GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 31 marca 2022

2885. beBIO Natural Deo Roll Naturalny dezodorant roll-on granat i jagody Goji

 Witajcie!

Dziś czas na pięknie pachnące paszki.

Będę mówić o beBIO Natural Deo Roll Naturalny dezodorant roll-on granat i jagody Goji.

Słowo od producenta: "Dezodorant roll-on zawiera 99,4% składników pochodzenia naturalnego. Dezodorant na bazie naturalnego minerału, który zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu jest to idealny wybór dla osób o wrażliwej skórze lub pragnących całkowicie naturalnej alternatywy. Ekstrakt z goji wspomaga właściwości ochronne skóry, detoksykuje ją, wzmacnia i witalizuje. Ekstrakt z granatu łagodzi podrażnienia i tonizuje skórę. Sok z liści aloesu koi podrażnienia, pielęgnuje skórę oraz pomaga zachować jej naturalną równowagę. Zawiera wyłącznie substancje zapachowe pochodzenia naturalnego."

Produkt w okazałości:





Od producenta:







Skład:



Kulka:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w Rossmanie, gdzie kosztował ok. 30 zł.
Zapach: delikatny, nieco owocowy.
Konsystencjaroll-on pod pachy.
Opakowanie i pojemność: plastikowy pojemnik z kulką w środku i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: dobra. Specyfik starczy na jakieś trzy miesiąca używania.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że swych ulubieńców w kategorii dezodorantów już mam: Klik! i Klik! Używam tych mazideł od kilkunastu lat i 
zawsze podczas zakupów drogeryjnych robię sobie ich porządny zapas. Ostatnio jednak pokusiłam się o wypróbowanie czegoś innego, bardziej naturalnego. Wybór padł na gagatka z osławionej marki Ewy Chodakowskiej, czyli beBIO. Co sądzę o tym roll-onie? Ano powiem Wam tak: miłości nie będzie... Produkt jest bowiem bardzo średni jeśli chodzi o działanie antyperspirantowe i - co najważniejsze - nie daje 100% ochrony przed spoconymi paszkami. Tu od razu wtrącę, że kwestia skuteczności dezodorantów jest indywidualna u każdego z nas, zależna od intensywności pracy gruczołów potowych, diety, stylu życia itp. Gdybym tylko leżała i nic nie robiła cały dzień to deo roll beBIO mi w zupełności wystarczy. Ot trochę odświeży, minimalnie orzeźwi, jakoś tam paszki w czystości zachowa. Wszystko się jednak zmienia, gdy z tzw. dnia lenia, przechodzimy do trybu "wszystko na raz", gdzie nie wiemy w co ręce wsadzić i musimy być w kilku miejscach jednocześnie. W takich sytuacjach stresowych połączonych ze zwiększonym wysiłkiem, nasze paszki po ok. dwóch/trzech godzinach (od aplikacji bohatera postu) robią się mokrawe, co sprzyja powstawaniu nieestetycznych śladów na ubraniach. Są to co prawda plamy bezwonne, ale sam fakt ich wystąpienia - i to w przypadku produktu za 30 zł - zdecydowanie nie należy do przyjemnych. Dlatego też uważam, że specyfik od Ewy Chodakowskiej nie jest dla mnie. Jego wysoka cena wyjściowa, słabe działanie zdecydowanie nie skuszą mnie do ponownego zakupu.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. I prefer to use them in spray.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie pokuszę się o jego zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. A un desodorante le pedimos que aguante nuestro ritmo diario para que el sudor no produzca olores desagradables y por supuesto no manche la ropa. Gracias por tus recomendaciones.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't tried it but it looks good! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jak dla mnie zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Здравствуйте, Кэти! Такой дезодорант не для меня. Спасибо, что ознакомили с этим продуктом!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak słabo działa. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio balsam do ciała Be Bio okropnie mnie uczulił, więc nie będę używać na razie tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Il deodorante è indispensabile.Ciao

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zawsze marka oznacza jakoś . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. I'll just stick with Secret. It's been tried and true for me. Although, I have been tempted to make my own with essential oils and baking soda. Yet, I have a feeling that would be too much work.

    OdpowiedzUsuń
  12. Unikam "celebryckich" kosmetyków. I w ten sam worek wrzucam całą serię bebio.

    Moja mama to też wielką fanką Rexony 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak szału nie ma to nawet nie będę sobie zaprzatała nim głowę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze, to mnie ta seria beBio po prostu solidnie rozczarowała. Nie polubiłam się z tymi produktami. I tego raczej nie spróbuje, nie za te cenę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dla mnie, wolę w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sounds like sweet fragrance, odour stainless is always in demand.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w tej chwili, zaczełam używac przedwczoraj, dostałam w prezencie od kolezanki. I po przeczytaniu Twojej recenzji już mam odpowiedź na pytanie, które sobie dziś zadałam : a co ja sie tak pocę? Ja się poce normalnie, dezodorant nie teges...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy dezodorantu z te marki, ale skoro raczej nie będę mieć skoro działanie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola1 gracias por la recomendacion, no cnocia este desodorante. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam w kulce, nie lubię po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very good packaging darling

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej powiem pass, nie przepadam za dezodorantami w kulce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z kulek używam Garniera i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi!
    Well, like you said, the price is too high for its effectiveness, so I'll pass on the product.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy que pena que no te gusto. Lo dejo pasar. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go kiedyś, lubię tę markę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the review.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  28. anything natural is good...
    love it

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej się nie skuszę na kupno tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Yo lo prefiero en spray, encontré uno que me va muy bien y siempre uso ese. Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdy przeczytałam, że to naturalny skład, to od razu wiedziałam, że to będzie lipa. Jakoś kłóci mi się takie połączenie ze skuteczną ochroną przed poceniem, a ja niestety muszę stawiać na skuteczną ochronę, inaczej jest kiepsko. Fakt, że jest to kosmetyk Ewy Chodakowskiej raczej też nie pomaga. :D Nie mam zaufania do marek celebrytów, ich rekomendacjom też nie wierzę, bo raz się zawiodłam na takich polecajkach i myślę, że wystarczy (zwłaszcza, że nie były to tanie produkty). :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio przez akcję z cateringiem na dwa miesiące, który spłaca się przez rok Pani Ewy Chodakowskiej, straciłam do niej jakiekolwiek resztki uznania. Dlatego nie sięgnę po jej produkty. Po Twojej recenzji wiem już, że dobrze stwierdziłam, bo takie dezodorant nie jest wart tych pieniędzy :(
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Você tem razão: não é todo desodorante que dar certo,
    cada pessoa deve testar até chegar na sua marca favorita.
    Obrigada pela dica!

    Beijos!🌺

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing review
    I didn't know it
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z tego co pamiętam byłam całkiem zadowlona z tego produktu. Teraz używam innego naturalnego antyperspirantu i niestety one ju.ż chyba tak mają, że wystarczają na około 2 godziny...

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam tego produktu, mam swój, który używam i się fajnie sprawdza. A dokładniej to mam antyperspirant z Nayomy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie zniechęca sam fakt, że to Chodakowskiej :p

    OdpowiedzUsuń
  38. I haven't tried it. I haven't seen that brand around here.

    OdpowiedzUsuń
  39. I never tried a deodorant like this one because I think it's not going to work for me so I prefer the standard ones.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czyli rozumiem, że nie chcesz być wybuchową dziewczyną i pachnieć granatem 😂.

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam różne opinie o kosmetykach beBIO, i właśnie większość oceniana była na "średnie". Szkoda, że i ten dezodorant ;/

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru