GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 października 2019

2239. Efektima peeling węglowy z wulkanicznym pyłem

Witajcie!

Dziś czas na peeling.

Będę mówić o  Efektima peeling węglowy z wulkanicznym pyłem.

Słowo od producenta: "Peeling węglowy z pyłem wulkanicznym do ciała Detox Effect to sposób na „detox” skóry. To idealne rozwiązanie jeśli chcesz dokładnie i skutecznie oczyścić skórę. Zawarty w peelingu węgiel i kaolin absorbują zanieczyszczenia, natomiast pył wulkaniczny, bogaty w składniki mineralne, pomoże oczyścić skórę i usunąć martwy naskórek. Dzięki temu połączeniu, po zabiegu skóra stanie się dokładnie oczyszczona, gładsza, bardziej miękka i przyjemna w dotyku.

Peeling węglowy z pyłem wulkanicznym do ciała Detox Effect to sposób na „detox” skóry. To idealne rozwiązanie jeśli chcesz dokładnie i skutecznie oczyścić skórę. Zawarty w peelingu węgiel i kaolin absorbują zanieczyszczenia, natomiast pył wulkaniczny, bogaty w składniki mineralne, pomoże oczyścić skórę i usunąć martwy naskórek. Dzięki temu połączeniu, po zabiegu skóra stanie się dokładnie oczyszczona, gładsza, bardziej miękka i przyjemna w dotyku."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:




 W okazałości:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt dostałam z paczce z tzw. gifami z jednej z konferencji Meet Beauty. Normalnie kosztuje ok. 16 zl w drogeriach.

Zapach: przyjemny, nieco słodki.
Konsystencja: jak błotko po deszczu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji zielono-czarnej z szarymi napisami od producenta. Pojemność peelingu: 250 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że dla mnie najlepszy peeling to taki żel lub krem z dodatkiem granulek. Jego zadaniem jest zdzieranie martwego naskórka i wygładzanie. I tyle. Nie potrzeba tu jakiejś większej filozofii czy nie wiadomo jakiej ilości super dodatkowych składników. Im prościej - tym lepiej. Dlatego nie bardzo rozumiem, dlaczego 
Efektima wymyśliła sobie peeling węglowy i to jeszcze z jakimś pyłem z wulkanu. Po co tak kombinować? Mi osobiście niezbyt podoba się idea mieszania peelingu z - co by tu dużo ukrywać - błotkiem. Zamiast miłego i szybkiego złuszczania, muszę babrać się z ciemną mazią, która farfocli mi całą wannę oraz łazienkę... Niby rozumiem idee dobroci płynących z wulkanicznych "oparów", ale pod kątem brudzenia i zmywania tegoż ustrojstwa z twarzy wszelakie cuda w nim zawarte uchodzą i tak na drugi plan. Zamiast zachwycać się gładką i miękką buzię, najpierw wpadam w szał doprowadzenie mojej paszczy do stanu używalności, czyt. domycia. Co z tego, że potem faktycznie naskórek wygląda zdrowo i młodo, a martwe jego fragmenty są usunięte. Co z tego, że specyfik jest wydajny, ładnie pachnie i nie podrażnia. Ja zdecydowanie nie wrócę do tego mazidła ponownie. A Wam cóż mogę rzec - jak lubicie sprzątać, to możecie kupić powyższy peeling dla samego wypróbowania. Ale ostrzegam, że może nie być to miłość po sam grób.

Ocena: 3/5

Miałyście?


Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię peelingów z parafiną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale skoro się nie sprawdził to chyba nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, obecnie mam węglowy piling z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chyba nie chciała potem szorować prysznica z błota :P Podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. A moja sprawdzona nie brudzi tak, a działanie ma super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Good review as always 😊 thanks for your sharing ...

    OdpowiedzUsuń
  8. This active is really useful to combination skins, butr I hate trhe way my bathroom looks after using it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam , ale tego nie kupię 😞 Pozytywnego dnia 💜

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie z jednej strony lubię takie peelingi za ciekawy skład a z drugiej no jak mówisz... wszystko brudzą :P I na co to komu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak właśnie podejrzewałam że będzie brudzil...
    Też najbardziej lubię takie kremy z granulkami i one się u mnie najlepiej sprawdzają 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie jestem wielką fanką peelingów Efektimy, moim zdaniem są dosyć przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam. Zwykle sama robię domowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wizja sprzątania po tym peelingu zniechęca. Jakiś czas temu robiłam maseczkę z węglem, też zapaskudziła umywalkę i obszar wokół :-/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już mam palnąć błocko na buźkę to wolę je pod postacią maseczki. Jak coś myje twarz to łatwo powinno z niej zwiewać podczas zmywania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich brudzących wszystko kosmetyków :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Więcej sprzątania jako bonus? To ja za taką atrakcję podziękuję, też wolę tradycyjne peelingi, zwłaszcza że jest duży wybór wśród ładnych zapachów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, jak sprawdziłby się u mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie do końca się sprawdził:) artykuł super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam przekonania do tych czarnych specyfików. Próbowałam parę razy, żeby nie było. I jakos mnie nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  21. I don´t like use this kind of products that put my bathroom dirty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem fanką ich peelingów, zresztą tutaj nie ma czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Oops, I don't think I use it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Totalnie nie rozumiem pchania najtanszej parafiny do tego typu produktu ... masakra

    OdpowiedzUsuń
  25. Great review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie uzywałam i raczej się nie skuszę....

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie by jednak wkurzało to zmywanie. Powiem szczerze, że zawsze używałam peelingu z Avonu i byłam mega zadowolona, aktualnie mi się skończył i czekam aż znajoma mi dostarczy, więc z braku laku kupiłam inny, tak na wypróbowanie i dla mnie jest za bardzo żelowy, więc już nie będę wymyślała i zostanę przy tym z Avonu, bo łatwo się go zmywa, nie ma w ogóle zapachu i fajnie oczyszcza skórę. A no i jest tani :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podałaś ceny a szkoda... niektórzy wydają fortunę na błotko :D Osobiście keidyś stosowałam błotną z innej firmy i całkiem ładnie sobie radziło z trądzikiem. A jeśli o peeling chodzi to mam maseczkę oczyszczającą albo robię z cynamonu lub kurkumy albo z sody oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda że okazał się lipą. Następny produkt na pewno będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam go i zdecydowanie bardziej wolę wersję kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak myślałam, że szału nie ma, więc nie wiem czy się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A tak fajnie się prezentował :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie używac kosmetyki z węglem, ładnie oczyszczają skórę :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru