GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 15 grudnia 2018

2007. Free Shipping & 12/12 Sales Promotion From DressLily!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a time for fashion.

Będziemy mówić o sklepie DressLily. To międzynarodowy sklep internetowy, gdzie możecie kupić stylowe sukienki, dekoracje do domu i różnego rodzaju akcesoria. Ostatnio DressLily napisało do mnie emaila, gdzie prezentują promocje sięgające do 90% od wyjściowej ceny produktów oraz darmową dostawę od 39$. Ów mail dotarł do mnie w samą porę, gdyż chciałam zakupić jakieś fajne, oryginalne świąteczne dekoracje w niskich cenach i dobrej jakości. I co mogę rzec? Dostawa jest szybka, o wiele szybka niż w innych tego typu sklepach internetowych. Gdy więc otrzymałam paczkę, mogę się teraz podzielić z Wami moimi zakupowymi doświadczeniami z DressLily.

DressLily is a global fashion online shopping site, selling Fashion Dresses, Home Decoration and Accessories. Recently, DressLily reached me via email, stated that they are offering an up to 90% off discount and free shipping for any price range instead of Free shipping above $39. It is right at the moment, I was frustrated because I want special Christmas decoration from others, and I assume that people may wonder how’s the quality when are they’re relatively cheap, then I decided to give it a shot. The shipping is mailed quickly, which is faster than similar kinds of sites. The moment I got my package, I realized I have to share my experiences with everyone.



 


DressLily nie tylko oferuje zniżkę 25% i darmową dostawę na cały świat, ale także świętując 12.12, za dwa produkty zapłacisz 19,99$. Ta promocja obejmuje dni 12-17.12.2018 r. Zwykle nie śledzę internetowych promocji z emaila, ale w tym wypadku DressLily dało mi świetną okazje do zakupów w niskich cenach!


DressLily not only provided a 25% off coupon and apply free shipping to World Wide. But also a celebrated activity for 12/12, two purchase for $19.99 by any of the following products. These promotions are only available between 12th -17th Dec. Personally, I do not usually online shopping from an email advertisement, whereas DressLily gave me a great experience of online shopping at a reasonable price! 


Oto co zakupiłam z DressLily i nie mogę się doczekać, aż to przymierzę, gdyż to wszystko jest takie urocze! A teraz idę dekorować swoje mieszkanie na Święta, bo czasu coraz mniej.


Here is what I purchased from DressLily and can’t wait to try them because they are so cute! I am going to stop writing here because I really need to outline how to decorate my house with the Christmas items I got from them.






 1. Cold Shoulder Crisscross Tunic SweaterKnotted Cut Out Sweater



















Kod promocyjny 30% zniżki: BFCM30 (ważny do 31.12.2018 r.)


Here you have a promotion code 30% off: BFCM30 (expires 31.12.2018 r.)


Co Wam się podoba najbardziej?

What items do you like the most?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. Dwa dni temu złożyłam zamówienie, więc trzeba będzie poczekać. Ale nie są to moje zakupy tylko w ramach współpracy. Obyś była zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 😊happy december... Good shopping and good dresses 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że pokażesz się w tym, co zamówiłaś. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie zaglądałam na tę stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe sukieneczki. Pokażesz się w nich? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiam tylko na sprawdzonych pod względem jakości stronach,zbyt wiele razy przyszły dla mnie rzeczy paskudnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem czy ta sukienka w kwiaty będzie prezentować się tak ładnie w rzeczywistości jak na zdjęciu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kupię sobie jakieś sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie pierwsze bluzki mi się najbardziej podobają 😍
    Miłego weekendu 😙
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuniki są świetne. Obie sukienki bombowe . Ta z dołem w kwiaty przemawia do mnie bardziej , chyba ze względu na czarny kolor który uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. te bluzki są cudowne :D i fajne ceny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się najbardziej podoba ta sukienka z motywem kwiatowym. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru