GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 7 października 2019

2241. Sesamis Ginseng Nutricion Mask odżywczo-rewitalizująca maseczka w płachcie z żeń szeniem

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.

Będę mówić o  Sesamis Ginseng Nutricion Mask odżywczo-rewitalizująca maseczka w płachcie z żeń-szeniem.

Słowo od producenta: "Odżywczo rewitalizująca maseczka na płacie bawełny z żeń-szeniem. Posiada działanie regenerujące i odmładzające, pobudza odnowę skóry, przywraca równowagę, poprawia ukrwienie. Ekstrakt z aloesu wpływa kojąco na skórę."

Produkt w okazałości:




Jak aplikować:



Od producenta:




Skład:




Na buzi:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam w ramach giftów z edycji Targów Beauty Days. Normalnie można go ucapić w Internetach, gdzie kosztuje ok. 10 zł.
  Zapach: przyjemny, korzenny, imbirowo-żeń-szeniowy.
 Konsystencja: maska w płachcie
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że maseczki w płachcie to dla mnie najskuteczniejsza i najszybsza forma nawilżenia i regeneracji dla skóry. Gdy mam ciężki dzień, gdy zarwałam nockę, gdy czuję się niewyraźnie, z pomocą zawsze przyjdzie mi maseczka. Nic tak nie ukoi i nie rozpieści jak mała dawka SPA tylko dla samej siebie. Najlepiej mi takowe maseczki w płachcie aplikować na buzię wieczorową porą, podczas kąpieli w wannie. Wtedy, w otoczeniu pachnącej piany, mam te kilkanaście minut odpoczynku, kiedy to moje ciało i twarz relaksuje się na 100%.  Maseczka żeń-szeniowa aplikuje się bardzo dobrze i perfekcyjnie dopasowuje się do kształtu mojej twarzy (czyt. otworki na oczy, nos i usta są wycięte tam, gdzie być powinny). Płachta, nasączona rożnymi dobrociami, trzymana na skórze twarzy ok. 15 minut działa bardzo dobrze.  Produkt rozświetlił, nawodnił, odżywił, ukoił i zminimalizował cienie pod oczami. Po zdjęciu maseczki i spojrzeniu w lustro wprost nie mogłam uwierzyć własnym oczom - wyglądałam zdrowo, promiennie. Zero zmęczenia, zero niewyspania, skóra mięciutka i ujędrniona niczym po profesjonalnym zabiegu SPA. Produkt nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Wiem, że jeszcze do niego wrócę i na pewno nakupię go na zapas. Polecam!

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Nie znam. Fajna maseczka, tyle dobroci sprawia skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i nie planuję tego zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sezon na maski w płachcie definitywnie się skończył. Szkoda mi zatok. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Plus za redukowanie cieni pod oczami. Maseczki w płachcie jeszcze nigdy nie stosowałam ale mam zamiar niedługo przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interestin product
    Thanks for your sharing
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę zwykłe, kremowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię maski w płacie, tej wcześniej nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że na domowe, jesienne, wieczorne SPA będzie idealna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ucapić w interentach" dobre 😂 A tak poważnie, to uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapamiętam ją sobie, szukałam jakiejś dobrej maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie wygląda luksusowo ;)
    Zapach musi być przepiękny!
    Ostatnio lubię sobie robić maseczki, ale tej nie znałam. Super, że się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  12. Really interesting, I have never tried gingseng in a mask.

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie ładne opakowanie 😀
    Ja zdecydowanie wolę tradycyjne maseczki,ale może i na tą się kiedyś skuszę😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zapamiętam. Niestety wory pod oczami bo mój częsty problem :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale uwielbiam maseczki, więc nie mówię jej "nie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna maseczka w dobrej cenie . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze myślałam, że żeń-szeń szczypie. Ale jak mówisz, że nie podrażnia, to chyba tak nie jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po Twojej recenzji chętnie sięgnę po tę maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą maseczką się nie spotkałam, ale może wyprobuje, kto wie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Ja również byłam na targach! Mnie się trafiła maseczka z ptasim gniazdem, a sama dokupiłam miodową. ;)

    OdpowiedzUsuń

  22. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Może też kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba jestem ostatnią osobą na świecie, która jeszcze nie używała masek w płacie :) Muszę to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I yet to use any sheet mask.. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Może kiedyś z ciekawości się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru