GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 31 grudnia 2018

2023. Przesyłka od BlogMedia!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie przybyło niedawno z BlogMedia:


I w szczególe.

Masło do ciała:



Balsam do ust:



Powyższe cuda to wyroby marki Weleda, która słynie z produkcji kosmetyków naturalnych, o cudownych składach i wspaniałych właściwościach odżywczych i regeneracyjnych.

Balsam do ust i masło do ciała przypadły mi do gustu już od pierwszego użycia i wiem, że na pewno będą to moi ulubieńcy.

Bliżej o nich napiszę niebawem, gdy tylko skończę testowanie tychże gagatków.

Dziękuję BlogMedia za zacną przesyłkę!

A Wy co dostaliście ostatnio fajnego?

Kathy Leonia

19 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze o nich złego słowa. A jak coś każdemu odpowiada to mnie potem takie hity rozczarowują. Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poznam wyniki testowania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawe kosmetyki ;) Choć wizualnie nie do końca mnie przekonują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twojej opinii po przetestowaniu! Szampańskiej zabawy dziś, Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego balsamu do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam nowych produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej, lubię i stosuje kosmetyki naturalne. Tej firmy jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania i dużo dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę , ale zapowiadają się ciekawie :-)

    Niedługo przystąpię do testowania paletkę z cieniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego masełka, fajna przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło do ciała mnie zaciekawiło :) Ja dzisiaj dostałam kolczyki od koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to miłego testowania i wszystkiego dobrego na 2019 rok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por la recomendación y feliz año

    OdpowiedzUsuń
  15. Weleda is a very interesting brand.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jeszcze produktów tej firmy, więc ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny prezent na koniec roku;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru