GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 23 listopada 2019

2275. Paznokcie na dziś, cz. 89

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak się prezentowały w ostatnich dniach:







Użyte produkty:

od góry od lewej: Neess Cleaner; Ness baza pod lakier hybrydowy; Vrenmol lakier hybrydowy nr 6592; Bling lakier hybrydowy nr 23; Indigo Nails lakier hybrydowy kolekcja Natalii Siwiec Crazy In Love; Neess top coat pod lakier hybrydowy.
od dołu: pędzelek do zdobień (nie pamiętam stąd); Victoria Vynn magnes do lakierów kocie oko; pipek ułatwiający czyste i schludne malowanie z Rosegal.com

Powiem Wam, że dawno już nie miałam czegoś tak fikuśnego na swych szponach; zwykle zadowalałam się bowiem albo jednolitym kolorem albo - co najwyżej - dwoma kolorami.

A tu proszę!

Ni stąd, ni zowąd wzięło mnie na jakieś wygibasy czerwone.
Nie są one maziane w jakimś konkretnym kształcie czy wzornictwie; ot taka fantazja.
Myślę, że kolorystycznie się wszystko ładnie ze sobą łączy i nie straszy.

Całość - standardowo jak na hybrydy - wytrzymała na paznokciach ok. 14 dni.

A Wy co dziś za manicure macie?

Kathy Leonia

45 komentarzy:

  1. Coś ładnego zmalowałaś ;) ja dzisiaj nic nie mam, ale wieczorem pomaluję ja rażący żółty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kolorki!
    U mnie czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cute nails!
    Mine are purple with a design on top.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello, Kathy! Beautiful colours! Your nails are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aktualnie jestem bez lakieru. Ale masz ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zazwyczaj wolę jednolite paznokcie, ale ostatnio jakoś próbuje więcej pomieszać 😅
    Bardzo ładny ten Indygo 😀 Fajnie kolorystycznie spójnie zrobione paznokcie. Mi się podoba.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Belle, molto. Buona giornata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz do tego rękę :) Więcej takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to troszkę poeksperymentowałaś :D Ale efekt wyszedł naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Efektowne , wygladaja świetnie . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobaja mi się.;) Ja dzisiaj w naturalnych barwach pastelowych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I will admit, I've never worn nail polish. I'm a man so I suppose that's not surprising but it doesn't exactly rule out the possibility either.

    Then again, I do live with two women: my wife and my teenage daughter. They don't wear polish on their fingers but they do, occasionally, on their toes. I do like your colors, especially the one on your index finger. The design on your middle finger is interesting, too - such delicate brush work.

    Following back! I'm delighted to meet you.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paznokcie ślicznie się prezentują. Kolorki bardzo ładne, a pomysł ze wzorkiem super, zwłaszcza że wykonanie pierwszorzędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely nails. Have a great weekend! Valerie

    OdpowiedzUsuń

  16. Nice nails, and beautiful color. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. I love stamping. Your manicure is so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze... no ja paznokci nie maluję... nie mogę wprost znieść lakieru na paznokciach i nie mogę mieć też długich paznokci, zaraz się dodrapię.... ale oczywiście ślicznie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś z tym manicurem ,ale efekt wyszedł przepiękny 😍
    U mnie na pazurkach, znów czerwień 💅
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądają. Ja nie mogę się przełamać do hybryd, bo mi tak szybko rosną paznokcie, że po 3 dniach mam już mały odrost, a po tygodniu to w ogóle, więc używam tradycyjnych lakierów :)
    Ale teraz aktualnie odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great nail art. I wear light blue nail polish today.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne kolorki, ja dziś nic nie mam na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe zdobienie ,kiedyś miałam "fioła" na punkcie wymyślania ciekawych zdobień ,jednak od dłuższego czasu preferuje jednokolorowe - albo to starość albo lenistwo :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie zbyt duzo się dzieje na pazurkach. Jestem raczej minimalistka

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru