GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 marca 2022

2876. Kobo Professional Over the Rainbow Eyeshadows Palette by Daniel Sobieśniewski

 Witajcie!

Dziś czas na oczek pomalowanie.

Będę mówić o Kobo Professional Over the Rainbow Eyeshadows Palette by Daniel Sobieśniewski.

Słowo od producenta: "To paleta z limitowanej edycji stworzona we współpracy z wizażystą – Danielem Sobieśniewskim. Zawiera 9 intensywnych kolorów o matowym i metalicznym wykończeniu. Każdy z nich cechuje się dużym napigmentowaniem. Cienie pozwalają na stworzenie makijażu wieczorowego, kreatywnego, jak i dziennego. Delikatna konsystencja umożliwia łatwe rozprowadzanie oraz pozwala na stopniowanie intensywności koloru."

Produkt w okazałości:



Od producenta:



Po otwarciu:


Skład:


Na dłoni:




Makijaż z użyciem palety: 

Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik ten kupiłam w Internetach za ok. 20 zł. Normalna cena to 60 zł.
Zapachbez zapachu.
Konsystencja: cieniowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowa kasetka, w tonacji tzw. galaxy z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 18 g.
Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na rok użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę do tego, że lubię kosmetyki marki Kobo. Nie używam ich co prawda zbyt często - wszakże moje zapasy mazideł są dość pokaźne - ale ilekroć sięgnę po gagatka z tejże marki, to jestem z niego naprawdę zadowolona. Tak samo było w przypadku paletki do cieni. Skusiłam się na nią ze względu na nietypowe zestawienie kolorów. Mamy tu matowe, iście wiosenne barwy zieleni, niebieskości, pomarańczu przełamane perłą złota, miedzi i szafiru. Oba typy cieni są solidnie napigmentowe i cudownie się łączą między sobą. Warto jednak koniecznie pamiętać, aby przed ich aplikacją pokryć powiekę bazą lub korektorem, dzięki czemu unikniemy prześwitów czy nieestetycznych plam. Dodam jeszcze, że cienie perłowe się nie osypują i są naprawdę mięciutkie w swojej konsystencji. Z kolei z tymi matowymi trzeba uważać, bo są z lekka suchawe i nabranie zbyt dużej ilości produktu na pędzel skutkuje pyleniem. Nie jest to jakoś bardzo uciążliwe podczas wykonywania makijażu, ale lepiej mieć to na uwadze, czyt. zabezpieczyć okolice pod okiem pudrem. Na koniec wspomnę, że produkt mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Jest to naprawdę dobrej jakości wydajna paleta, szczególnie dla osób lubiących zabawę z makijażem i kolorami. Ja z pewnością będę jeszcze nie raz sięgać po powyższego cudaka.
 Ocena: 4/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Such wonderful colours! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś lubi wyraziste makijaże, to można zrobić tą paletką naprawdę wiele ciekawych zestawień kolorystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Una paleta con colores muy atractivos.
    Me gusta mucho.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne, wiosenne kolory. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolory, bardzo radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szalone kolory 🤪
    Zrobiłabym bym sobie nimi tylko krzywdę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks exceptional. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bellissimi colori.Buona serata-

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice colors.
    Have a good day my dear friend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne kolorki :) I to opakowanie holo ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The eye palette looks beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie, jak i kolory wyglądają świetnie, mogłabym kogoś tym pomalować 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Limonkowy kolor i brokaty mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jakie wyraziste kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się holograficzne opakowanie ;) Cienie fajne, wyraziste - ale nie dla mnie. Jednak najbardziej spodobały mi się metaliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, wszystkie kolory teczy :D Chetnie zobaczylabym makijaz z wykorzystaniem tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są naprawdę piękne, ale dla mnie wciąż zbyt szalone. Moje makijażowe szaleństwo zaczyna się i kończy na brązach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Linda paleta de colores. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moja koloystyka. Tylko 2, góra 3 kolory mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolory, acz większość z nich nie wyglądałaby chyba zbyt dobrze na moich oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że fajna propozycja, ze względu na ilość kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne kolory posiada ta paleta i fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam mnóstwo cieni, ale jakoś nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne żywe kolory ��

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie szalone kolory! Ja ostatnio jestem trochę przynudzona, ale jeszcze potrzebuje tego. Jednak, gdy przyjdzie odpowiedni czas, to te kolory chcę mieć! A kobo bardzo lubię, fajnie mają kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I just hear this brand....
    however, the product sound good

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh very cute palette darling

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo osób chwali te paletki, mnie się podobają :) Super kolory

    OdpowiedzUsuń
  29. What a beautiful colors! Perfect for sring/summer

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie kolory na powiece, zwłaszcza jako taka subtelna kreska z cieni! Skoro, Ci się sprawdziła to muszę kurczę ją kupić :D
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru