GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 23 grudnia 2018

2015. Gotujemy w weekend, cz. 82 babeczki piernikowe

Witajcie!

Dziś czas na świąteczne, piernikowe babeczki.

Oto jak wyszły:




Składniki:

1/4 szklanki miodu

5 łyżek miękkiego masła/margaryny
1/3 szklanki cukru trzcinowego
1 jajko
1 cukier waniliowy
2 i 1/4 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 łyżeczki przyprawy do piernika
1 łyżka kakao

Do dekoracji: 

 pokruszone wafle

Czynności:

1. Do miski wsypujemy składniki suche (mąkę, kakao, proszek do pieczenia, cukier, przyprawę do piernika, cukier waniliowy). Wszystko mieszamy.

2. Następnie dodajemy składniki mokre (masło/margarynę, jajko, miód) i również mieszamy, aż całość uzyska jednolitą konsystencję.
3. Blaszkę do pieczenia babeczek (taką na 12 sztuk) smarujemy masłem i przekładamy do każdej dziurki naszą masę (ja daję tak, żeby nie było do pełna).
 4. Na wierzch masy sypiemy pokruszone wafle.
 5. Blaszkę wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 C i pieczemy ok. 25-35 minut, do suchego patyczka.
6. Po upieczeniu wyciągamy cudo z gorącej otchłani piekarnika i gapimy się chwilę nań

7. Zajadamy na ciepło lub zimno.

Wypróbujecie?

Kathy i Leon

27 komentarzy:

  1. Ciekawa alternatywa nawet dla samych pierników 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Na te święta już na pewno nie dam rady. Ale kto wie, może na kolejne, albo i szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pfzrpis, ale ja nie lubię smaku piernika. 😊 Za to moja mama bardzo. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko co piernikowe bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogą być smaczne, choć chyba na te święta mam wystarczająco piernikowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych i radosnych Świat w gronie rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez pachnie piernikiem ;)) Wesołych Świąt! 🎄

    OdpowiedzUsuń
  8. apetyczne, uwielbiam domowe wypieki.

    OdpowiedzUsuń
  9. NO JASNE, ZE WYPROBUJEMY! ale pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I love this recipe 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zjem, a już w wyobraźni się poczęstowałam tymi ze zdjęcia... ależ ze mnie łakomczuch. hahahha :D Cudownego dnia życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za słodkimi wypiekami nie przepadam, ale takie babeczki bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, to brzmi tak pięknie "babeczki piernikowe". Zdecydowanie jest to idealna sprawa na Święta i coś innego niż te standardowe pierniki:) Bardzo przydatny przepis! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadałabym! Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również bardzo chętnie bym je zjadła ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieważne jak wymyślne i cudowne, ale piernikowe wypieki zawsze się sprawdzają najlepiej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W te swieta to pewnie juz nie ale nie mowie, ze calkiem nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie sprubuje takich babeczek .Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la receta te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się objadłam na Wigilii, że nie wcisnę nawet pierniczka... ale babeczki na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie babeczki :) Robię podobne często!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru