GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 października 2019

2237. Vichy Dercos Nutri Reparateur maseczka odżywcza do włosów suchych i zniszczonych

Witajcie!

Dziś czas na włosów odżywienie.

Będę mówić o Vichy Dercos Nutri Reparateur maseczka odżywcza do włosów suchych i zniszczonych.

Słowo od producenta: "Maska na włosy Vichy Dercos Nutri Reparateur stanowi niezastąpiony zabieg w rytuale pielęgnacji włosów. Podaruj im chwilę regeneracji, za co odwdzięczą się swoją witalnością i urodą.


Właściwości:
  • regeneruje włosy na całej długości
  • poprawia elastyczność włókien włosów
  • wzmacnia włókna włosów
  • nadaje włosom olśniewający blask
  • przywraca włosom naturalny, zdrowy wygląd
Sposób użycia:

Stosuj na wilgotne włosy, umyte szamponem. Pozostaw na włosach tyle czasu, ile podano na opakowaniu, a potem dokładnie spłucz."

Produkt w opakowaniu:




Skład:



W okazałości:




Od producenta:




Po otwarciu:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino.pl, gdzie kosztuje ok. 80 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z elementami złota i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na pół roku włosów maskowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że lubię maski treściwe, gęste, które naniesione na włosy nie spływają z nich. Dzięki temu wiem, że taki produkt jest wartościowy i ma w sobie wszelakie składniki odżywcze, które są w stanie podreperować stan moich kłaków.  Moje włosy, mimo że są z natury grube, od lat poddaję rozjaśnianiu, zatem potrzebuję produktów, które zadbają zarówno o dobrą kondycję włosów, jak i o ochronę ich delikatnej, rozjaśnionej struktury. Specyfik z Vichy swoje zadanie spełnił w 100%. Używałam go jako odżywki po umyciu włosów (objętość równa orzechowi włoskiemu) i spłukiwałam ją po ok. 5 minutach trzymania jej od ucha w dół. Taki proceder dawał kłakom blask i nawilżenie oraz niwelował występowanie tzw. efektu szopy. Maska mnie nie podrażniła ani nie uczuliło. Ładnie pachniała i włosy w dobrej kondycji utrzymywała.  Po około miesiąca stosowania mazidła zauważyłam, że włoski się ładnie układają, są gładkie, jedwabiste i mniej się kołtunią. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego specyfiku, gdyż jego wydajność i działanie są jak najbardziej na plus. Jedyne co mi się niezbyt podoba to cena, ale od czego są promocje. Polecam.
Ocena: 4/5


Miałyście?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Działanie widzę całkiem całkiem, ale mnie jakoś ogólnie produkty tej marki nie przekonują. Nie ma w nich nic, co sprawia, że chciałabym je poznać. Zresztą mam wrażenie, że kreują się na "apteczne" kosmetyki z wyższej półki, także cenowej, a już nawet na drogeryjnych (tanich ) półkach ciężko spotkać maskę do włosów bazującą na parafinie. I skąd ta cena? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam. Przyznam szczerze, że cena jest wysoka.
    Dotychczas włosy doskonale reagują na oliwkę z drogerii
    Wiem, wiem nie ma co porównywać. Może być wypróbuję z czasem stek ciekwości

    OdpowiedzUsuń
  3. Parafina tak wysoko? Szkoda że marka nie ma składów odpowiednich do wyższej ceny. Nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I remembered Vichy suncream 😊 but this brand's too much expensive in Turkey... Thanks for your review Kathy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Często stosuję różne balsamy , bo mam zawsze problem z rozczesywaniem. Trochę cena wysoka , na moje długie włosy szybko bym zużyła. Pozdrawiam jesiennie 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dosc wysoka, nie znałam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I always use hair masks, I love them!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Vichy korzystałam jedynie z podkładu i byłam bardzo zadowolona :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego co słyszałam to dużo osób używa Vichy. Ja nigdy nie sprawdzałam ich pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skład niestety w moim odczuciu nie jest wart tak wysokiej ceny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i za taką cenę raczej mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że sie sprawdziła bo jak juz wydac troszkę kasy na maskę do włosów to człowiek chce chociaż wiedzieć ,ze sa jakieś efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszące niezwykle, tylko nie jest pewna czy warte swojej ceny, gdy tyle jest tańszych odpowiedników

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie mam zapas tego typu produktow :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam kosmetyków od Vichy, nie wiem, dlaczego, ale nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam produktów Vichy, ale wygląda całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting post dear! (as always)! xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, ze Vichy ma również kosmetyki do pielęgnacji włosów! Muszę się nimi zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam takiej maseczki do włosów, ale pomimo dobrej jakości produktu, sama raczej się nie skuszę. Cena jak dla mnie zbyt wygórowana. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie miałam, ale już widzę, że bardzo chciałabym mieć. Na początku pomyślałam, kurczę, trochę to drogie mimo wszystko, a jak doczytałam, że wystarczy na około pół roku to od razu ta myśl uciekła. (i prawda, od czego są promocje? ;) ) Chętnie wypróbuję, bo akurat, co jak co, ale kocham dbać o moje włosy i zachęciłaś mnie do tej maseczki :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dosyć droga,ale rzeczywiście od czego są promocje ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Cena faktycznie dość wysoka ale na pewno kiedyś trafi się jakas okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena jest bardzo wysoka, ale bardzo lubię maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam
    Czytałam różne opinie o tej firmie ,w większości negatywne i stąd moje uprzedzenie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet fajne działanie, ale cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ziarnko grochu na całe włosy? To chyba takie placebo... bo nie da się dotrzeć z produktem wszędzie, nawet nakładając od ucha. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam suche i zniszczone włosy, więc coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru