GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 31 października 2019

2259. Mediheal PiggyMom SoakSoak zestaw trzech płatków i plasterków usuwających zaskórniki

Witajcie!

Dziś czas na wągrów zniwelowanie.


Będę mówić o Mediheal PiggyMom SoakSoak zestaw trzech płatków i plasterków usuwających zaskórniki.


Słowo od producenta: "Firma Mediheal powstała w 2012r. dzięki współpracy dermatologów i naukowców z Uniwersytetu w Seulu. Oferuje bardzo szeroką gamę masek do twarzy i produktów do pielęgnacji ciała. Firma promuje ideę pielęgnacji domowej, bazującej na doskonałej jakości i bezpiecznych kosmetykach.
.
PiggyMom SoakSoak Nose-Pack to zestaw 3 plastrów, mających na celu oczyszczenie skóry nosa, usunięcie nadmiaru sebum i zamknięcie porów.
Plastry są nasączone wyciągami z roślin (m.in. grejpfrut, aloes, szałwia, melisa, mięta, rumianek), zawierają też glinkę kaolinową, kolagen i kwas hialuronowy.

Są wolne od olejów mineralnych, alkoholu, siarczanu sodu, silikonów, formaldehydu, barwników, talku, siarczanów, formaldehydu i triklosanu.

W zestawie są 3 rodzaje plastrów, które tworzą pełną kurację:

Krok 1
Otwieranie porów, zmiękczanie skóry i rozpuszczanie łoju

Krok 2
Usuwanie zanieczyszczeń, eliminowanie bakterii powodujących zaskórniki

Krok 3
Zwężanie porów, łagodzenie i uspokajanie świeżo złuszczonej skóry
Sposób użycia:
  1. Umyć i wysuszyć twarz.
  2. Na suchy nos nakleić plaster nr 1, docisnąć aby równomiernie przylegał do skóry
  3. Po ok. 15-20 minutach usunąć plaster.
  4. Zmoczyć nos, nakleić plaster nr 2, docisnąć aby równomiernie przylegał do skóry
  5. Po ok. 10-15 minutach, kiedy plaster wyschnie, odkleić go ostrożnie zaczynając od brzegu
  6. Oczyścić nos z pozostałości po plastrze
  7. Na suchy nos nakleić plaster nr 3, docisnąć aby równomiernie przylegał do skóry
  8. Po ok. 10 minutach usunąć plaster, poczekać aż esencja pozostała na nosie wchłonie się.
Zalecane użycie 1-2 razy w tygodniu."
Produkt w okazałości:





Od producenta:




Skład:






W opakowaniu:






Na nosie:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Mediheal podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 15 zł.
  Zapach: olejku herbacianego.
 Konsystencja: trzy plasterki na nos.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające trzy plasterki na nos. 
Wydajność: standardowa dla tego typu produktów. Jeden zestaw takich plasterków starcza na jeden zabieg oczyszczania nosa.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że dawno już nie miałam na nosku plastrów oczyszczających; jakoś tak bowiem nie miałam ostatnio czasu, aby podjąć walkę z niechcianymi, czarnymi kropami na nosie. Dopiero ostatnio, gdy w pracy pokończyły się mi niektóre projekty, mogłam odetchnąć z ulgą i wreszcie zrobić "coś" dla siebie. I tak oto nadszedł moment, aby zakasać rękawy i podjąć się walki z zaskórnikami. Przygotowałam się go tego procederu jak należy. Najpierw zrobiłam porządny demakijaż, peeling, a następnie przemyłam nosek kilka razy płatkiem kosmetycznym z gorącą wodą - aby otworzyć pory na skórze. Po uprzednim zapoznaniu się z instrukcją "obsługi" plastrowych gagatków, nałożyłam na nosek pierwszą partię. Odczekałam wspomniane 15 minut, po których to przyszła pora na drugą porcję plasterka i - po upływie kolejnych 15 minut - na trzecią partię. Jakie zauważyłam efekty to całości zabiegu? Ano mój nos wyraźnie został oczyszczony; większe partie zaskórników zniknęły, pozostawiając czystą skórę. Wizualnie nos prezentował się naprawdę zgrabnie i powabnie, gdyż skóra nań została dodatkowo nawilżona i ujędrniona. Wiadomo, że wrażenie czystego noska nie jest długotrwały i przez używanie kosmetyków, usunięte zaskórniki zaraz wrócą, natomiast i tak jestem zadowolona z efektów działania plastrów. Myślę, że jest to produkt wart wypróbowania od czasu do czasu, bo nie uczulił ani nie podrażnił mnie. Gdyby tylko ta cena była niższa to z pewnością częściej bym owe gagatki stosowała...

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

30 komentarzy:

  1. Cena faktycznie dość wysoka, ja jestem fanką plasterków na nos z Selfie Project. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałem tego typu platkow na nos teraz poki co nie potrzebuje tfu tfu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. good product, but price seems expensive

    OdpowiedzUsuń
  4. Good product!
    Thanks for sharing
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Plus za bardzo niską cenę, ale jakiś czas temu już się ich pozbyłam moimi produktami do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że plasterki naprawdę oczyszczają, gdyby tylko cena była parę złotych niższa, to byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... Raczej się nie skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the face mask! Great post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym go przetestowała - fajnie,ze jest w tym przypadku etap 3 kroków co z pewnością daje mega efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam problemów z cerą . Także chyba te płatki nie dla mnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam takich płatków. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wypróbowała, bo uwielbiam wszelkie kosmetyki "etapowe". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że się sprawdzają ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajne, miałam ale z innej marki to okazały się totalnym nie wypałem

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne opakowanie mają :D i widzę, że w działaniu też fajne :)

    OdpowiedzUsuń

  16. It seems good, thanks for the recommendation. Good weekend

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny produkt do wypróbowania :) Z dotychczasowych plastrów nie jestem specjalnie zadowolona, więc szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę widziała, po co sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbuję ☺
    Opakowanie jest mega 😊
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozbawiły mnie te świnki <3 Nie miałam nigdy, ale wypróbuję chętnie! Tym bardziej, że przez czas ciąży i karmienia kosmetyczka mnie jeszcze na oczy nie widziała :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że się sprawdziły te plastry ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam kilku fanów takich płatków

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru