GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 30 listopada 2019

2280. Jak wyglądają paznokcie po zdjęciu hybryd?

Witajcie!

Dziś czas na ukazanie Wam, jak wyglądają szpony tuż po zdjęciu lakieru hybrydowego.
Tu od razu zaznaczę, że nie jestem profesjonalną stylistką paznokci i malunki tworzę po swojemu, więc jeśli komuś coś nie będzie pasować, to nie musi tego czytać.

A zatem, tak się prezentują paznokcie po dwóch tygodniach noszenia hybryd:








Pazurki były potraktowane acetonem i delikatnie podważone potem drewnianym patyczkiem, aby całość ładnie zlazła.

A tak się z kolei prezentują szpony po wypiłowaniu, zmatowieniu i w gotowości na kolejną partię hybryd:








Hybrydy robię sama, w zaciszu domu swego i nie jest to regularna czynność, ale raczej sporadyczna, czyt. raz lub dwa na miesiąc.

Tu trzeba wspomnieć, że moje pazury mają iście stalową płytkę, są mocne i twarde i coby z nimi nie robić, to wytrzymają.
Pewnego czasu robiłam hybrydy regularnie, co dwa tygodnie przez okres ponad roku i - mimo ostrzeżeń "życzliwych" koleżanek, że na pewno pazury mi odpadną - nic takiego nie miało miejsca.

Dlatego też nie martwię się zbytnio, gdy czasem - z nudów lub nie - ową hybrydę sobie najzwyczajniej w świecie zdrapię.

A Wy robicie same hybrydy?

Kathy Leonia


49 komentarzy:

  1. Hybrydy robię sama, ale rzadko. Szkoda mi czasu, bo i tak na mojej płytce się nie utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  2. I have never tried hybrids on my nails, I don't think I would manage alone! Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Have a nice weekend 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kathy, you have beautiful nails! Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nigdy nie robiłam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hai unghie perfette. Buona giornata e buona fine di settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie hybrydy krótko się trzymają, a tyle jest z nimi zachodu, że naprawdę rzadko je robię

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej a to ściągałąś pilnikiem? Bo troszkę biednie teraz wyglądają. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już prawie rok nie maluję wcale paznokieć. Są w lepszej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sobie nie robię hybryd. Ostatnio nawet nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie robię, bo to za dużo zachodu, a poza tym moje paznokcie nie zniosłyby takiego mocnego traktowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. To w jakim stanie są nasze paznokcie po zdjęciu masy, zależy tylko od Nas i umiejętności stylistki. Tutaj ewidentnie widać jakieś zmiany na paznokciach, nie wiem co to jest, zdjęcia też nie są najlepszej jakości, jednak ja osobiście, nie nałożyła bym na nie żadnej masy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nia miałam hybryd, jakoś mnie nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ściąganie hybrydy- nie znoszę! :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie robiłam . Lepsze lakiery trzymają się u mnie dość długo . Maluję od czasu do czasu . Miłego weekendu 💙

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z kolei nie robię sobie hybryd. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie robiłam i jakoś mnie nie korci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej udaj się do porządnej kosmetyczki, bo to co masz z paznokciami... nie wiem czy tu już nie dermatolog by się przydał bo na paznokcie w takim stanie nie można nic nakładać, hybryda na przepilowanej płytce równa się onyholiza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakieś dziwne doły i chorobowe zmiany na płytce

      Usuń
  19. Ja nigdy nie miałam hybryd☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Według Ciebie masz "stalową" płytkę i mocne i twarde paznokcie??????
    Serio... lepiej odpocznij od hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bardzo delikatna płytkę paznokcia, więc hybrydy odpadają. Nigdy ich nie miałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. I never tried Hybrids on my nails.
    Xoxo Nancy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej... Może teraz zamiast hybryd i lakierów zastosuj dużo i długo odżywkę? Bo na moje oko to Twoje pazurki maja dosyć...
    Ja sobie dziś na różowo pomalowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wczoraj ściągałam hybryde. Prawą dłoń dłużej przytrzymałam z acetonem to płytki prawie nie uszkodziłam.Z lewą wyszło gorzej, nie chciało mi się czekać. Cóż dzisiaj zrobiłam dalej kolor. Ja dość często robię sobie hybrydy, jednak co jakiś czas daje pazurkom odpocząć i nakładam tylko odżywkę aby się zregenerowała. Ja ma też mocne i grube pazurki i do tego wolno mi rosną także gdyby nie uszkodzenia zewnętrze hybryde mogłabym nosić miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  25. O mamo! Nieciekawie to wygląda. Szczerze mówiąc, nie wiedziałam, że hybryda robi aż tak. Ciągle nigdy nie miałam hybryd (i się nie rwę, lubię klasyczne lakiery :-P ).

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, paznokcie hybrydowe robię w zaciszu swojego domu :) Uwielbiam uzupełniać swoją kolekcję o coraz to nowsze kolorki lakierów i produkty przeznaczone do tego typu manicure.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hybryda nie jest dla mnie bo mam po niej zniszczoną płytkę :/

    OdpowiedzUsuń
  28. your nails are very nice. I stopped putting any nail polish few years back as my nails became very sensitive.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka razy miałam hybrydy, ale nie robiłam sama tylko u kosmetyczki. Niestety mam słabą płytkę i moje paznokcie były masakrycznie zniszczone i osłabione.

    OdpowiedzUsuń
  30. takie piękne paznokcie i robisz hybrydy? :O

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja robiłam sama, ale teraz chodzę do stylistki paznokci, bo sama nie jestem w stanie tak dokładnie opracować sobie skórek. Ta godzinka raz na 3 tygodnie to dla mnie taka chwila relaksu, a potem mogę się cieszyć pięknymi paznokciami bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Swoje pazurki ,powierzam kosmetyczce😃
    Też noszę hybrydy 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię zwykły lakier do paznokci, maluję sama. Hybryd nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. What goes on must come off...

    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja swoje paznokcie robię od sierpnia u kosmetyczki :) Sama nie mam cierpliwości do hybryd i podobnie jak Twoje paznokcie moje również są twarde i mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety aceton szkodzi paznikciom. Ja swoje pazurki ściągam frezarką choć nie jeden raz zdarzyło mi się przepiłować płytkę. Teraz robię To uważniej ;) hybrydy też robię sama sobie choć ostatnio zupełnie nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Cenię hybrydy za trwałość. Niestety minusem jest zniszczona płytka. Ja mam bardzo grube paznokcie, więc mogę sobie pozwolić na ryzyko od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń

  39. I never did Hybryd I think it doesn't do my nails well, it's very aggressive to remove it, I prefer common polish. Kisses!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje paznokcie są zbyt delikatne na hybrydy. Nawet przy zwykłym lakierze potrzebują co dwa tygodnie co najmniej kilku dni odpoczynku :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasami robię, ale to tylko okazyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru