GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 października 2019

2256. Jadwiga serum kolagenowe

Witajcie!

Dziś czas na serum.

Będę mówić o Jadwiga serum kolagenowe.

Słowo od producenta: "Aktywnie pielęgnuje każdą pozbawioną wilgotności i elastyczności skórę. Dzięki obecności rozpuszczalnego kolagenu głęboko nawilża i uelastycznia, tym samym wygładza zmarszczki i skutecznie upiększa."

Produkt w opakowaniu:




Od producenta:


Skład:




W opakowaniu:





Otworek:




Na dłoni:




Szczegóły: 

Cena i dostępność: ów szampon kupiłam na tragach kosmetycznych za ok. 25 zł.

 Zapach
Konsystencja: jak chmurka pudru.
Opakowanie i pojemność: plastikowa, przezroczysta butla z atomizerem w tonacji kremowej z burgundowymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
  Wydajność: dobra. Taką butlę zużyje się przez ok. pół roku.
  Działanieśrednie. Zacznę od tego, że pierwszy raz miałam do czynienia z tak elegancko wyglądającym serum. Używałam wcześniej o wiele droższych produktów, jeśli chodzi o kremidła czy serum, ale nawet te z wysokiej półki, wyglądały tak jakoś "biednie". Produkt z firmy Jadwiga, mimo, że nie należy do grona elitarnych mazideł, już samą swą prezencją sprawia, że wierzymy w jego działanie. Czy tak faktycznie było? Ano było, jednak efekt nie sprawił, że padłam na kolana, budując powyższemu specyfikowi jakiś kosmetyczny ołtarzyk... Serum spisało się po prostu poprawnie; ot nieco nawilżyło, nieco wygładziło, nieco napięło moją skórę. Buzia wyglądała ładnie i zdrowo, ale nie było to nic nowego dla mnie, gdyż - nieskromnie mówiąc - moja skóra tak się prezentuje na co dzień, po każdym kremie. Warto wspomnieć, że serum samo w sobie szybko się wchłaniało i nie zostawiało po sobie tłustej warstwy; spokojnie można było nakładać nań podkład czy korektor, bez obawy o tzw. rollowanie. Produkt mnie też nie uczulił, ani nie podrażnił. Czy sięgnę po niego ponownie? Raczej nie; zbyt wiele jest gagatków o podobnym działaniu. 
  Ocena: 3/5

Miałyście?


Kathy i Leon

34 komentarze:

  1. Jestem ciekawa, jak by się sprawdziło w moim przypadku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę. To taki średniak jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. I like it when they have simple formulas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po moich kosmetykach widać spektakularne działanie, nie takie marne. Wolę kupić coś z większą ceną niż tak groszową jak tutaj,ale nie mieć rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. I always think that serum is better.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkie sera i stosuję je praktycznie cały czas. Tego o którym piszesz nie znałam, ale po przeczytaniu Twojej recenzji wiem, że nie warto się na nie kusić :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego serum, może warto wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim, ale mam tyle mazideł i mazidełek, że raczej się nie skuszę, tym bardziej, że Twoja opinia też nie była zbyt wysoka jeśli chodzi o ten produkt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś może poczuć zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czuję się zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby sprawdziło sie lepiej to byłoby coś zdecydowanie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt dla mnie , ale jak zobaczyłam ocenę 3/5 to już wiem że nie dla mnie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda ,że Cię nie powaliło bo zapowiadało się naprawdę ciekawie, Lubie jak kosmetyko szybko wchłaniaja się w skórę, zwłaszcza o poranku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie sobie daruję i nie będę go kupować, skoro jakość tego kosmetyku nie rzuca na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ee... ne dla mnie ten specyfik :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam swoje ulubione serum z L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam. I nie poznam, skoro tylko 3/5.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście opakowanie bardzo eleganckie ☺
    Ja jednak nisięgne-sera mnie zapychają
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę tę firmę ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nic nadzwyczajnego, aczkolwiek może u mnie sprawdziłby się inaczej. Wart przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak działanie średnie to ja odpuszczam..

    OdpowiedzUsuń
  24. Yes most serums have the same effect but it's fun to try different ones.

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation. Although he doesn't convince me

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kosmetyki z Jadwigi, ale to serum chyba widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie wiem, nie poczulam chemii

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru