GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 września 2019

2234. Vis Plantis Basil Element szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów

Witajcie!

Dziś sobie łepetynę umyjemy.

Będę mówić o Vis Plantis Basil Element szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów.

Słowo od producenta: "Ocimum Basilicum Element to ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze metody biotechnologicznej. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.

Naturalny Czynnik Nawilżający (NMF) to substancja, która chroni skórę przed odwodnieniem, zachowując optymalny poziom wilgoci w jej górnych warstwach."
Produkt w okazałości:




Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność produkt wygrałam w rozdaniu. Normalna jego cena to ok. 20 zł.

Zapach: przyjemny, świeży.
Konsystencja: szamponowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, typowe dla szamponów, w charakterze ciemno-zielonej butli i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 300 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki produkt starczy nam na rok użytkowania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że nie lubię eksperymentów w kwestii włosowej. Mój skalp, przyzwyczajony do delikatnych mazideł, nie toleruje zmian szamponowych, w efekcie czego, każdy nowy kosmetyk myjący do łepetyny, okazuje się bublem, przez co trafia do kosza lub idzie dalej w świat. Nie inaczej było w przypadku szamponu bazyliowego... Kuriozalnie produkt, który miał hamować wypadanie włosów, spowodował jeszcze większą ich migrację. Włosy wyglądały marnie, mizernie; strąkowały i kotłuniły się. Nie obyło się też bez dziwnej suchości włosów po umyciu - mimo użytej odżywki. Jestem tym mazidłem wielce rozczarowana, bo naprawdę liczyłam na coś WOW. Zamiast tego otrzymałam beznadzieję, którą - ze względu na ładny zapach i świetną pianę - mogę wykorzystać do mycia toalety. Nie polecam, a wręcz odradzam.

Ocena: 2/5

Miałyście?


Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. kiedyś go miałam, myślę, że dla mnie był przeciętny

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdził, bo wydawał się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że okazał się jednak bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, widzę,że to dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę, ale nie miałam, jakoś mnie nie skusiła ta seria :P Widzę, że nie mam czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam i zdecydowanie tego nie zrobię ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam problemu z wypadaniem włosów, poza tym używam sprawdzonych, bo moje włosy są bardziej wymagające, a z powodu ich niebywałej długości muszę o nie lepiej dbać niż o włosy przeciętnej długości..

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for sharing, I take a note to not buy this product 👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro kompletnie się nie sprawdził to nie warto sobie zaprzątać nim głowy; nie testuje :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie skuszę się na niego , dzięki za test. Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że okazał się być niewypałem, chociaż moje włosy również nie lubią zmian :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że okazał się tak kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to trzeba unikać tego szamponu, skoro ów produkt dość osobliwie rozumie pomoc przy wypadaniu włosów, sprawiając, że z włosami gorzej, a nie lepiej. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i chyba nawet dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że mogę bez tego żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielka szkoda, że okazał się tak zły. Najgorsze, że aby straciłaś więcej włosów. ;( Zdecydowanie będę go unikać...

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  18. To give strength to our hair root!

    OdpowiedzUsuń
  19. A już myślałam, że będzie coś dobrego. Dzięki za ostrzeżenie 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam i jak widac z Twojej recenzji - całe szczęscie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja juz jestem taka ze raczej nie trstuje nowych szamponow jesli odpowiada mi ten z ktorego kozrystam dlatego tego nie uzywlam i nie bede uzywac

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam swego czasu ich szampon z aktywnym węglem, który nie miał w składzie węgla, w dodatku także był marny w działaniu. Po kolejne już nie zamierzam sięgać, a po ten nawet i nie warto widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the warning. I will not use that product

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena wcale nie jest wysoka, biorąc pod uwagę wydajność...
    Wydaje się, że to dobry produkt, ale trzeba by było spróbować

    OdpowiedzUsuń
  25. Swojego szamponu nie zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam i omijać będę szerokim łukiem! Dzięki za ostrzeżenie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukam czegoś na włosy, bo niedługo zostane łysa :( Uroki pozostałe po ciaży...
    ehh.. szkoda że się nie sprawdził, bede szukać dalej.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze :( Ja szukam czegoś na wypadanie. Ciężko znaleźć coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za ostrzeżenie. Cały czas szukam dobrego szamponu hamującego wypadanie włosów i już wiem, żeby tego w ogóle nie testować.

    OdpowiedzUsuń
  30. good product to prevent hair loss....thank you for info

    OdpowiedzUsuń
  31. kochana, zawsze jak widzę produkt idealny dla mojej cery/włosów/gustów, to Ty w 'działaniu" piszesz, że kiepskie. Zarzuć czymś fajnym wreszcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To się zdziwiłam, bo wygląda na bardzo pożądny produkt dobrej jakości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Skoro kiepski to nie bede nim sobie glowy smarować

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tego szamponu, ale też nie mam problemu z wypadającymi włosami, więc nawet nie zwróciłabym na niego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda,że okazał się porażką. Ja używałam na wypadanie włosów z apteki, Radical w białej buteleczce. Po jakimś czasie zauważyłam,że naprawdę mniej włosów mi wypada i są ciut grubsze.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru