GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 24 marca 2022

2880. Eveline Lip Therapy Professional Tint 6in1 serum do ust

 Witajcie!

Dziś czas na ust regenerację.

Będę mówić o Eveline Lip Therapy Professional Tint 6in1 serum do ust.

Słowo od producenta: "Serum intensywnie nawilża, regeneruje i chroni skórę ust. Formuła bogata w prowitaminę B5, kwas hialuronowy, witaminy oraz 6h tint complex nadaje ustom subtelny odcień, który różni się w zależności od indywidualnego PH skóry. Innowacyjna formuła uaktywnia się już w pierwszym kontakcie z ustami, nadając im subtelny odcień utrzymujący się przez cały dzień."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt znalazłam w paczce kosmetyków na Allegro. Normalna jego cena to ok. 10 zł.

Zapach: delikatnie owocowy.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w charakterze kremowo-brzoskwiniowej tubki z białymi czarnymi od producenta. Pojemność: 12 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki błyszczyk starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że w sezonie zimowym moje usta wołają o pomstę do nieba. Wystarczy bowiem delikatny mróz czy wiatr i z gładkich, nawilżonych warg robią się suche skorupy z ohydnie poskubanymi skórkami... Nie wygląda to absolutnie ani kusząco ani estetycznie... Jedynym więc ratunkiem dla mnie jest wtedy mocno odżywcza pomadka ochronna
 lub specjalistyczne serum. Nie przywiązuje się konkretnie do jakiegoś mazidła z tej kategorii tylko ciągle szukam czegoś nowego. I tak podczas licytacji paczki kosmetyków, trafiłam na powyższego cudaka z Eveline. Co o nim sądzę? Ano moja opinia zbytnio pozytywna nie jest... Przede wszystkim dlatego, że specyfik nie daje mi tegoż nawilżenia i zregenerowania, jakie obiecywał producent. Tak w moim odczuciu, między nami mówiąc, to wcale nie jest serum, tylko taki jakby błyszczyk w tubce, który usta ładnie otuli w mgiełkę delikatnego koloru z połyskującymi drobinami brokatu. Odżywienie, ochrona przed utratą wilgoci? Bardzo minimalne, albo wręcz żadne. Po trzech tygodniach stosowania produktu efekt końcowy jest taki, że mam ciągle spękane usta, z jedyną różnicą, że są pokryte świecącym błyszczykiem. A to ewidentnie nie było coś, co chciałam osiągnąć. Serum co prawda mnie nie podrażniło ani nie uczuliło, ale jego brak działania nie przekonuje mnie do dalszego stosowania. Nie polecam.

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. I prefer care without colour and using lipsticks to makeup.

    OdpowiedzUsuń
  2. A un serum para los labios se le pide que sea muy hidratante y nos mantenga los labios perfectamente suaves, que no se agrieten, si no cumple no es válido.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapowiadał się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. It contains vitamin should be good but it didn't really moisten the lips, it happens. Good review.

    OdpowiedzUsuń
  5. Se usi tutti questi prodotti devi avere una pelle molto bella.Buona giornata,ciao.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przynajmniej już wiem czego nie kupować :) Dzięki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the advice, I won't buy it! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam, że coś fajnego znalazłaś, bo wyglądało ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your advice :) Have a lovely day...

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej się nie skuszę. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie balsam nie może barwić, bo ciągle go nakładam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za ostrzeżenie. Będę zatem omijać takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great product.
    Have a nice day my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh NO. We have had some horrible windy days. And I'm not sure anything I have can help during those times, but I stick with what I've got.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że okazał się bubelkiem

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm faktycznie nie zapowiada się kusząco

    OdpowiedzUsuń
  17. I don't like this kind of products, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. Thus, the product did not meet expectations.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, jaka słabizna, 2pkt, a jak zobaczyłam tytuł to pomyslałam, że fajnie, bo cos takiego by mi sie przydało....

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie tubki zazwyczaj się nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za recenzję, nie skuszę się zatem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam i już na pewno mieć nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę szkoda, że się nie sprawdził. Właśnie szukam czegoś nowego do ust, więc już wiem czego na pewno nie kupować.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. ¡Hola!
    Que mal que no salga bueno :(
    Pues estoy en busca de unos parecidos.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  25. É bom saber de sua experiência.
    Mas hidratar os lábios é importante em dias frios.

    Beijos!👄

    OdpowiedzUsuń
  26. Uy que pena que no te gusto. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  27. if i had a chance to try this product....

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że butelek. Ja wolę sztyft.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam i już wiem, że nie będę miała :) Ze swojej strony polecam maść witaminową, nałożona na noc działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy błyszczyk, szkoda, że słabo wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znałam tego serum i szkoda, że się nie sprawdził :/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno i u mnie by się nie sprawdził - moje usta potrzebują megaaa nawilżenia

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru