019

2261. Zakupy z Notino.pl!

Witajcie!

Dziś czas cudów.

Oto co do mnie przybyło z ostatniego zamówienia w moim ulubionym sklepie z kosmetykami Notino.pl



I teraz w szczególe.

Produkty do twarzy:

od lewej: Lirene Hypoallergenic fizjologiczny żel micelarny do demakijażu 200 ml; Tołpa Dermo Face Physio żel do mycia do twarzy i okolic oczu 195 ml; Farmona Herbal Care Siberian Iris przeciwzmarszczkowy krem pod oczy roll-on 15 ml


Makijaż:

góra:  L’Oréal Paris Double Extension wydłużający tusz do rzęs odcień Black 2 x 6 ml
dół: Artdeco Eyeshadow Base baza pod cienie do powiek 5 ml


Produkty do włosów:

od lewej: Matrix Oil Wonders Indian Amla olejek regenerujący do nabłyszczania i zmiękczania włosów 150 ml; L’Oréal Paris Casting Sunkiss Tropical spray rozjaśniający do włosów naturalnych 125 ml; Vichy Dercos Anti-Dandruff szampon przeciwłupieżowy do włosów normalnych i przetłuszczających się 390 ml; Vichy Dercos Nutri Reparateur maseczka odżywcza do włosów suchych i zniszczonych 200 ml

Perfumy:

Agent Provocateur Fatale Intense woda perfumowana dla kobiet 50 ml

Zamówienie robiłam co prawda już jakiś czas temu, ale w tłoku spraw i zajęć zapomniałam się nim pochwalić.
Niektóre produkty już są recenzowane na moim blogu (Klik! Klik! Klik! Klik! Klik!), inne czekają jeszcze na swoją kolej.

Także spodziewajcie się niebawem sporej ilości ochów i achów, bo wszystkie powyższe specyfiki sprawdziły mi się w 100%!

A Wy co ostatnio kupiłyście zacnego?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Zamówiłam niedawno bazę Artdeco i jest fajna. Nie lubię za to produktów Tołpy, więc tu nawet wielkie ochy i achy mnie nie przekonają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nieźle. Czekam zatem na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your sharing 😊 have a nice week 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nowości, jestem ciekawa tej maski do włosów z Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy bardzo ciekawe, ale zakupy zakupami, a ja nie znałam takiego sklepu! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujące zakupy. Czekam na wyniki testowania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. No, ładne zakupy zrobiłaś :) Musze się w końcu wybrać na to Twoje Notino i rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa zapachu perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię ten sklep ale ma jeden minus. Asortyment jest tak duży, że za dużo czasu przeglądam ten sklep haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow poszalałaś 😉
    Też ostatnio kupiłam kilka kosmetyków i kilka ubrań 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to poszalałaś. Mam nadzieję , że będziesz ze wszystkiego zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio z zakupów oprócz ubrań, pelata estée lauder, perfumy Yves Saint Laurent, 3 maseczki z Sephory i krem dr ireny eris.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio kupiłam perfum na jesień Michael Kors Ruby i paletę 4 wypiekanych rozświetlaczy z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne i duże zakupy. Super, że jesteś też zadowolona ze swoich nabytków. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że się sprawdziły, czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zakupy. Był czas, że uwielbiałam ten podwójny tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o tym sklepie :) No to widzę, że masz sporą kolekcję kosmetyków :)
    Ja ostatnio zrobiłam spore zamówienie z Yves Rocher :) też będzie o tym ciupka na moim blogu pod koniec listopada
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj dawno już nie kupowałam bazy Artdeco, a to jedna z fajniejszych baz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez Notino jeszcze nigdy nic nie zamawiałam. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Miłego używania. Ja ostatnio też robię tam zakupy i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej wody perfumowanej :) ja robię liste na nowe zakupy na notino.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z serii Dercos miałam szampon przeciwłupieżowy i spełnił swojej zadanie:).

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru