GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 30 września 2019

2236. Nagoya krem nawilżający z olejkiem arganowym

Witajcie!

Dziś czas na krem.

Będę mówić o Nagoya krem nawilżający z olejkiem arganowym.

Słowo od producenta: "KREM  NAGOYA Z OLEJKIEM ARGANOWYM 100 ml

Delikatny krem nawilżający, stworzony na bazie aktywnych składników nawilżających i dodatków bogatych w prowitaminę B5. 
Krem na bazie czystego oleju arganowego, dzięki wysokiej zawartości witamin E oraz F, a także kwasów oleinowych omega-9 oraz linolowych omega-6 głęboko i skutecznie nawilża skórę, przyspiesza naturalną odbudowę komórek, regeneruje i zauważalnie poprawia napięcie skóry.
Posiada działanie antyoksydacyjne i przeciwrodnikowe. Argan ma wysokie właściwości przeciwstarzeniowe, reguluje gospodarkę hydrolipidową, zapobiega, zmniejsza i hamuje oznaki zmęczenia i starzenia się skóry. Krem arganowy oparty na oleju arganowym wzmacnia skórę oraz chroni przed działaniem wolnych rodników, pobudza skórę do odnowy, rewitalizuje ją i odżywia, przeciwdziała podrażnieniom."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam z okazji spotkania blogerek. Normalnie można go spotkać w Internetach za ok. 7 zł.
  Zapach: nieokreślony, ale niezbyt przyjemny.
 Konsystencja: kremidłowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie w formie plastikowego puzderka z odkręcanym wieczkiem w tonacji kremowo-pomarańczowej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania produktu.
Działanie:  średnie. Zacznę od tego, że lubię mazidła, które są szybkie, tj. błyskawicznie się rozprowadzają, szybko wchłaniają i dają od razu jakieś efekty. Jeśli więc produkt, który używam sumiennie kilka razy w tygodniu, po określonym czasie stosowania nie robi dosłownie nic, to po co mi taki gagatek? Trochę szkoda na niego zachodu, bo jeśli jest tam gdzieś ukryta jakaś potencjalna moc, to w moim egzemplarzu nie ujawniła się... Szkoda wielka, bo czytałam wcześniej same zachwyty o tymże kremiku Nagoya, a mnie natomiast on w ogóle nie zachwycił. Owszem, szybko się wchłania, ładnie nawilża, jest wydajny, nie uczula, nie podrażnia.... I to wszystko. Nie zauważyłam ani ujędrnienia skóry, ani wyrównania kolorytu, ani działania przeciwzmarszczkowego. Do tego dochodzi zapach, który niezbyt mi pasował... Cóż, nie jest to produkt, po który sięgnę ponownie. Zdecydowanie wolę mazidła, z efektem WOW, a nie MEH. Nie polecam.

Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

34 komentarze:

  1. Jak nie polecasz to mnie też nie interesuje . Udanego tygodnia 🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  2. I just knew about it, thank you for reviewing!

    OdpowiedzUsuń
  3. If you don't appreciatte any effect, it's logical it doesn't like you.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej w Twojej opinii podoba mi się określenie zapachu ;D Ja podziękuję za ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdził. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sam produkt niespecjalnie mnie zainteresował, a jeśli do tego działanie ma być średnie, to podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził, bo byłam go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy spotykam się z takim kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the inmormation! Have a nice day dear! x

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten krem :) Szkoda, że nie było efektu "wow".

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego kremu, ale jak widać, wiele przez to nie straciłam, skoro jest mocno średniej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, zdarzają się kosmetyki lepsze i gorsze, każdy się czasem natknie na bubel a czasem na coś nijakiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, wole coś z wodą różaną

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda że okazał się niewypałem. Następny zakup na pewno będzie trafniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To zdecydowanie produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię jak mi krem na pyszczydle nieładnie pachnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Samo w sobie opakowanie nie zachęca, więc raczej bym go nie kupiła. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie wydaje się całkiem ladne-szkoda ze z zawartością tak słabo 😕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie kosmetyki z olejkiem arganowym w składzie! :)
    Szkoda jednak, że się nie sprawdził. Jeden plus że chociaż nie jest drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro sredniak, to zostaje przy sprawdzonych kremach

    OdpowiedzUsuń
  23. I like good aroma or no aroma.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marka kompletnie mi nieznana.. coś mi się widzi, ze się nie poznamy bliżej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że taki średniak :( Ja na pewno się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru