GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 21 marca 2022

2877. Wielkie Zakupiska!

 Witajcie!

Dziś czas na prezentację moich łowów kosmetycznych.

Wszystkie gagatki kupiłam na Minti Shop.

Oto i one:





A tu w poszczególe.

Szampon:



Szampono-peeling do skóry głowy:



Serum do skóry głowy:



Oleje:



Masażer do skóry głowy:


Zapytacie pewnie skąd tyle mazideł włosowych się wzięło w moich zakupach?

Ano z prostej przyczyny: pokończyłam chwalebnie wszystkie swoje szampony i oleje, tak więc trzeba było uzupełnić braki.

Skusiłam na nowe, nieznane mi produkty, które były mocno polecane w Internetach (szczególnie oleje Mexmo i masażer do skalpu).

Zobaczymy zatem, jak się u mnie wszystkie powyższe cudaki sprawdzą. 

A Wy coś kupiliście ciekawego?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Kathy, every week you buy more and more cosmetics. Why do you spend so much money?

    OdpowiedzUsuń
  2. Siempre viene bien leer recomendaciones sobre productos para tener una idea de como son. Gracias.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the complete set like that. A proper care is good for our precious hair.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this kind of products, they use to be really relaxing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe zakupy. Czekam na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. I wondered this set's products:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki masażer do skóry głowy to fajna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten szampon-piling, super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This looks like a great set! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like you are ready for the next few months with hair care. Some interesting buys. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie te oleje z mexmo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masażer - fantastyczny! Szampon do włosów - miałam z tej serii, ale w innym opakowaniu, zauważyłam po nim porost włosów ;) Minti shop - lubię tak kupować kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, polowałam na podobny masażer w Drogerii Pigment ale swego czasu mi wykupili 😂 Chyba czas przeprosić się z Minti Shopem 😜 dawno tam nie zaglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej jestem ciekawa tego szamponu jak się sprawdzi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Everything looks really good.

    OdpowiedzUsuń
  16. sempre boas coisas bjs feliz semana saude

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaopatrzyłabym się w taki masażer do skóry głowy :)
    Moje kosmetyczno-pielęgnacyjne zakupy? Wczoraj kupiłam dwa kremy do twarzy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też czekam na recenzje. Ostatnio nabyłam sobie masażer w Rossmannie, ale jakieś dobre kosmetyki do włosów to też mój przyszły zakup, więc tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacny zestaw. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Cześć cześć!
    Dziękuję za udostępnienie tych produktów, o których nie wiedziałem!

    OdpowiedzUsuń
  21. im curious with the shampoo scrub

    OdpowiedzUsuń
  22. Geniales compras, espero que todo salga bien. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. ¡Hola!
    No sabía que había un exfoliador para el cuero cabelludo. Suena interesante.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola! son muy buenas compras, me apunto los aceites. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zakupy, szczególnie te olejki😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy, wszystko co potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobny masażer i uwielbiam :) A z Mexmo ciekawi mnie bezbarwny olej do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic mnie nie kusi, nic mnie nie kusi 🤥
    Może i kusi, ale na szczęście kasy nie mam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  29. I just decided to buy the comb

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru