GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 marca 2022

2874. Revers Cosmetics Hemp Seed Oil CBD Regenerist Volume tusz do rzęs nadający objętość

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs pomalowanie.

Będę mówić o Revers Cosmetics Hemp Seed Oil CBD Regenerist Volume tusz do rzęs nadający objętość.

Słowo od producenta: "Tusz do rzęs HEMP SEED OIL REGENERIST VOLUME

Wyjątkowo długie, spektakularnie pogrubione rzęsy o maksymalnej objętości, jednocześnie zregenerowane i odżywione – teraz to możliwe z tuszem do rzęs wzbogaconym o pielęgnacyjny olej konopny. Intensywnie czarne pigmenty kolorystyczne nadają rzęsom wyjątkowo jedwabistego blasku. Innowacyjne polimery zapewnią im niesamowitą długość i elastyczność. Doskonale wyprofilowana, precyzyjna szczoteczka idealnie rozczesuje rzęsy i pozwala dotrzeć do najtrudniej dostępnych miejsc, jak kąciki oczu.

Naturalny olej konopny pozyskiwany z nasion konopi siewnych (Cannabis sativa) wykazuje silne właściwości pielęgnacyjne, regeneracyjne i ochronne. Niemal 80 procent składników zawartych w oleju konopnym to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Głównie są to kwasy omega – 3 i omega – 6 w stosunku 1:3. Olej z nasion konopi siewnych to również cenne źródło witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, E, D, K), a także kwasów, aminokwasów i minerałów.

Właściwości:

  • Spektakularnie pogrubia
  • Wydłuża
  • Równomiernie pokrywa każdą rzęsę
  • Rozdziela rzęsy
  • Podkreśla spojrzenie
  • Nadaje głębokiej czerni
  • Pielęgnuje i regeneruje."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:





Skład:



W okazałości:







Na oku:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć w sklepie Revers Cosmetics za ok. 16 zł.

Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, zielone, z silikonową szczoteczką oraz bielą napisów od producenta. Pojemność: 12 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki tusz starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że tusze do rzęs to moje must have każdego, nawet tego najdelikatniejszego makijażu. Mogę nie mieć pomalowanych ust czy brwi, ale nie wyobrażam sobie wyjścia na dwór bez mocno podkreślonych rzęs. Taki look daje mi pewność siebie i wewnętrzny spokój ducha, że moje spojrzenie nie wygląda blado, tylko jest z daleka widoczne. Produkt z Revers Cosmetics z pielęgnacyjnym, naturalnym olejem konopnym, idealnie więc spełnia te wszystkie wymogi. Mazidło bowiem nie dość, że pielęgnuje moją oprawę oczu, to jeszcze działa tak, jak powinno. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka, dokładnie dociera do każdej rzęsy i ją rozczesuje. Tu warto wspomnieć, że rzęsy zawsze tuszuję dwa lub nawet trzy razy i robię to naprawdę powoli, z wyczuciem. Taka ostrożna forma aplikacji zapobiega grudkowaniu się i powstawaniu tzw. nóżek muszki. Wspomnę, że tusz jest bardzo trwały i dobry jakościowo; spokojnie utrzymuje się na miejscu cały dzień bez rozmazania czy kruszenia się. Rzęsy są wydłużone, pogrubione i podkręcone. Dodam, że specyfik mnie nie podrażnił, ani nie uczulił, a do tego jest wydajny, tani. Myślę, że jest to dobry produkt na co dzień dla każdej kobietki. Polecam wypróbować.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mialam, ale bardzo lubię ta marke i bede musiala wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie podkreśla rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  3. It looks fantastic! CDB is getting a lot of fame now.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo naturalny efekt. Jednak wolę gdy już nakładam tusz bardziej dramatyczny look

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz go widzę. Podoba mi się efekt na rzęsach, może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z brwiami, tak jak ty z rzęsami, mogę niczego nie malować, ale brwi muszą być zrobione 😊 Ciekawy tusz, ładnie pomalował rzęsy 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt. Nie słyszałam o tym tuszu. Póki co używam Giorgio Armani dla którego porzuciłam mój ulubiony czarny tusz z Bourjouis z wykręcaną szczoteczką 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wypróbuję, bo właśnie szukam dobrego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  9. It seems a very good product. Thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne , codzienny efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym tuszu, ale ogólnie nie używam czarnych. Tylko brązowe, bo czarne rzęsy wyglądają sztucznie w moim odczuciu. U mnie właśnie jest odwrotnke w makijażu. Musze mieć ladne brwi bo to rama twarzy, rzęsy niekoniecznie. Naturalnie mam ciemne, więc jak brwi zrobione, to jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to mam wrażenie, że wszystkie tuszę, których używałam dawały taki sam efekt :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I haven't worn massacre in forever. And CBD seems to be the thing to have everything these days. Great review.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for the review, mascara looks good.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie pogrubia rzęsy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  17. I jaki optymistyczny kolorek opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że warto zwrócić na niego uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hola! pues se ve muy bien las pestañas, parece que merece la pena. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego tuszu akurat nie miałam. Skoro dobry, to może też wypróbuję, ale jak zużyję obecnie posiadany. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie i naturalnie wygląda na rzęsach 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, ale podoba mi się efekt jaki daje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Quero experimentar!
    Mande pra mim!

    Beijos!
    Ane🌼

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  25. ¡Hola!
    Se ve muy natural! Lo tendré en cuenta, aunque no uso máscara de pestañas.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  26. Daje całkiem niezły efekt, chętnie przetestuję!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru