GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 marca 2022

2883. Clinique Deep Comfort Hand and Cuticle Cream głęboko nawilżający krem do rąk

 Witajcie!

Dziś czas na rąk nawilżenie.

Będę mówić o Clinique Deep Comfort Hand and Cuticle Cream głęboko nawilżający krem do rąk.

Słowo od producenta: "Głęboko nawilżający krem do rąk. Zapewnia skórze 12-godzinne nawilżenie, wygładzenie i komfort. Bogaty, regenerujący krem wzmacnia naturalną barierę skóry, która chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi. Krem do rąk uaktywnia samoistna zdolność skóry do zatrzymywania nawilżenia wewnątrz, co sprawia, że dłonie są gładsze. Odżywia skórki i paznokcie."

Produkt w okazałości:




Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Clinique. Normalnie jego cena to ok. 120 zł za pełen wymiar (75 ml).  
Zapach: nieprzyjemny, nieco apteczny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, przezroczyste, w tonacji blado-żółtej, z czarnymi napisami od producenta. Pojemność mojej miniaturki: 30 ml.
Wydajność: kiepska. Takie opakowanie starczy nam na dwa tygodnie używania.

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że to moja druga już styczność z produktami marki Clinique. I tu, podobnie jak w poprzednim przypadku: Klik! - szału niestety nie ma. Czemu? Ano temu, że reklamowany wzdłuż i wszerz nawilżający krem do rąk to po prostu zwykły przeciętniacha, który działaniem spokojnie dorównuje mazidłom Be Beauty z Biedronki za 5 zł. Trochę to więc słabo wygląda, zważywszy na cenę wyjściową pełnego wymiaru specyfiku Clinique, opiewającą na ponad 120 zł! Płacąc taką sumę pieniędzy, oczekiwałabym czegoś genialnego, cudownego, idealnego, co sprawi, że już po pierwszym użyciu moje ręce staną się jedwabiście gładkie, a skóra na nich kolorytem będzie przypominała alabaster. Cóż niestety tak pięknie nie jest... Krem co prawda coś tam nawilży i odżywi, ale jest to efekt bardzo delikatny i niezbyt długotrwały. Po upływie bowiem dwóch, trzech godzin aplikację muszę powtórzyć, bo ponownie zaczynam czuć suchość dłoni. Skutek takiego częstego stosowania był taki, że swoją miniaturkę wykończyłam w niecałe dwa tygodnie... Warto jednak wspomnieć, że sam proceder powtórnego kremowania się w ciągu dnia nie jest jakoś specjalnie przykry, gdyż mazidło szybko się wchłania i nie zostawia tłustych śladów na palcach. Zgrzytem może być natomiast niezbyt przyjemny zapach gagatka. Jest to dość rozczarowujące, bo - co jak co - ale po marce Clinique oczekiwałam jakieś bardziej przyjemnej woni, a nie czegoś w stylu aptecznej gazy czy opatrunku jałowego... Tak więc podsumowując: średnie działanie, wysoka cena, niska wydajność nie przekonują mnie do kolejnej styczności z kremem do rąk Clinique. 
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. I love Clinique products and would certainly want to try this.

    Happy Tuesday!

    OdpowiedzUsuń
  2. Creo que promete demasiadas horas de hidratación y con la cantidad de veces que nos lavamos las manos eso no puede ser. Su precio es caro, otras cremas hidratan bien y no son tan caras.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie planuję czytać tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. I like "All about eyes" from this brand.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zbyt duża, nie planuję kupować tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro cena jest wysoka to się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Io uso spesso la crema per l mani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень хороший питательный эффект для кожи даёт смесь растительного масла и морковного сока с добавлением сока лимона.
    Попробуйте, очень эффективно!

    OdpowiedzUsuń
  9. Często używam w ciągu dnia. Rzadko który krem mnie zadowala. Miłego dnia 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chyba nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! no la probé, pero por lo que cuentas de esta crema no creo que me gustara, una pena que no te resultara buena. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego kremu, ale mam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale znam sporo tańszych kremów do rąk,które mają o wiele lepsze działanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the cream that care till cuticle, makes it healthy. Good sharing. Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą. Od drogich kosmetyków oczekuję więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuticle oil is an ongoing thing. Just can't have enough..so I dunno if any of it really works, but avacado, apricot or whatever you got on hand from the kitchen, I put in bottle and slather it on with a brush is the best way I've found in using cuticle oil.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love Clinique products! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, bo już tak się ucieszyłam, że będzie coś dobrego do rąk. Po tych wszystkich pracach w ogrodowych rękawicach, dłonie mam bardzo wysuszone i przydałoby się coś dobrego do polecenia. Ale z tego kremu na pewno nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazwyczaj wybieram kremy do rąk z niższej półki cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Testuję przeróżne kremy do rąk. Tego jednak nie miałam i na pewno nie kupię przy takiej cenie. Gdyby był tani, to może dałabym szansę na zasadzie "A może mnie akurat będzie bardziej odpowiadał".

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej się nie skuszę. Dziękuję za recenzję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi!
    for the effectiveness that the cream has, I'm not convinced by the price.
    So I think I'll let her go.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  23. widać że szału nie ma. A są tanie i dobre kremy...

    OdpowiedzUsuń
  24. 3/5 za taką cenę? No raczej się nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy que pena que no te gusto del todo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  26. O popatrz. Nie miałam nigdy kremu do rąk tej marki. Używam od kilku lat kremu do twarzy Moisture Surge (yem pudrowo-różowy) i o dziwo ostatnio zmienił konsystencję i zaczął mieć właśnie taki dziwny zapach (taki właśnie apteczny). A wcześniej był praktycznie bezwonny 😒
    Kathy Leonia - mam coś specjalnie dla Ciebie, kalendarz o którym pisałyśmy kiedyś:
    https://kosbeautybook.blogspot.com/2022/03/kalendarz-adwentowy-z-kawa-cup.html
    😁

    OdpowiedzUsuń
  27. Many testimonials say that this product has a positive effect. but the price ... fuh!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru