GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 marca 2022

2884. Paznokcie na dziś, cz. 111

 Witajcie!

Dziś czas na manicure ostatnich dni.

Oto jak wyglądały:











Użyte produkty:



od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Limegirl baza pod lakier hybrydowy; Indigo Nails lakier hybrydowy Dry Top; Vrenmol lakier hybrydowy nr 6551; Niuqi lakier hybrydowy Nude 1; Limegirl top coat na lakier hybrydowy.
dodatkowo: naklejki wodne 


Jak powyższe pazurki powstały?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wybrane dwa paznokcie nałożyłam dwie warstwy nudziaka z Niuqi (każde pomalowanie osobno utwardzona w lampie). Na resztę szponów poszedł ów uroczy niebiesko-morski od Vrenmol (dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzona w lampie UV 60 sekund). 

Jako dodatki ozdobne zostały użyte wodne naklejki no name, kupione gdzieś na AliExpress.

Wszystko następnie pokryłam tzw. dry top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzymała mi się ok. dwa tygodnie.

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Un color azul muy bonito y las otras uñas haciendo aguas quedan preciosas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają. Ten niebieski kolorek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły te paznokcie. Wygląda to mega ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt świetny! Ja nie potrafiłabym zrobić czegoś takiego. Rzadko cokolwiek robię z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają. Dobrej środy!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na paznokciach królują nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!
    I loved the details of the claws!
    Take care 🐝

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, wiosenne naklejki ;) super pomysł na urozmaicenie paznokci

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kobaltowy kolorek ekstra. Moje paznokcie aktualnie, jak co roku w okresie wiosennego grzebania na ogrodowych rabatkach, wyglądają niezbyt reprezentacyjnie, ale tak mam rokrocznie, więc się nie przejmuję. Skończę ogrodowe porządki, wezmę się za paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze dwie godziny temu miałam podobny niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten niebieski kolor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają Twoje pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Me gusta el color. Lindas uñas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. You are good at choosing beautiful colors

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądam Twoje paznokcie i uzmysławiam sobie, jak moje są nieogarnięte 🙈

    OdpowiedzUsuń
  17. Nono, super mani :) Ja mam do połowy już zdarty lakier, muszę sobie odświeżyć haha

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru