GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 marca 2022

2868. Efektima FERMANTOLOGY krem intensywnie regenerujący na dzień dobry i dobranoc

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację buzi.

Będę mówić o Efektima FERMANTOLOGY krem intensywnie regenerujący na dzień dobry i dobranoc.

Słowo od producenta: "WYŻSZY POZIOM PIELĘGNACJI

FERMENTOLOGY – krem intensywnie regenerujący na dzień dobry i na dobranoc

 Fermentowane składniki  w koreańskiej pielęgnacji uważane są za jedne z najcenniejszych. Ich zalety to m.in.:

- łatwiejsze wchłanianie kosmetyku w głąb naskórka,

- mniejsze ryzyko wystąpienia podrażnień,

- wzmocnione i doskonałe właściwości pielęgnacyjne. 

Odkrywcza fuzja w pielęgnacji twarzy. Wykazuje znakomite efekty dostarczając skórze wielu składników odżywczych, dbających o jak najlepszą kondycję naskórka. Wartościowy skład zawierający bogactwo olejów, witaminy E i C, kolagen z elastyną, kwas hialuronowy oraz wysokie stężenie fermentowanych składników sprawia, że skóra pozostaje zregenerowana, odżywiona, wygładzona i olśniewająco zadbana.

ODNOWIONA I ZREGENEROWANA SKÓRA!"

Produkt w opakowaniu:







Od producenta:



Skład:



W puzderku:




Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można owe cudo ucapić stacjonarnie w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 26 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny, nieco kwiatowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji białej z czarnymi i czerwonymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. trzy miesiące używania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie pielęgnacji skóry twarzy bez dobrego kremu. Taki specyfik naprawdę działa cuda, jeśli tylko dobierzemy go zgodnie z konkretnymi potrzebami naszego naskórka. Moja 33 letnia facjata zmaga się obecnie z dwoma problemami. Pierwszym szkopułem są denerwujące, drobne zmarszczki wokół oczu, a drugim - nadmierna produkcja sebum. Nawet nie wiecie, ile naszukałam się mazidła, które by łączyło w sobie panaceum na te dwie, jakże odmienne skórne kłopoty. Zwykle bowiem kończyło się to tak, że osobno kupowałam sobie krem na zmarszczki i jako dodatek: serum matujące. Na szczęście, to już przeszłość! Dzięki cudownym, naturalnym wyciągom (m. in. olej z lnu, olej makadamia, kolagen z elastyną, kwas hialuronowy) zawartych w kremie z linii Fermentology moja pielęgnacja buzi zmniejszyła się do tylko jednego produktu. To co on robi, jest po prostu czystą magią. Przy regularnym stosowaniu, po ok. 3 tygodniach, zauważyłam znaczącą poprawę stanu mojej skóry. Przede wszystkim, ewidentnie unormował mi się poziom wydzielanego sebum. Buzia przez cały dzień prezentowała się zdrowo, jędrnie i matowo, acz zachowaniem odpowiedniej dozy nawilżenia. Drobne zmarszczki mimiczne wokół oczu delikatnie zbladły i jeśli umiejętnie zakryję je korektorem z dodatkiem pudru, to są praktycznie niewidoczne. Krem był także świetną bazą pod makijaż, bo zarówno podkład jak i korektor nań naniesione, utrzymały się w stanie nienagannym przez ok. 8-9 godz! Warto też wspomnieć, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Jestem w tym kremiku totalnie zakochana i na pewno sięgnę po kolejne opakowanie. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

53 komentarze:

  1. Myślę ze jak zuzyje zapasy to sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  2. This kind of treatments works really fine in my skin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomando nota de tus consejos al probar la crema. Gracias.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks good, Kathy! Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się mieć go w swoich zapasach kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć, że to taki dobry krem.

    OdpowiedzUsuń
  7. niekoniecznie dla mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boję się trochę zapachu tej serii. Nie lubię w kosmetykach drożdżowych nutek

    OdpowiedzUsuń
  9. It seems a great product.
    Have a nice day, my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks good, Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sounds amazing! Great review. Beautiful manicure💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam kremu, ale jeśli skończy mi się aktualny (vichy na dzień i nivea na noc), to się przyjrzę bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale wygląda bardzo dobrze ;) kłopoty skórne...wiem, jak czasem ciężko je ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz akurat inne kremy mam w planach, ale może potem wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale chyba ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale uroczą kulkę na dłoni zrobiłas z niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się ciekawie, muszę go sobie zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam podobny problem, dwa rozne problemy skorne - 10 roznych produktow. Mam nadzieje, ze kiedys tez znajde zloty srodek!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji stosować tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sobie kupić ten krem, bo moja cera zmaga się z podobnymi problemami co Twoja😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola! no conocia el producto, se ve interesante. Gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przetestuję, teraz kończę nieśmiertelny krem Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi ciekawie, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Witam, co za ciekawy produkt, dzięki za udostępnienie, nie wiedziałem o tym

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pinta muy bien, aqui no he visto esa marca!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze ciekawy ten krem, jednak moje potrzeby skóry są inne więc się na niego nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że jesteś zadowolona z kremu😊 Ja kremów nie używam hehe

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę,że jesteś z tego kremu bardzo zadowolona :-) Super- muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa seria - muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja skóra wręcz się takiego kremu domaga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaje sie całkiem spoko. Być może kupię

    OdpowiedzUsuń
  36. aww... it could be used for morning and night ..
    awesome product...

    OdpowiedzUsuń
  37. ¡Hola!
    Suena muy bien! Lo tendré en cuenta.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie, że znalazłaś wszystko czego potrzebowałaś w jednym produkcie <3 Aż mam ochotę sama przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Za 26 zł tak dobrze sprawujący się krem? Kurczę, zapisuje sobie jego nazwę w takim razie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam, ale zobaczymy czy okaże się skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy krem. Muszę kiedyś koniecznie go przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing post, thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Skusiłam się na ten krem, widzę że fajne efekty i cena nie najgorsza :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Amazing reminder to care for self, good product it seems

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru