GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 16 marca 2022

2875. Paznokcie na dziś, cz. 110

 Witajcie!

Dziś pazurów pora.

Oto jak się prezentowały w ostatnich dniach:










Użyty produkt:





lakier do paznokci Revers Cosmetics Be Vegan nr 12.


Jak powyższe zdobienie wykonałam?

Ano pomalowałam po prostu wszystkie paznokcie dwoma warstwami koloru, uprzednio odczekawszy aż ta pierwsza wyschnie.
Dzięki szerokiemu, zbitemu pędzelkowi lakier bardzo dobrze się aplikował i dość szybko zastygał (na jedną warstwę ok. 2-3 minuty).
Co natomiast z wonią produktu?
Jest ona co prawda niezbyt przyjemna, ot typowa dla lakierów, ale ja dla bezpieczeństwa zawsze wykonuję manicure w maseczce, także nie przeszkadzało mi to jakoś bardzo.

Tu też od razu dodam, że paznokcie zostały pomalowane tylko i wyłącznie specyfikiem z Revers Cosmetics. Nie dawałam specjalnie ani top coat ani bazy pod lakier, chcąc przetestować działanie lakieru samego z siebie.

Dacie więc wiarę, że ten cudak za 6 zł wytrzymuje na pazurach już 6 dzień bez żadnego odprysku?
Rzecz doprawdy mało spotykana, jeśli chodzi o zwykłe lakiery do paznokci.
Mówię to jako osoba, na co dzień nosząca hybrydy.

Myślę, że lakier z Revers Cosmetics jest naprawdę warty uwagi.
Jego niska cena, szeroka gama kolorystyczna oraz niebotyczna trwałość zasługują na uznanie.

Sądzę, że jeszcze do tegoż gagatka wrócę nie raz, ale połączę go pewnie z czymś jaśniejszym (np. róż), bo na nadchodzące, wiosenne dni sam odcień nr 12 jest nieco za ciemny.

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. I love this tones for winter, they're really elegant.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful hands and nails! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bright and outstanding, good you do manicure with a mask. Enjoy your day.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachęcona kupnem, bardzo ładny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Ja sobie dzisiaj pomalowałam paznokcie na szaro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful color! Great post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie kiedyś poznam ten lakier. Kolor ładny, chociaż dla mnie trochę za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chodzę do salonu na hybrydę, jakoś sama nie umiem w paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier wart wypróbowania. Kurcze, ja po 2 dniach mam już paznokcie tak zdarte, że nie da się na to patrzeć 🤪

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, ale taki nie wiosenny. Ale tą trwałością mnie zaskoczyłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko noszę takie ciemne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie tak na ciemno, mnie się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor mi się podoba, ale zaskoczył mnie ten termin wytrzymałości na Twoich pazurkach. Sześć dni, to naprawdę nie lada wyczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor, chyba kiedyś miałam lakier z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. yes, a great nail polish

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  17. Me gusta el color . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu jak drapieżnie, super 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita trwałość jak na "zwykły" lakier. Ładny kolor! Jestem ciekawa innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful shade, perfect for the summer.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, bardzo mi się podoba, taki dostojny!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru