GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 28 listopada 2019

2279. Ambra woda perfumowana nr 060 (odpowiednik Chloe Chloe)

Witajcie!

Dziś ponownie czas na piękny zapach.

Będę mówić o Ambra woda perfumowana nr 060 (odpowiednik Chloe Chloe).

Słowo od producenta: "AMBRA 060 czaruje zmysły kwiatowym aromatem.
Te cudowne orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet zostały wydane w 2008 roku.
Zaraz po aplikacji perfum roztoczy się woń piwonii, frezji i liczi, by w nucie serca wyeksponować różę, konwalię i magnolię. Gdy zapach rozwinie się wyczujesz bursztyn i cedr virginia.
Flakonik perfum wypełniają akordy różane i świeże, podkreślające kobiecość i wprawiające w cudowny nastrój."

Produkt w okazałości:



Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik kupiłam w internetowym sklepie Ambra i dałam zań ok. 22 zł.

 Zapach: słodki, ciepły, uroczy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, przezroczysty z takimż korkiem i białymi napisami od producenta. Pojemność: 60 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakieś pół roku regularnego psikania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że ponownie wspomnę na sam początek o mej miłości do perfum - zarówno tych oryginalnych jak ich odpowiedników. Co by tu dużo mówić, uwielbiam, kocham otaczać się pięknymi zapachami. To moje uzależnienie, moja obsesja, moja niezdrowa fascynacja. Z perfumami Ambra po raz pierwszy zetknęłam się dzięki koleżance z - byłej już - pracy.

Jej opowieści o tym, że ma po 30 flakonów perfum z Ambry, które niczym nie różnią się od oryginałów zdecydowanie przekonały mnie do tego, abym i ja spróbowała tychże cudaków. I - co było do przewidzenia - od pierwszego niuchnięcia zakochałam się w tych zapachach na fest! Moją pierwszą buteleczką był właśnie zapach nr 060, czyli odpowiednik Chloe Chloe. Jesteście ciekawi wrażeń? Ano są identyczne jak w przypadku oryginału, który posiadam. Zapach Chloe Chloe jest cudownie słodki, mocny, intensywny. Na samym początku czuć dostojną różę i fiołka, które to następnie przemieniają się w świeże drzewo sandałowe oraz gorzkie kakao. Perfumy te są z tzw. ogonem, który niesie się długo jeszcze za nami, gdy np. przechodzimy z jednego miejsca do drugiego. Ta woń nie pozostaje obojętna dla nikogo, kto nas "niuchnie" - pojawia się zawsze milion pytań co tak ładnie pachnie. Uwielbiam te perfumy! Są idealne do torebki, na wyjazdy, gdyż tachanie ze sobą butli oryginalnej 100 ml jest mało praktyczne. Polecam Wam gorąco, bo te 20 zł to naprawdę kwota nieporównanie mała do intensywności i trwałości (na ubraniach do trzech dni!, na skórze do 12 godzin) powyższych cudaków.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

43 komentarze:

  1. Great review. I am drinking my coffee as I read this. I love perfume always. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 zł to faktycznie mała kwota jeżeli zapach jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem dwa flakony innych i dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nuty róży i liczi uwielbiam w perfumach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak opisałaś ten zapach, że chętnie bym go sama przetestowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe nuty zapachowe, więc chyba się skuszę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, Kathy! I hope the Parfum is very nice!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za taką cenę to nie ma co się zastanawiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szokująco niska cena. Czasami tańsze są równiez ok . Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że jesteś zadowolona zarówno z zapachu, jak i trwałości tej wody. Mnie też pewnie spodobałaby się taka kombinacja zapachowa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za Chloe nie przepadam, także perfumy by mi nie przypadły do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. i would like to try:)      

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie duszą słodkie zapachy, więc to chyba nie dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie pachnie pięknie, bo zapachy Chloe są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko sięgam po słodkie zapachy, ale cena nie jest wygórowana, więc może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam perfumy, ale nie kojarzę zapachu odpowiednika,ale najważniejsze, że jesteś zadowolona i że są trwałe 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem fanką słodkich zapachów, więc raczej mnie nie przekonałaś..Może następnym razem będzie inaczej. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm, nie znam, oryginału też nie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale zapach chloe bardzo lubię więc chętnie się z tym zamiennikiem poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę, zupełnie nie spodziewałam się, że nie będą się niczym różniły od oryginału. Trwałość robi wrażenie i chyba się zainteresuje ich ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the perfumene. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za słodkimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam- ale jestem ciekawa tego zapachu 😃
    Lubię takie słodkie perfumy 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię perfumy... a tu i wygląd ładny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam firmy, ale mają sporo produktów. Cena też przystępna, więc spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak jak lubię eksperymentować z kosmetykami, to perfumom jestem wierna od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również zamawiam perfumy z tej strony jednak tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola!! El perfume tiene muy buena pinta, me lo anoto como regalo. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem szczerze, że ja jakoś nie jestem fanką odpowiedników. Dla mnie po prostu nie pachną tak samo, wolę odłożyć i kupić oryginalny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Na punkcie zapachów mam kompletnego bzika. Ostatnio wypatrzyłam w Rossmanie zapachy Elizabeth Arden. Najbardziej mi się podoba ten pomarańczowy i zielona herbata. A tego też chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru