GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 28 grudnia 2018

2020. Na piątek!

Witajcie!

Dziś piątku czas.

Pora więc się nieco rozgrzać w ten mroźny, zimowy wieczór.

Oto co mnie czeka:



Powyższego cudaka znalazłam jakiś czas temu w Auchan, gdzie przyciągnął mój wzrok jakże uroczą nazwą.

Nie dość bowiem, że ma być on winem korzennym, to jeszcze, jako tytułowy grzejnik, winien grzać od środka.

Musiałam więc zakupić owego cudaka, aby przetestować, by faktycznie będzie mi ciepłej.

I było!

Fajny, aromatyczny smak - coś jak pierniczki lub ciasteczka korzenne - nie za słodki dla podniebienia.
Idealny trunek do romantycznego, zimowego wieczoru we dwoje.

Polecam Wam z czystym przekonaniem, że i Wam posmakuje!

A Wy co dziś pić/jeść będziecie?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. O, nie piłam ;) Ciekawi, oj ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię przypraw korzennych niestety. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajnie, fajnie! :)
    Ja może sobie drinka z martini dzisiaj zaserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ogrzewanie to ja rozumiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa nazwa, dobre działanie, ja to rozumiem. Ja wczoraj piłam winko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alkohol akurat nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ciekawy trunek ;D. Może faktycznie spróbujemy, zimą coś takiego lepiej smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam nigdzie tego trunku. Ja dzisiaj napiję się nalewki wiśniowej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja piłam wino, ale z chęcią sięgnę po ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa czy posmakowałby mi taki trunek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z alkoholi to wolę piwo, w ubiegłym tygodniu znalazłam fajne czekoladowe w Lidlu 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie zimne piwo, chipsy i seans przed TV ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś gdy będę potrzebowała jakiegoś trunku w dwoje na zimowy wieczór :D Na razie się uraczyłam białym winem ;) Było nie dobre ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie dla mnie-nie lubię alkoholu
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. To coś zupełnie dla mnie! <3 Jestem niezwykle ciekawa jego smaku, aż nie mogę sobie tego wyobrazić :) My z Mężem kochamy Carlo Rossi Moscato - to wino które piliśmy na naszym weselu. I właśnie nim będziemy wznosić toast w Sylwestra przy największym zestawie Sushi :) Ale Twoją propozycję chętnie przetestuję, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie smak tego trunku

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zis wyjątkowo winko mam dawno już tak mi nie smakowało

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zjem sobie ryż, jutro z rana praca, trzeba być trzeźwą ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Disfruta el ultimo vienes de año. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, przydałby mi się na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam dobrze doprawione, gorące winko! Niestety mój partner nie, więc raczej nie spróbujemy :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Piłam kiedyś grzane wino inne co prawda ale są bardzo dobre..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru