GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 19 grudnia 2018

2011. Wishlista z Luvyle.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a fashion talk.

Oto Luvyle.com, czyli internetowy sklep z modą, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

 I will be writing about Luvyle.com - the online fashion shop, which staff I am really curious about.

Możecie tu znaleźć np. sukienki, bluzki, swetry, buty, wpasowujące się idealnie w obecnie panujące modowe trendy.

Here you can find dresses, T-shirts, sweathers, shoes and more, all those items are really cool and interesting.

Warto wspomnieć, że w Luvyle.com są naprawdę niskie ceny, świetnej jakości produkty i darmowa dostawa na cały świat przy zakupach od 56,05$!
Nie można zapomnieć o zniżce na pierwsze zamówienie sięgającej 10% ceny wyjściowej.

What is more, in Luvyle.com the prices are low and the quality of items is really high. If you buy items for 56,05$ the shipping is for free!
Also for the first order you get 10% discount.

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) women sweathers
 

Hooded  Loose Fitting  Plain Sweaters
Klik!



High Neck  Color Block Patchwork Sweaters
Klik!
High Neck  Abstract Print Sweaters
Klik!




Open Shoulder  Plain  Batwing Sleeve Sweaters
Klik!


b) womens fashion boots


Plain  Chunky  High Heeled  Velvet  Round Toe  Outdoor High Heels Boots
Klik!

Criss Cross Patchwork Short Boots
Klik!


Women Warm Square Heels Multicolor Snow Boots
Klik!



Criss Cross Chunky Plain Boots
Klik!


A Wam co się spodobało z Luvyle.com?

What item from Luvyle.com do you like the most?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Drugi sweter i długie kozaki są cudne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy sweter jest śliczny, sama mogłabym taki mieć. Hurtownia internetowa odzieży Sosimply.pl ma bardzo podobny w swojej ofercie. Zastanawiam się właśnie nad jego zakupem, bo bardzo mi się podoba i chyba muszę mieć go w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne, ale już nie mam miejsca w szafie, aż mi się z niej wysypuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sweterek i trzecie buciki, również chętnie bym przygarnęła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze dwa sweterki sama chciałabym mieć, piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się drugi sweter i ostatnie buty :) Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu, ale sweterki mają bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostatnie buty to moja nowa miłość *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym coś wybrała dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga para butów i czwarty sweterek mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam swetry, a te wybrane przez Ciebie wyglądają super. Brałabym w ciemno każdy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie pierwszy sweter mnie się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa pierwsze sweterki wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Woooo
    Beautiful products!
    My favorite is the last boats!
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi sweterek mnie urzekł :)
    Buty są genialne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Me gustaron las botas . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy. Szczególnie te dwa ostatnie swetry!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru